מסונכרנים עם הלקוחות

בחורה עם מחשב נייד

מה אתם יודעים לגבי הלקוחות שלכם? האם אתם יודעים כי הם מבצעים הרבה מאוד רכישות דרך האתר? האם אתם יודעים כי הם פונים לאחר מכן אל עמוד הפייסבוק העסקי רק מכיוון שקו שירות הלקוחות לעולם אינו זמין עבורם? האם אתם יודעים כי בזמן הזה הם כבר עברו אל עבר לקוחות מתחרים באותו התחום ששם הם כן קיבלו מענה אנושי לעסקים בצורה מהירה, אדיבה ומקצועית לגמרי בכל שאלה שעלתה להם ברגע כזה או אחר של היממה?

תחום שירות הלקוחות הוא כזה שסובל מהזנחה פושעת במדינת ישראל, וחבל, כי נאה דורש נאה מקיים כמו שאומרים, ואם באמת רוצים כי הפריטים שנמצאים בחנות ימכרו פעם אחר פעם וייווצר מעגל של לקוחות נאמן ויציב לאורכה של תקופה ממושכת למרות כל התחרות ברקע, צריכים ליצור שירות לקוחות ראוי.

כזה שזמין לשאלות בטלפון, כזה ששעות הפעילות שלו הגיוניות לשעות הפנויות של קהל הלקוחות הרלבנטי, ויותר מהכל, שירות לקוחות שבאמת נועד לשרת ולהעניק שירות שגורם להבין שזהו עסק שמכוון גבוה מכל הבחינות גם יחד.