אומרים שחלומות מתגשמים כאשר אומרים אותם בקול רם, או ששמים אותם בבקבוק ושולחים אותו לאוקיינוס האינסופי של השפע שיש ליקום להציע לנו. שוק האיפור ידוע במותגים קטנים של מאפרות עם חזון כמו "בובי בראון ", "נטשה דנונה ", "אנסטסיה בוורלי הילס" שהפכו למעצמות איפור. מותג הענק אסתי לאודר זיהה את הפוטנציאל בליין הליפסטיקים אותו השיקה המאפרת האגדתית בובי בראון האמריקאית ורכש את המותג בשנת 1999 שהיום נמכר במאות מיליונים ברחבי העולם. המאפרת הישראלית נטשה דנונה פיתחה ליין מוצרים הנושא את שמה, היום המותג נמכר ברשת האיפור הבינלאומית Sephora
בשבילי האיפור הוא גישה ודרך חיים, ולא רק איך לבחור ולהניח מייקאפ ומסקרה. לפני כעשור היה לי חזון, להיות מאפרת ואוטוריטה בתחום של התאמות איפור אישיות ופיתחתי את maximum.u שיטת איפור חדשה, המיועדת לנשים שרוצות לדעת איך לאפר את עצמן ולא יודעות מאיפה להתחיל. בניתי שיטה המבוססת על "תפריט איפור אישי", בו כל אחת מקבלת את ההתאמה המדויקת של מוצרי האיפור המתאימים לה על פי שאלון תשאול ואבחון של סגנון החיים, האופי, ועד חשבון הבנק. שפע וריבוי מוצרי האיפור הקיימים בשוק מאפשרים בחירה מדויקת ללא טעויות. בניגוד להתאמות איפור אישיות אחרות, אני עצמאית לגמרי ולא פועלת תחת חברת איפור מסוימת, כך שבמהלך הייעוץ אני ממליצה על מוצרים מחברות איפור שונות, ללא משוא פנים, מה שמבדיל את ההדרכה שלי מההדרכות ה"ממוסחרות" אשר מציעות חברות האיפור השונות.
קישור לכתבה גדולה באתר מאקו על הדרכות האיפור שלי
הופעתי וסיפרתי על השיטה ובכל המגזינים הנחשבים
אם את או אתה איש עסקים שמסתכל ויודע לזהות פוטנציאל לפיתוח ולהשקעה במוצר חדש בשוק האיפור, אני רוצה להיפגש אתך ולהציע לך להשקיע ב-maximum.u. לבנות ביחד מוצר און ליין חדש של הדרכות איפור המותאמות באופן אישי ומכירת מוצרי איפור. התכניות כבר כתובות אצלי בצורה מסודרת. אני צריכה אותך. את החלק השני שביחד נוכל להוביל את זה קדימה.
עכשיו הגיע הזמן לגדול ולהתרחב להגיע לאלפי נשים, צרכניות של איפור. מדובר על השקעה כספית לא מבוטלת ויחד עם זאת, שוק האיפור צומח ומתפתח בצורה מטאורית משנה לשנה בארץ ובעולם והפך להיות משתלם מאוד להשקעה עם אחוזי רווח של מאות אחוזים.
את הידע והניסיון במשך 20 שנה צברתי גם בחברות ענק כמו לוריאל ומכירה את שוק האיפור על בוריו. העברתי הדרכות איפור למאות נשים בשיטת maximum.u והחזון שלי הוא להגיע לכמה שיותר נשים עם השיטה. שוק סרטוני ההדרכה ברשת פורח ומשגשג גם של המותגים הגדולים אבל אף אחד מהם לא נותן תפריט איפור אישי ופרטני כמו שיטת Maximum.u ולי אין את הכלים הנחוצים לפרוץ קדימה ולפתח ולשווק את המותג הלאה.
כדי שאוכל להדביק אותך בהתלהבות שלי שלא עוברת בטקסטים, אני מזמינה אותך לפגישה איתי בארבע עיניים בה אוכל לספר לך יותר.
כאשר פנו אליי מהתכנית "בסלון של שרון" ששודרה בערוץ רשת 13 לספר על שיטת maximum.u הבנתי שיש לי מוצר מבוקש ומנצח.
עוד קצת עליי: