מותג שהוא בעצם אגדה

איך ברי סחרוף גורם לכולנו להרגיש קצת חלק מהמשפחה

ברי סחרוף הצד האחר- צילום ענת גל

אתמול הייתי בהופעה של ברי סחרוף האדיר, השירים שלו הם פסקול משפחתי במיוחד ביניינו האחים. ההופעה הייתה בשם ה"צד האחר" כלומר שירים שלא ממש מושמעים כבר בהופעות או כאלה שכבר קצת  ישנים ולכן ירדו קצת מתחת לרדאר,

לברי כבר שנים כמו ברי יש קהל שהולך איתו לכל מקום ומכיר את כל השירים והמילים גם של שירים שהם הצד האחר של הפלייליסט.

להופעה קדמה גם עבודת קהל בקבוצת הפייסבוק של ההופעה, בחירת השירים כלומר המעריצים בחרו את השירים שהולכים להיות מושמעים במהלך הערב, ממש משהו שמתחבר לקהל  שישר קנה והכרטיסים נגמרו מהר,  גרמו לאנשים לחכות להתפתל כי לא השיגו כרטיסים,  גרמו לאנשים לבדוק ולחפש בכל דרך. (היה כתוב אזלו הכרטיסים למרות שגם ברגע האחרון נקנו כרטיסים רק אומרת )

ברי סחרוף הצד האחר- צילום ענת גל
ברי סחרוף הצד האחר- צילום ענת גל

ואז באמצע ההופעה בין ריקוד לזמזום ובין איש גבוהה מידי שעמד מולי, חשבתי איך בונים מותג שנשאר רלוונטי או יותר נכון איך מתחזקים מותג כבר שנים- ברי סחרוף לא צריך לעשות הרבה מאמץ והוא ממלא אולמות הוא משתף פעולה עם יוצרים חדשים ורלוונטים מחדש סופרים מהעבר בקיצור יוצר כל הזמן.  אבל כדי להישאר מותג חזק כדי קהל ממלא אולמות יש צורך לתחזק את ההרגשה האקלוסיבית הזו צריך להיות חלק לתת לקהל שהולך איתך לבחור להשפיע ואז לקנות את הכרטיסים להופעה מיוחדת להם . תחושת שייכות, משפחתיות וקשר ישר עם קהל המעריצים ההדוק וגם זה שלא .

ee

אז איך מתחזקים מותג חזק  לאורך זמן ? כי מותג שנעלם מהנוף הציבורי נשכח, והקישור לקהל מאוד חשוב  זה הקשר שמשאיר את היצירה בחיים. ובעצם כל הערכים שהוענקו לקהל  אקטיבית עלול להעלם. לכן, חשוב מאוד להמשיך לפרסם ולדחוף את ערכי המותג באופן קבוע – כדי לשמר ולתחזק את זהות המותג.

איש מותג- ברי סחרוף.יש

תוכן – שירים יצירה הערך שברי נותן לשירים.יש

סיפור- השירים החדשים – במקרה של ההופעה הזו שירים שלא הושמעו הרבה זמן רצון של הזמר לשיר אותם שוב, ולתת לקהל את העונג בלשמוע אותם שוב בהופעה. יש

קהל –  זיהוי הקהל – הגרעין שהולך אחרי השירים ולתת להם מענה לצורך להשאיר אותם חלק. יש

מיתוג- הערכים שברי מנסה לשייך לעצמו או למוצריו. מיתוג מאפשר למותג /זמר להאציל ערכים שונים על  ההופעות השונות והיכולת לתת כל פעם משהו אחר במעטפת של אותו זמר ואותם השירים. יש

תראו אני משוחדת אוהבת את  ברי סחרוף מאוד והוא באמת חלק מהפסקול המשפחתי מאז שאני זוכרת את עצמי, לא רציתי ללכת להופעה אתמול כי כבר היו לי תוכניות אחרות ולפעמים זה פשוט מבאס לשנות, אבל אחי ממש רצה אז יאללה מצאתי את עצמי בעשר בערב ברידינג3 מקשיבה לשירים שהם "הצד האחר" ומסתבר שוואלה אני מכירה די הרבה – בסדר לא כמו האחים שלי שרק מהאקורד הראשון של השיר כבר יודעים את סופו או יודעים את הסיפור של כל גיטרה של ברי, אבל מכירה ומזהה .

זה בדיוק הקסם של האדם של  המותג – יש לו כבר משפחה שהולכת אחריו, כאלה שלא צריכים את קבוצת הפייסבוק כדי להרגיש חלק אבל זה בהחלט עוזר בעולמנו הגלובלי פייסבוק ואיסטגרם יוצרים קשר ישיר עם מי שאוהב אותך .

ברי סחרוף הצד האחר- צילום ענת גל
ברי סחרוף הצד האחר- צילום ענת גל

ככה הייתי רוצה לבנות את המותג שלי אני מבינה שזו עבודה של שנים אבל תחושת המשפחתיות היא החשובה הערך שאתה מעניק לקונים שלך, לעוקבים שלך, למי ששר את השירים שלך או הולך עם החולצות שלך, העיקר להישאר רלוונטי ולתת תחושת שייכות .

אז ברי סחרוף זהו שם של אדם שהוא כבר מותג אגדת רוק ישראלית שלכל אחד מאיתנו יש איזה שיר שהוא ממש אוהב ומתחבר לו לרגע בחיים, ואתמול ראיתי איך אדם שהוא מותג גורם גם לי במשך שלוש שעות (כן הופעה ארוכה ) להרגיש קצת  חלק מהבחירה והמשפחה שלו .

 

ענת - מחדשת השפה
הי אני ענת בעלת המותג אליעזר חולצות מחדשות שפה. מותג ששם את השפה העברית נר לרגליו את המילים היפות, המצחיקות, המרגשות והמיוחדות בשילוב האופנה היומיומית שלנו הישראלים כמובן חולצת הטישרט . אני מאוהבת בתרבות שלנו תיאטרון קולנוע טלויזיה אני חושבת שיש לנו כל כך הרבה מגוון העיקר שזה יהיה בעברית תקנית :) אני מתל אביב בתשע שנים האחרונות ויש לי כלב חמוד וקצת נבחן בשם אוסקר . מקווה שתהנו מהבלוג שלי .