סנדרה רינגלר מציגה את קולקציית VALENTINE'S DAY 2020 בעיצובה(צילום גיא כושי ויריב פיין)
קולקציית תכשיטי הזהב והיהלומים שעיצבה סנדרה רינגלר (במהדורה מוגבלת) במיוחד לרגל ה –VALENTINE'S DAY
קולקציית התכשיטים של סנדרה רינגלר עבור רשת אימפרס: טבעת זהב ויהלומים – 1490 ₪ (צילום אורי לבני)
סנדרה רינגלר – אולי הסטייליסטית המפורסמת ביותר במדינה ולו רק בזכות המייק אובר המרשים שעשתה לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו, עיצבה קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים במהדורה מוגבלת, לכבוד הולנטיין, עבור רשת תכשיטי ושעוני היוקרה Impress (אימפרס). הקולקציה כוללת מגוון תכשיטי זהב משובצים יהלומים בשילוב לבבות, האלמנט הנצחי של האהבה. התכשיטים בקולקציה עשויים מזהב לבן או צהוב 14 קראט ומשובצים יהלומי איכות. במיוחד לרגל חג האהבה, המחירים בקולקציה אטרקטיביים במיוחד ומתאימים לכל כיס, כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו או לאהובתו תכשיט של אהבה.
קולקציית התכשיטים של סנדרה רינגלר עבור רשת אימפרס: עגילי זהב ויהלומים 990 ₪ (צילום אורי לבני)
מחירים החל מ- 990 ₪; להשיג ברשת תכשיטי אימפרס
סקר לרגל הוולנטיין דיי: המתנות המועדפות על נשים וגברים:
ולקראת הולנטיין דיי שיחול ביום 14.2.20, ערכה רשת תכשיטי ושעוני היוקרה אימפרס סקר מקיף במסגרתו נבדק מה הן המתנות המועדפות על נשים וגברים ומי קונה יותר? הסקר נערך לרגל השקת קולקציית תכשיטי הולנטיין בעיצובה של סנדרה רינגלר. מהסקר עלה כי מתוך שלל המתנות לוולנטיין דיי גברים ישראלים יעדיפ ברובם לקבל שעון במתנה. אצל נשים לעומת זאת, רובן מעדיפות לקבל במתנה טבעת כעדיפות ראשונה או כל תכשיט אחר– ועדיף תכשיט עם יהלום!בנוסף, לפי תוצאות הסקר, בוולנטיין דיי גברים רוכשים הרבה יותר מתנות מנשים! אלה הנתונים, עכשיו תחליטו אתם מה אתם קונים לקראת הולנטיין..
קולקציית התכשיטים של סנדרה רינגלר עבור רשת אימפרס: שרשרת זהב עם תליון לב ויהלומים – 1490 ₪ (צילום אורי לבני
*
אנאבל ציצין המעצבת ובעלת מותג הנעליים A BY ANABELLE (צילום רותם לבל)
את הנעליים של המעצבת אנאבל ציצין, נעלו בין היתר ידועניות כמו מיכל אנסקי, אנה ארונוב, לוסי איוב באירוויזיון! וקורין גדעון ואם זה לא מספיק, אז גם כוכבות הוליוודיות כמו השחקנית האלי ברי, לוסי הייל וקת'רין מקפי. מותג הנעליים היוקרתי שציצין הקימה ב – 2016 צבר מאז מעריצות רבות בקרב ידועניות ובלוגריות אופנה בארץ ובעולם.
A BY ANABELLE –דגם TAMARA כפכף קטיפה עם לב מאבני סוורובסקי 2390 ₪ (צילום יחצ)
את הכשרתה האופנתית רכשה ציצין ב- Ecole des beau arts בפריז ובבית הספר הידוע לאופנה מרנגוני במילאנו. היא מעידה על עצמה שהיא חיה ונושמת נעליים 365 ימים בשנה וכל דבר שהיא רואה סביבה מהווה השראה : טבע, אומנות ואנשים. היא מעצבת נעליים מבלי להתייחס לעונות השנה ועל כן הנעליים הן רב עונתיות, בעצוב על זמני. למעשה הנעליים המיוחדות מוגדרות כפריט סטייטמנט ותמיד יהיה להן טוויסט עיצובי מעניין, בין אם זה בעיצוב העקב, בצבעוניות ובחומרים. במילותיה של המעצבת: "אם הייתי צריכה לתאר את העיצובים שלי בשלוש מילים, הייתי אומרת שהנעליים אלגנטיות, אקסטרווגנטיות ונשיות." את הנעליים מייצרת ציצין באיטליה, במפעלים בהם מייצרים מותגים כמו נעליי גיור והרמס. לדבריה היא משתמשת בעור נאפה, זמש ובדים (קטיפה, משי, אבני סברובסקי, נוצות ופרוות) מתוצרת איטליה ובאיכות הגבוהה ביותר שיש.
A BY ANABELLE – הדגם הראשון איתו השיקה אנאבל ציצין את המותג, היה הדגם עם עקב בצורת A – בו חובר קו בין הסוליה לעקב ויצר את האות A. הורסיה הנ"ל 1890 ₪ (צילום יחצ חו"ל)
עכשיו היא מפנקת את לקוחותיה הישראליות בחנות פופ אפ בקניון TLV עד חודש מרץ 2020 ובחודשים אלו ימכרו נעליי היוקרה של המותג במחירים נמוכים ב- 30%
A BY ANABELLE -כפכף קטיפה עם נוצות 1890 ₪ (צילום יחצ חו"ל)
הקולקציה המוצגת בחנות הפופ אפ כוללת נעלי ערב יוקרתיות מקטיפה, סאטן, דנים או עור, משולבות בנוצות, פרוות, תכשיטים או אבנים טובות, סרטי סאטן ועקבים איכותיים בגבהים שונים וגם בעקב שטוח. נעלים בצבעוניות עזה ויפיפייה הנותנות את הטון לכל הופעה. עוד יוצגו בחנות מספר דגמים ייחודיים שמתאימים לכלות- נעליים בצבע לבן, שמנת או קרם בשילוב סרטי סאטן ואבנים.
