נירולין לייף סיינס NIROLIN המודל שעושה את ההבדל -משקיעים פחות ונהנים יותר

המודל מעמיד את הקוסמטיקאיות ורופאי העור במרכז כבעלי מניה בחברה ובכך משנה את קונספט ההפצה ועלויותיו. החברה באמצעות המודל, מציעה 3 ערכות טיפוח לעור הפנים, עם כמות תכשירים המספיקה לשנה שלמה.

בחברת  נירולין לייף  מציעים יוזמה עיסקית חדשנית:    משקיעים פחות בהוצאה, נהנים יותר בתוצאה… כיצד זה אפשרי ?
נירולין, מותג ישראלי צעיר וחדשני, נושא בשורה בשוק הקוסמטיקה המקומי והבינלאומי.

15442148_1294343160617271_3248226847500883814_n
צילום: נדיה היבא

בזכות מודל ייחודי המשלב שלושה יזמים צעירים, כימאים מנוסים, חברות פיננסיות ומכוני אסתטיקה מובילים, זוכה קהל הצרכניות ליהנות מתכשירי אנטי אייג'ינג, מהפכניים, המתאפיינים בריכוז גבוה של חומרים פעילים למניעת טיפול מקיף בקמטים, מיצוק, החלקה, מתיחה של עור הפנים וכמובן לחות והגנה מרבית מהשפעות הסביבה.
15380335_1294319817286272_7370892593989991573_n
צילום: נדיה היבא

ערכות הטיפוח של נירולים, מכילות תכשירי אנטי אייג'ינג חדשניים באיכות גבוהה ביותר, לטיפול מקיף בעור הפנים ולתוצאות מיידיות.
הערכות כוללות תכשירים לשימוש יום יומי ומספקות שדרוג משמעותי לחווית השימוש ולתוצאות, בהתחייבות מלאה.
15085700_1294343453950575_1325895206933808825_n
צילום: נדיה היבא

הערכות ממלאות את צרכי הטיפוח לעור פנים מדהים.

  • התכשירים מעשירים את העור בלחות באופן מתמשךץ
  • מטפלים בפעי הגיל, ממלאים קמטים וממצקים את העור.
  • דוחים את אפקט ההזדקנות.
  • מצמצמים את נזקי הסביבה.
  • מספקים לעור מראה חיוני, צעיר ורענן.
  • מאפשרים להראות תמיד טוב ביותר.

15355564_1294343307283923_8210221844249191280_n
צילום: נדיה היבא

15400381_1294347327283521_2992823733711439298_n
ערכות הטיפוח של נירולין. צילום: נדיה היבא

3 הערכות הטיפוח המוצעות:

  • BYoung 101 – ערכה שנתית
  • BYoung 151 – ערכה שנתית
  • BYoung 201 – ערכה שנתית

15337568_1294319457286308_6480083721239080525_n
BYoung 101 של נירולין . צילום נדיה היבא

 
BYoung 101 – הערכה מותאמת לבעלות הרגלי טיפוח יומיומיים או לאלו השואפות לסגל לעצמן שגרת טיפוח בעלות של כ-100 ש"ח לחודש.
הערכה כוללת: קרם לחות אנטי אייג'ינג, לשימוש בוקר (מכיל 159 מ"ל) , וקרם מחדש לשימוש בערב (מכיל 90 מ"ל).
15338789_1294316730619914_6934645601423249681_n
BYoung 151 של נירולין: צילום: נדיה היבא

 
BYoung 151 – הערכה מותאמת לבעלות הרגלי טיפוח יומיומיים או לאלו השואפות לסגל לעצמן שגרת טיפוח בעלות של 150 ש"ח.
הערכה כוללת: קרם משקם לשימוש בבוקר (מכיל 150 מ"ל), וקרם מחדש לשימוש בערב (מכיל 90 מ"ל).
15400502_1294319053953015_8934292851509619965_n
BYoung 201 של נירולין. צילום: נדיה היבא

