מסמרו של הערב – איך להציל עוד ערב אבוד? / גבי אקשטיין

ספר חובה בכל בית ובכל בית ספר. ארסנל נפלא של רעיונות מדהימים, משעשעים ומעשירים.

בחורה עם מחשב נייד

65074390_2319163664831310_582194280240513024_n

272 עמודים | הוצאה: דרורים | שכתוב ועריכה לשונית: מירב יקיר | עוזר בעריכה וביצוע: יוני צרפתי (אקשטיין) | איורים: דודי שמאי | עיצוב גרפי והפקה: דרורים | שנת הוצאה בארץ 2019

כבר מתוכן העניינים נחמץ ליבי. ייחלתי לספר כזה שיגיע לידיי כשעוד הייתי מורה.

זה לא ספר, זה ארגז כלים, זה ארסנל הן אישי והן קבוצתי.

אתחיל מזה שגודל הספר מוסיף לנוחות השימוש בו ומושך את הקהל הצעיר.

אין בפי מילים להודות למחבר על הספר הנדיר הזה. בד בבד עם צחוק, שעשוע וגיחוך ספר זה העשיר אותי והרבה. אין אדם אחד שלא ימצא פה לפחות 10 דברים להתחבר אליהם.

מודה, שעל אף שליטתי הרבה בשפה העברית, ספר זה היווה חוויה לימודית עבורי. בשם השעשוע, זכיתי ללמוד וכמו שאנחנו המורים (עד היום אומרת את זה) אוהבם לומר: "יש לנצל כל הזדמנות ללמידה."

אהבתי את הקשת הרחבה של הפעילויות, המשחקים, החידונים, השעשועונים, בדיחות (גסות גם) ועוד הרבה אוצרות שספר זה מציע.

מודה שדילגתי על חלק שעשועוני המתימטיקה כי מה לעשות? מאז ומתמיד לא הסתדרתי עם מספרים.

כותר המשנה של הספר "איך להציל ערב אבוד?" ואני בתשובה אומרת מי צריך בכלל להציל ערב? תהנו ממנו בעצמכם!

ממליצה בחום שספר זה יהיה חלק מהספריה הפרטית של כל אחד ואחת וממליצה עליו בחום לאנשי חינוך. כמה פעמים התבקשתי להיכנס לכיתה בתור ממלאת מקום ולא היה לי מה לשלוף? יותר מדי פעמים! ספר זה יכול לשמש מחנכות ומחנכים לפעילויות בשעת חינו, בחלונות, במהלך תרגול ירידה למקלטים וללא ספק במהלך מילוי מקום שבו לעיתים המורה נכנסת לכיתה שאינה מכירה או מלמדת וספר זה יכול להציל את היום ולהעניק הן למורה והן לתלמידים חוויה נהדרת.

ayaib
שמי איה ואני תולעת ספרים, מורה לאנגלית לשעבר ומשפטנית טריה. בבלוג זה אעלה את סקירותיי לספרים אותם קוראת כדי לשתף אתכם במחשבותיי ובתחושותיי לגביהם. מקווה שתהנו.