מתאמנת מדי פעם, רוצה לרזות- ולא מצליחה, פחד משרירים – תשובה למתאמנת

אתמול והיום כבר עניתי לעשרות מיילים ששלחתם לי עם מגוון השאלות בקשר לאימונים, תזונה, הרזייה ובכלל – כיצד להגשים את הרצון לגוף בריא, חטוב ונראה טוב ולהפוך את העניין לקל ונגיש יותר עבור כל אחד מכם. לכל אחד יש את הקשיים משלו כמובן אבל המכתב הזה מצליח לרכז את כל הבעיות הנפוצות, לכן אני משתפת אותו על מנת שתוכלו להפיק תועלת גם עבורכם (כמובן, ללא פרטים האישיים או מזהים). תרגישו חופשי להוסיף את השאלות שלכם, את התובנות והצלחות שלכם!

משתפת את השיחת מייל עם המתאמנת (כמובן, כל הפרטים האישיים נשארים חסויים) כי אני בטוחה שהתשובות

הללו יכולים לעזור לעוד הרבה נשים שנמצאות בסיטואציה דומה.

שאלה:
היי ג'ני,אחרי שתי לידות נשארו לי איזורי שומן באזור מתחת לחזה באזור של הגב ואני לא מצליחה להפטר

מזה למרות שאני מתאמנת,האם יש לך עצה?

תשובה שלי:

להתאמן לפעמים זה לא מספיק (אגב, איך את מתאמנת אם מותר לשאול? – כלומר האם האימונים שלך עוזרים לך

להמשיך להיפתר מהשומנים ולחזק את הגוף?)
בשביל לעצב את הפלג גוף עליון – את חייבת לעבוד עליו. תתחילי עם שכיבות סמיכה למתחילים (אימונים

למתחילים ובכל אימון לפלג גוף עליון).

בלי ביצוע עבודה על פלג גוף עליון האזור לא ייבנה כמו שאת רוצה (כולל הורדת שומן יעילה יותר ממקומות הללו).

שרירי הפלג גוף עליון הם שירים גדולים ומעין תחנות מטבוליות שאם תחזקי אותם – יש להם פוטנציאל לשרוף

יותר שומן גם במנוחה ולהעלות את חילוף החומרים – כמו כן גם שרירי הרגליים ויהיה לכך השפעה ישירה גם על

האזור של הבטן.

מרכיב החשוב ביותר כדי להוריד אחוזי שומן – זה תזונה (בשילוב עם האימונים נכונים). זה לא "דיאטה" , אלה

אכילה בריאה יותר – דגש על ירקות, שומנים בריאים, חלבונים איכותיים – בכל ארוחה. אפשר פירות במידה

(כ 2 ביום) ופחמימות מורכבות

בצורה מאוד מדודה ובעיקר אחרי האימון. ללא בצק, סוכר, שמן מזוכך ומוצרי דיאט כולל במוצרי חלב – וכך

התוצאות לא יאחרו להגיע.

ואני מאוד אשמח לנסות לעזור לך להגיע לגוף בריא וחטוב. מצרפת לינק עם פוסט שכולל אתכל ההסברים

כיצד לבנות שרירי הבטן במהירות וביעילות ולבנות תכנית אימונים מתאימה,

יש קישורים לאימונים ולנושא של התזונה לפי WOW YOUR BODY שמהווה מרכיב חשוב בהצלחה.
מאחלת לך המון בהצלחה, תקראי בבקשה את הפוסט וקישורים מצורפים. יש שם די הרבה מידע, קחי

את הזמן ותתחילי לשנות מעט ובהדרגה – כך הסוכוי גדול יותר שתתמידי ותהפכי את התזונה הבריאה

לחלק אינטגרלי מחייך. ואם יש שאלות נוספות – אני כאן.

שאלה:
בגלל שאני מניקה אני לא מרשה לעצמי לעשות דיאטה,אז אני אוכלת בעיקר הכל, גם ירקות בשר עוף

פירות, כמובן פחמימות, לא אוכלת ג'אנק , ובסופי שבוע לא יכולה לוותר על מתוק.אני עושה קצת אימון

אירובי ומשלבת מדי פעם עם התרגילים שאת מפרסמת, אני מרגישה שפיתחתי שרירים ברגליים

והורדתי קצת מהבטן אבל יש אזורים מסוימים שפשוט האימון לא משפיע כמו הבטן שלא לגמרי שטוחה

ואזור בגב,אולי אני צריכה לעשות אימון אחר שישפיע יותר על שריפת שומן ופחות בניית שרירים?

תשובה:
אם את מעוניינת להוריד באחוזי שומן, פחמימות – זה לא דבר שצריך לצרוך "כמובן" עליו, אלה בכמות

מדודה וממקור איכותי – בעיקר מירקות, קצת פירות, וכשמדובר בפחמימות מורכבות – בננות, בטטות,

קינואה, אורז הם האופציה הטובה ביותר (50-200 ג') ביום ובעיקר סביב האימון.

לשנות מבנה גוף ולהוריד מהאזורים בעייתיים יותר – צריך להתמיד ולהפוך את הכושר לחלק אינטגרלי

בחייך, לפחות 2-3 פעמים אימון איתי. זה לא קורה בן יום, למרות שאת רואה שגם מאימונים סדירים

פחות כבר נהנית מהתוצאות, תארי לעצמך מה יקרה כשתעשי את זה מתוך מחויבות וברצינות.

עוד משהו בנושא של שריר – אין מה לפחד משרירים, אימונים שלי גם שורפים (ועוד איך – יותר מכל

אימון אירובי סטנדרטי) וגם בונים מסת שריר – כך שתיהני מכל היתרונות – כי שרירים הם אלה שצורכים

אנרגיה וכך תשרפי יותר אנרגיה בכל פעילות אחרת – גם בשינה וגם תוך כדי כל דבר שאת עושה, כולל

האימון.

פעילות אירובית "סתם" לא תיתן לך את החילוף החומרים המוגבר לאורך זמן. ככל שתתאמני יותר לאורך

זמן – הגוף שלך פשוט ישתנה, אבל אי -אפשר לצפות שהכל יקרה בכמה שיעורים ותצאי עם גוף כמו של

מישהו שמתאמן שנה – הגיוני כי יש השפעה מצטברת.

ועוד משהו לגבי החשש מהשרירים – איך גוף רזה (בהנחה שהצלחת להוריד את כל השומן) יראה ללא

שריר ? עור מדלדל על העצם עם רקמת שריר דחליל ומתנדנד? אני בטוחה שזה לא מה שחלמת עליו.

פשוט תתאמני לפי מה שרשמתי לך. זה מצוין לך .
לגבי אכילת מתוק בכל סופשבוע. אני לא יודעת מתי הוא מתחיל ומתי נגמר וכמה פיקים של אכילת

מתוק יש לך שם, אבל זה כמו ריקוד טנגו או "צעד תימני" ובעיקר בולם אותך ומחזיר אחורה.

מצרפת לך פוסט על בולמוסי סופשבוע – לומדים לאכול בריא גם בסופי שבוע

מאחלת לך אימונים נעימים ושינויים הדרגתיים מועילים,

מקווה שעזרתי  שיהיה לך המשך יום נעים

ג'ני