 
BYoung 201 – הערכה מותאמת לבעלות טיפוח יומיומי או לאלו השואפות לסגל לעצמן שגרת טיפוח בעלות של כ-200 ש"ח לחודש או יותר.
הערכה כוללת: קרם לחות אנטי אג'ינג לשימוש בבוקר (מכיל 150 מ"ל), קרם לחות מחדש לשימוש בערב (מכיל 90 מ"ל), סרום המטריקס לשימוש כשעה לאחר השימוש בקרם מחדש (מכיל 90 מ").
המודל מעמיד את הקוסמטיקאיות ורופאי העור במרכז כבעלי מניה בחברה ובכך משנה את קונספט ההפצה ועלויותיו. במודל החדש הושקעו עד היום כ – 5 מיליון שקלים על ידי 38 השותפות הרשומות ( קרי הקוסמטיקאיות ) וההשקעה צומחת במאות אלפי שקלים בחודש, עם הצטרפות שותפים/ות חדשים/ות: דרמטולוגיות, אסתטיקניות וקוסמטיקאיות מנוסות.
סקר שנערך ב"נירולין" בשיתוף מכון "דיאלוג", מצביע על הנתונים הבאים:

      • 94% מהנשים בישראל בגילאי 30 ומעלה, משתמשות בתכשירי טיפוח לעור
      • הפנים : תכשירי לחות, סרום, פילינג עוד.
      • כ – 65% מהן, רוכשות את המוצרים בעלות ממוצעת של 100 שקלים בחודש
      • (כ – 1,200 שקלים בשנה) ומעלה.
      • כ – 25% מהרוכשות משקיעות בעצמן כ – 200 שקלים בחודש (כ-2,400 שקלים בשנה ) ומעלה.

 
בתום שלוש שנים של עבודה בשטח, יצרו השותפים מודל חדש של שיתוף פעולה לצרכנות נבונה.
המודל מאגד בתוכו את רוב ההשקעה הנדרשת במלאים ובאמצעים שיווקיים עבור הפעילים בשרשרת: יצרנים, סיטונאים, בעלות קליניקות ומכוני קוסמטיקה.
האיגוד הזה, מקטין למעשה את הסיכון לכל גורם פעיל בשרשרת ההפצה, מקטין את רמת ההשקעה האישית ומקטין את מקדם הרווח המינימלי המקובל, כך שהצרכנית מקבלת תמורה משמעותית בהרבה עבור הסכום שהיא מוכנה להוציא על תכשירי קוסמטיקה למיניהם.

15349541_1294320307286223_7627306633121330331_n
צילום: נדיה היבא

איך זה עובד?
בזכות מתווה השיתופיות של המודל, מקבלות צרכניות הקצה תכשירי טיפוח לעור הפנים, שמושקע בהם מגוון וריכוז גבוה מהמקובל של חומרים פעילים: לחות, מיצוק העור, העלמת קמטים, מתיחה וחידוש מראה העור וזאת מבלי שיוסיפו להשקעה הכספית מאומה מעבר למה שהן משקיעות בעצמן או מוכנות להוציא על עצמן היום.
כיום מציעה החברה באמצעות המודל, 3 ערכות טיפוח לעור הפנים, עם כמות תכשירים המספיקה לשנה שלמה.
כחלק מתודעת השירות של המודל ולאור הביטחון בתוצריו, ממליצה החברה לכל רוכשת פרק זמן להתנסות.
היה ולא תחפוץ במוצרים, תוכל להחזירם ולקבל את כספה בחזרה (בתום 3 חודשי התנסות ).
לפרטים נוספים ולרשימת המכונים השותפים במודל, בהם ניתן להשיג את ערכות האנטי אג'ינג של נירולין
    www.nirolin.com
או בטלפון 03-6499885
ערכה וצילמה: נדיה היבא