מה דעתכן להכין לסופ"ש פשטידת ירק בריאה וממש, אבל ממש טעימה?

קבלו ממני מתכון מוצלח לפשטידת ירק בריאה וטעימה בטירוף! זה מתכון שתרצו להכין שוב ושוב. אין בעד מה 🙂

פשטידת ירק,טעימה,בריאה,קלה להכנה,חלבית,אפשר להכין גם גרסת פרווה
מתכון קל, טעים ובריא לפשטידת ירק. המתכון חלבי, אך אפשר להכין גם גרסת פרווה ללא הגבינות הקשות.

 

אני רוצה להציע לכן מתכון קליל וטעים למאכל שיפחית לכן את התשוקה למתוקים לא בריאים.

מדובר בפשטידה משביעה, מזינה ומלאה בכל טוב. היא ממש טעימה וגם קלה להכנה! אני מאמינה שאכילתה במהלך הארוחה שלכם תפחית משמעותית את החשק לאכילה רגשית של ממתקים ושטויות.

יחד עם זאת, אני מזהירה מראש שסביר מאוד שלאחר אכילת החתיכה הראשונה, בהחלט תרצו עוד חתיכה מהפשטידה הטעימה הזו… 🙂

זה בהחלט עדיף על זלילת ממתקים וג'אנק פוד שאינם משביעים או מזינים כלל!

אז הנה המתכון שלי לפשטידת ירק מזינה:

רכיבים:

  • 2 כוסות של לקט ירקות מוקפא
  • 2 כפות גדושות מיונז (אפשר להשתמש גם במיונז על בסיס שמן אבוקדו)
  • 4 ביצים
  • 1/2 בצל גדול קצוץ ומאודה מראש
  • 1-2 פרוסות גבינה צהובה/ גבינת גאודה קשה/ מוצרלה, או כל גבינה קשה שתבחרו- חיתכו מראש לחתיכות
  • 1/2 כפית כורכום טחון
  • מלח+ פלפל לפי הטעם
  • אבקת שום לפי הטעם
  • קורט בזיליקום מיובש טחון

אופן הכנה:

  1. לאדות את הבצל הקצוץ מראש, ולהפשיר מעט במיקרו את הירקות המוקפאים.
  2. בקערה לערבב היטב יחד את כל הרכיבים.
  3. להעביר את הבלילה לתבנית אינגליש קייק (רצוי מסיליקון. אם אין- כדאי לרפד בנייר אפיה). כדאי לפזר מלמעלה עוד קצת "קרעים" מהגבינה הקשה שבחרתן.
  4. לאפות בתנור שחומם מראש ב- 180 מעלות, במשך כ-30 דקות (תלוי בתנור שלכם), עד שהפשטידה מתמצקת ומזהיבה.
  5. להניח לפשטידה להתקרר, ורק אז לחתוך.
  6. להשתדל לא לאכול את כל הפשטידה לבד (זה לא יהיה פשוט, האמינו לי… הריח מגרה ביותר, והטעם – וואו!) – תנו גם לאחרים בבית ליהנות מהפשטידה!

אני ממליצה לכן בחום להכפיל כמויות ולהכין שתי פשטידות כי הן עומדות להתחסל במהירות!

בתיאבון!

פשטידת ירק,טעימה,בריאה,קלה להכנה,חלבית,אפשר להכין גם גרסת פרווה
מתכון קל, טעים ובריא לפשטידת ירק. חלבי. אפשר להכין גם גרסת פרווה ללא הגבינות הקשות.

 

יעל

"מתוקה ובריאה"

מתוקה ובריאה-מתכונים בריאים וטעימים
אני שוחרת בריאות שנים רבות, ונמצאת זמן רב במסע המתמשך לשיפור ושימור הבריאות. אשתף אתכם כאן במסע לבריאות טובה יותר, ובמתכונים בריאים וטעימים!