מעבר לחול ומעבר סחורה

בחורה עם מחשב נייד

שני נושאים שהעסיקו את אחותי כשהיא עברה לחול הם עמילות מכס והשני שילוח ימי.
מעבר דירה מעיר לעיר הוא קשה, אז תארו לכם מה זה מעבר ממדינה למדינה.
מדובר ברהיטים, מיטות, בגדים ואפילו ברכבים ועוד. מעבר לקושי הפיזי במעבר מאיזור אחד לאחר בעולם, ישנו הקושי הנפשי – להגיע לאזור חדש בלי מכרים או חברים טובים.

למזלה של אחותי, מקום העבודה שלה דאג לה לחברת שילוח בינלאומי, חברות עמילות מכס שעוזרות לארגן את המעבר של הסחורה באמצעות המכס. החברות הללו ממלאות את הטפסים הנדרשים כדי שהסחורות יגיעו ליעד ללא עיכוב.
וכמובן כמו שהזכרנו קודם לכן, שילוח ימי. השילוח הימי זול יחסית לשיטות האחרות ופופלרי מאוד. כן כן, מדובר באוניות מטען כמו של פעם- אומנם זו לא השיטה המהירה ביותר כמו שילוח אווירי לדוגמה, אבל מה שטוב בה הוא שאין הגבלה לגודל המטען שמעלים או למשקלו.

אז למה אני מספרת לכן את כל זה? כי אני רוצה לעזור 🙂
במידה ואתם מכירים מישהו שעומד בפני אותה הדילמה כמו אחותי, אתן לכם מספר טיפים לבחירת חברת שילוח הטובה ביותר עבורכם.
1. שימו לב במה החברה מתמחה ! ישנן חברות המתמחות ברילוקיישן וכאלו שמתמחות בהעברת חומרים כימיים.
2. אם הסחורה שלכם חשובה לכם- בחרו חברה וותיקה ואמינה, כזו שתוכלו למצוא עלייה המלצות מאנשים שונים.
3. תחשבו האם מדובר במוצרים היכולים להווה בעיה במכס במדינה השנייה? במידה וכן, רצוי שחברת השילוח תתמחה גם בתחום זה.
4. התחייבות לזמן הגעת השילוח. שימו לב שישנו הסכם עבודה או חוזה הפועל לטובתכם.
5. בדקו שנציג מטעם החברה מגיע לקבל את הסחורה וממלא את הטפסים.

מקווה שעזרתי לכם ! הצלחה והנאה מרובה ברילוקיישן החדש!