מעדיפים שירות אנושי

בחורה עם מחשב נייד

מעדיפים מענה אנושי או כזה אשר מועבר על ידי מערכת ממוחשבת בצורה כזו או אחרת? אם תשאלו את הישראלי הממוצע, זה שלא מפחד מכל העניין הזה של המחושב אבל עדיין מבצע שליחה של מיילים ושאלות בפוסטים בדף פייסבוק עסקי, האם הוא מעדיף לקבל את השירות שלו מן העסק שאליו הוא פונה בצורה אנושית יותר, הוא יאמר שכן.

עד כמה שתיבת צ'אט וירטואלית יכולה להיות נוחה באותו הרגע, ועד כמה שההמתנה למענה בשיחת טלפון יכולה להיות ארוכה מהרגיל, עדיין זה תמיד מרגיש הכי ברור להעביר את הפנייה של הלקוח בצורה שנעשית מול מענה טלפוני אנושי שבו אין טעות הקלדה ואין חוסר הבנה בטון הדיבור.

באופן שכזה לא מבזבזים את הזמן על שיחה מקוטעת ולא מובנת בצורה מלאה, ותמיד יכולים לקבל מידע שהוא לא ממוחשב אלא מלא ברגש נעים של שיחה בין בני אדם על פני התעסקות נוספת מול מקלדת ומסך שבין כה וכה אותה מבצעים כמה שעות טובות עבור המעסיק במשרד…