מתקני תצוגה דוקרט אייפופ לחוביץ

בחורה עם מחשב נייד

היכרות עם סוגים שונים של מתקנים ולוחות יכולה לסייע לתצוגה של העסק, המשרד או החנות. במאמר הבא נסביר איך מזהים את ההבדלים בין המתקנים וכמובן גם כיצד בוחרים אותם

האופן שבו מציגים מוצרים בחנויות יכול להשפיע באופן מיידי ודרמטי על נתוני המכירות. ככל שהתצוגה תהיה מושכת ומסקרנת יותר, כך יעלה הסיכוי שהלקוח יגיע אל המוצר ואף ייקח אותו ליד. מאותו רגע, כל שנותר הוא לדאוג שהלקוח גם יבוא עם המוצר לקופה ואת זה עושים באמצעות הטבות, מבצעים ושיטות שיווקיות של הנעה לפעולה.

אבל כפי שאפשר לראות, הכל מתחיל באופן שבו משלבים מתקני תצוגה בחלל הפנים. יתרה על כך, מתקני התצוגה חשובים לא רק בחנויות מסחריות – אלא גם במשרדים. במילים אחרות, אפילו במשרדים שבהם רק מקבלים קהל ולא מוכרים מוצרים פיזית, יש משמעות לתצוגה הכללית ולאופן שבו משתמשים בה.

הבדלים בין סוגים שונים של מתקני תצוגה דוקרט איפופ לחוביץ

את ההצלחה של מתקני תצוגה ניתן לראות במגוון הרחב של הפתרונות שעומד לרשות כל לקוח בסקטור הפרטי, העסקי והמוסדי. כיום למשל ניתן להתאים את פתרונות התצוגה לכל לקוח באופן נפרד ולעשות את זה תוך כדי חיסכון בזמן ובכסף. אם זה לא מספיק, ניתן גם לשאוב השראה מהבדלים בין סוגים שונים של מתקני תצוגה לפני שבוחרים אותם.

הנה למשל הפרמטרים שמגדירים היטב את היתרונות של מתקני תצוגה לעומת מתקנים אחרים:

א. סטנדים מקרטון – השימוש בקרטון כחומר גלם להכנת סטנדים מוכיח את עצמו. מצד אחד, הקרטון זול, נגיש וחסכוני ואפשר לייצר אותו גם מנייר ממוחזר. מצד שני, הקרטון גם חזק ועמיד והוא מאפשר לבעלי עסקים ולחנויות לשמור על גמישות בזכות המשקל הנמוך שלו. השילוב בין התכונות הזה הופך את הקרטון לחומר גלם פופולארי בייצור סטנדים ולפתרון מעולה בסוגים שונים של מתקני תצוגה.

ב. מעמד שולחני – סוג אחר לגמרי של מתקני תצוגה מכונה מעמד שולחני. כאן היתרון הוא שאפשר להציב את המעמד ממש ליד הקופה כדי לעודד לקוחות לבצע רכישות אמוציונאליות של הרגע האחרון, אך החיסרון הוא מוגבלות מסוימת מבחינת סוג המוצרים שאפשר לשווק באמצעותו.

ג. מעמד לפרוספקטים וקטלוגים – בעוד סטנדים מקרטון מיועדים לתצוגה מסודרת של מוצרים, מעמד לפרוספקטים וקטלוגים מתאפיין בכך שיש לו נישות ייעודיות לאחסון של מוצרי הנייר. על הרקע הזה, אפשר להבין מדוע מעמד לפרוספקטים וקטלוגים פופולארי בעיקר בבנקים ומוסדות אבל פחות בחנויות ורשתות.

ד. מתלים ומדפים – יש מקומות שבהם מתקני התצוגה משמשים כסוג של פתרון אחסון. זה למשל מה שקורה עם מתלים ומדפים בחנויות אופנה, או עם האופן שבו בוחרים בעלי עסקים לשלב את מוצרי הפרספקס שלהם עם תצוגת שאר המוצרים הרגילים. בכל אחד מהמקרים האלה, צריך לדאוג לשילוב במתלים ומדפים איכותיים שייראו טוב ויעודדו את הלקוחות לבצע פעולות.

איך ממתגים מתקני תצוגה?

בעלי עסקים רבים שוכחים שהנוכחות של מתקני תצוגה יכולה לשרת אותם גם בהיבט השיווקי. מלבד האופן שבו המתקנים עצמם עוזרים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות אל המוצרים, יש משמעות לאופן שבו הם מעבירים מסר שיווקי.

הדרך למתג מתקני תצוגה היא לפרסם עליהם את הלוגו, את המוטו או את המשפט הכי מזוהה עם החנות. במידה ומדובר על משרד שבו לא מוכרים מוצרים אלא מספקים שירותים בעזרת נציגים וצוותי כוח אדם, הפתרון יהיה למתג את כל המקום באמצעות הדפסת השמות והתמונות שלהם. בטווח הארוך, זה מייחד את העסק ומבדל אותו מהמתחרים.