מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה

אם גם אתם מרגישים שאתם חייבים חופש אמיתי ממרוץ החיים , אם אתם חייבים לקחת פסק זמן איכותי בלי לנסוע לחול, זה בדיוק המקום שאתם זקוקים לו

מלון כנען ספא - נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה צילום: נדיה היבא

החלטנו לעצור את המירוץ היומיומי ולצאת לנופש קצר, נופש כזה של שקט, רוגע ופינוק לגוף ולנשמה, חיפשנו מלון ספא איכותי לא בחו"ל, וההחלטה נפלה שהפעם עושים משהוא שונה מהרגיל ונוסעים לנפוש בצפון, הכי צפון שיש – צפת.
אז יצאנו לדרך… אחרי נסיעה של שעתיים וקצת (יצאנו מראשון לציון וגם עשינו הפסקות בדרך), עם נוף יפהפה ושונה ממה שאנחנו מכירים ודרך מתפתלת הגענו למלון כנען ספא שממוקם בסמוך לעיר בצפת.

צילום: נדיה היבא

המלון נמצא בגובה 940 מטרים בפיסגת הר כנען שבצפת שממנו צופים על העיר העתיקה של צפת, הר מירון, הגליל והכנרת הקסומה. מלון מהודר, שעיצובו קלאסי רגוע ושקט. אולי טיפה מיושן אבל עם זאת הוא משרה אווירה נוחה ונעימה. המלון הוא ללא עישון ומארח מגיל 14 ומעלה.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – הקבלה במלון

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה. לובי המלון

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – לובי המלון

את פנינו בקבלה בלובי הגדול (יש גם לובי בר קטן) קיבלו בסבר פנים יפות, עשינו צ'יק אין מהיר ללא עיכובים מיותרים, קיבלנו מפתחות לחדר (למרות שהגענו מוקדם) ומבחינתי ברגע שקיבלנו חדר – אני בנופש.
צילום: נדיה היבא

החדר שקיבלנו היה נעים, נקי ומסודר עם מרפסת צרפתית קטנה שממנה נשקף נוף יפהפה של חופי הכנרת, הרי הגליל העליון, פסגות הרי הגולן ועמקי ראש פינה, מיטה זוגית נוחה ונקייה, טלוויזיה פינת קפה ותה, כספת, מקרר קטן (ריק) במקלחת מגבות נעימות, שמפו וסבונים, וזוג חלוקים מפנקים – אנחנו בכל זאת במלון ספא.
אנחנו קיבלנו חדר רגיל , אבל אם תרצו תוכלו להזמין מיני סוויטה או את הסוויטה נשיאותית.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה-בריכה חצי אולימפית מקורה ומחוממת

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה = בריכה מקורה ומחוממת

בלי לבזבז הרבה זמן שמנו עלינו בגדי ים וחלוקים והלכנו לבדוק מה יש לספא שבמלון להציעה לנו – ולא התאכזבנו.
במלון בריכה מקורה ומחוממת, חצי אולימפית,  עם חלונות פנורמיים ענקיים לנוף עוצר נשימה  שעושה תחושה של חו"ל.  היה  קר בחוץ , ירד גשם ואפילו זכינו למטר של ברד, בחורף יורד כאן שלג. עכשיו דמיינו לכם את ההנאה, והפינוק כשכל זה בחוץ ואתם נמצאים בג'קוזי חם ומלטף.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה- מתחם הספא

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – חמאם טורקי במתחם הספא

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה- חדר כושר משוכלל

בספא גם ג'אקוזי מפנק, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי מהודר וחדר כושר חדש ומאובזר היטב, ופינת קפה, חליטות תה מפנקות ומיצים.

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – פינת התה והקפה במתחם הטיפולים
צילום: נדיה היבא

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה-חדר טיפולים – שששש…. נא לא להפריע לי באמצע…

במתחם הספא גם מרכז טיפולים, שבו תוכלו ליהנות ממגוון שיטות עיסוי מפנקות, להתחדש במבחר טיפולים קוסמטיים חדשניים, ולהתוודע לטכניקות הרפיה שונות אשר יאזנו את זרימת האנרגיה בגופכם וילמדו אתכם כיצד לקחת חלק פעיל בשחרור ממתחים רגשיים, ולשפר את איכות חייכם.
במרכז הספא מחכה לכם פינה מפנקת של חליטות תה,מיצים טבעיים ועוגיות הבית.
צילום: נדיה היבא

