ניהול מדיה חברתית – התחום החם לעסקים בשנים האחרונות, בפוסט הקרוב נדבר על היתרונות של הרשתות החברתיות בהיבט העסקי וכיצד ניתן לייצר לקוחות חדשים באמצעות המדיה החברתית.
אחד היתרונות הבולטים של המדיה החברתית הוא היכולת למדוד את התוצאות.
בכ הדיגיטל בכלל ניתן למדוד את תוצאות הפרסום באופן מדוייק ולהבין האם הפרסום משתלם או לא.
כל פוסט שעולה ברשתות החברתיות מספק את כל נתוני החשיפות שלו, כמות הקליקים, התגובות ועוד.
אך כיצד ניתן לייצר לקוחות חדשים באמצעות המדיה החברתית?
המדיה החברתית זהו כלי נחמד אבל מכאן ועד לייצר לקוחות חדשים לעסק באמצעות המדיה החברתית הדרך ארוכה.
באמצעות המדיה החברתית ניתן לייצר לקוחות במספר דרכים אך הדרך העיקרית היא ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות.
אז מה זה בעצם אומר ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות?
בכל הרשתות החברתיות הפופלריות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין) ניתן להגיע לקהל יעד באמצעות מערכת פרסום מתקדמת.
תוכלו לפלח את קהל היעד שלכם באמצעות מיקום, גיל, מין, תחומי עניין, מגורים ועוד ועוד ועוד.
כאן תוכלו לקרוא בהרחבה כיצד להפוך את הרשתות החברתיות לכלי שיווקי עבור העסק!
לדוגמה: אם אני בעל עסק למכירת בגדים ואני רוצה להגיע לקהל יעד בעיר קרית אונו לקהל בגילאי 20-30 ולנשים בלבד.
באפשרותי להיכנס למערכת הפרסום של הרשתות החברתיות ולבצע את הטירגוט הנ"ל בכמה צעדים פשוטים.
בסה"כ המערכת פשוטה אך על מנת לבצע ניהול קמפיין ברמה גבוהה מומלץ ליצור קשר עם בעל מקצוע לשיווק באינטרנט.
החשיבות "לפגוע" בקהל היעד המדוייק גבוהה מאוד כיוון שזהו היתרון הגדול ביותר של הרשתות החברתיות והן מציעות מערכת שבאמת מאפשרת זאת.
כיום, חבל לבזבז כסף על קהל שאינו מדויק עבור העסק שלכם – ברשתות החברתיות תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם בול!