בחורשת כנען שבצמוד למלון, באווירה קסומה ורגועה נערכות פעילויות עם תוכן רוחני ואומנותי, מעוררי חושים, להרגעת הגוף והנפש: טאי צ'י, צ'יקונג, יוגה, מדיטצייה ועוד. בימים הקרים הפעילויות נערכות במלון.
הפעילויות מוצעות לאורחים השוהים במלון בחינם ללא תוספת תשלום.
מהמלון יוצאים מידי יום סיורים מודרכים לעיר צפת בעקבות הקבלה (העיר העתיקה) בסמטאות צפת העתיקה ושפע המוזיאונים שלה. וגם אל הסמטאות, בתי הקפה והגלריות של ראש פינה הקרובה.
אני ממליצה בחום לשלב את הסיורים בסביבה בזמן השהות שלכם במלון.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – פינות ישיבה בחצר המלון
צילום: נדיה היבא

בסופי שבוע נערכים כאן פעילויות מיוחדות: תוכניות מוסיקליות עם אמני הגליל , פגישות עם עיתונאים, שחקנים , סדנאות יצירה ,הרצאות בנושאי הקבלה הצפתית ועוד.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה- חדר האוכל

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – חדר האוכל
צילום: נדיה היבא

ואיך אפשר בלי קולינרייה. כבר אמרנו שחלק מחופשה מהנה וכייפית זה גם אוכל טעים ומפנק…
בחדר אוכל גדול ונקי מגישים מבחר מנות טעים וטרי בארוחת בוקר וערב.
במלון קונספט קולינארי ייחודי: ארוחת בוקר חלבית מוגשת משעה 07:30 עד השעה 11:00 ללא הגבלת כניסות, כך ניתן לשלב בשעות אלו ביקור בחדר כושר, שחייה בבריכה או הליכה בחוץ.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – חדר האוכל
צילום: נדיה היבא

אם עד היום נאלצתם להתעורר לא בדיוק מתי שרציתם, או ויתרתם על טיפול מפנק כדי לא להפסיד את ארוחת הבוקר, כאן אתם יכולים להיכנס למסעדה לקפה בלבד אם מתחשק לכם, ללכת לטיפול , להיכנס שוב לארוחת בוקר עשירה, ללכת לשחות ולחזור להמשך ארוחת הבוקר שלכם.., עד השעה 11:00.

ארוחת ערב בשרית מוגשת בין השעות: 19:00 עד 21:00. בתפריט מצאנו מנות בריאות ומבחר גדול של מאכלים מקומיים טריים וטעימים.
לא מגישים כאן ארוחת צהרים. ניתן להזמין ארוחות קלות בלובי בר  הקטן של המלון.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – ארוחות קלות בלובי בר המלון
צילום: נדיה היבא

בין הארוחות המפנקות תוכלו ליהנות חופשי וללא תוספת תשלום מפינת חליטות תה וקפה הנמצאת בלובי בר הקטן. וגם מפירות טריים שמפוזרים בקערות גדולות על השולחנות בלובי הגדול.
מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – פינת חליטות התה בלובי בר המלון ללא תשלום

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – לובי בר במלון

מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה – לובי בר המלון

לרשות האורחים במלון סיפרייה עם עיתונים יומיים , ספרים ומוסיקה להשאלה, עמדת אינטרנט חופשי, ובלובי המלון WIFI חופשי.
יש נגישות למלון, ושומרי השבת יוכלו להפעיל שעון שבת בחדרים.
מחוץ למלון יש חניון גדול ומסודר ללא תשלום.
המלון מתאים לשומרי שבת, ונערכים בו אירועים פרטים וגם שבת חתן. ניתן לערוך גם אירועים מסביב לבריכה, מסיבות קוקטייל, אירועים עסקיים וארוחות ערב מיוחדות.
נופים מלון כנען ספא – נופש שקט, רגוע ומפנק לגוף ולנשמה
צילום: נדיה היבא

הנופש שלנו הסתיים ואיתו גם החורף הסתווי המפתיע. בדרך חזרה הביתה, כשירדנו מההר ליוותה אותנו שמש צוחקת, כמעט שרבית. לא להאמין…

אם גם אתם מרגישים שאתם חייבים חופש אמיתי ממרוץ החיים , אם אתם חייבים לקחת פסק זמן איכותי בלי לנסוע לחו"ל, אני ממליצה לכם בחום על המלון.
רק מלכתוב כאן את חוויותי מהשהות שלנו במלון, עושה לי חשק עז לחזור לכאן שוב!!!