A BY ANABELLE -דגם AMOR EMERALD נעל סאטן עם לב מאבני סוורובסקי 2590 ₪ (צילום יחצ חו"ל)
טווח מחירים: 1,690-2,890 ₪ (כל המחירים בפופ אפ הם בהנחה של 30% בחנות זו בלבד)
להשיג בקניון – TLV FASHION MALL, קומה 2
*
VALENTINE'S DAY – אצל מעצב התכשיטים עודד קאשי כל יום הוא ולנטיין – אבל קולקציית טבעות האירוסין החדשה, מתאימה לחג האוהבים במיוחד
קולקציית תכשיטים עודד קאשי (צילום יח"צ)
אין מועד מתאים יותר מה- VALENTINE'S DAY לקנות או לקבל (לקבל!) תכשיט מתנה. על קולקציות התכשיטים והסגנון הייחודי של מעצב התכשיטים עודד קאשי תוכלו לקרוא כאן, אך לרגל הולנטיין, חג האוהבים והאהבה המתקרב בסוף השבוע , נתמקד בקולקציית טבעות האירוסין החדשה של המעצב.
קולקציית תכשיטים עודד קאשי – שלמות קלאסית (צילום יח"צ)
מסתבר שהמסורת של הצעת נישואין קלאסית, שהייתה רווחת בשנות ה-50 וה -60 ורובנו מכירים בעיקר מסרטים הוליוודים ישנים, אתם יודעים.. הרגע הרומנטי הזה שבו הגבר כורע ברך לפני האהובה ועונד לה טבעת אירוסין עם יהלום מנצנץ, ובכן המסורת הזאת רבותיי, חזרה לאופנה ובגדול. בהשראת ידועניות על בחו"ל, דור האינסטגרם והפייסבוק שמעלה דקה לאחר הצעת הנישואין תמונת "שופוני" לכל הרשתות החברתיות, אימץ לעצמו את אופנת טבעות האירוסין כמו אצל הסבא והסבתא של חלק מאיתנו. קאשי מספר כי רכישת טבעות אירוסין תפסה היום תאוצה רבה. אם בשנות ה-80 כבר לא ייחסו חשיבות לנראות של טבעת האירוסין, הרי שכיום החתן משקיע מאמץ ומחשבה יתרה בלקנות את היהלום הנכון ובשיבוצו בטבעת הכי יפה.
קולקציית תכשיטים עודד קאשי (צילום יח"צ)
מה חדש בתחום עיצוב טבעות האירוסין?
"דגם הסוליטר הוא המנצח בגדול" אומר קאשי. מסורת שמתחדשת בפן העיצובי עם התאמה לזמננו. לדוגמה, אם בעבר נהוג היה לשבץ אבן מרכזית אחת, הרי שהיום הדגמים משודרגים אבנים נוספות המשובצות סביב האבן המרכזית. פעם השתמשו בפלטינה שהיא מתכת לבנה עבור הטבעת, והיום בזהב לבן. היום אגב מסתבר שהגודל מאוד קובע.. ושלא כמו בשנות ה-50 הצנועות, היום מקובל בטבעות אירוסין יהלום גדול מקראט אחד, כשהמבוקש ביותר הוא יהלום של 3 קארט, הנותן את האימפקט המרשים ביותר.
עיצוב טבעות האירוסין הקלאסי כיום, הוא מזהב לבן עם אבן מרכזית בעלת נוכחות משמעותית (הזהב הצהוב יצא לדברי קאשי מהאופנה). הנועזים יבחרו באבן חן צבעונית כמו רובי, אמרלד או ספיר מיוחד, ואגב אבנים אלה הן לא פחות יקרות מהיהלום. על טבעות האירוסין, יש מי שבוחרים לחרוט מילות אהבה בחלק הפנימי של הטבעת. לדברי קאשי טבעת האירוסין הן עדות להצהרת האהבה בין בני הזוג ולכן ההשקעה בה היא גדולה, זוהי טבעת נצחית ובדרך כלל אין משנים אותה בהמשך.
עודד קאשי, תכשיטנות ושעוני יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב
קולקציית תכשיטים עודד קאשי (צילום יח"צ)
בוטיק מימוזה עובר למשכנו החדש בקניון רמת אביב
ריאני לבוטיק מימוזה – חורף 2020 – חליפה אדומה 3350 ₪ (צילום יחצ)
בוטיק מימוזה, אחד הבוטיקים הוותיקים (32 שנה) והמובילים בישראל ליודעות ח"ן, מביא ללקוחה הישראלית את המיטב של בתי האופנה האירופאים. לצד מותגים המוצגים במימוזה כבר מספר עונות כ- DELPOZO, ERMANNO SCERVIN ועוד, נוספו העונה: GIMBATTISTA VALLI ,LORENA ANTONIAZZI ו- MOSCHINO STUDIO. מותגים מליגת העל למיטיבות לכת המחפשות לבוש אופנתי, ממותג ואיכותי ויכולות להרשות אותו לעצמן. קולקציות החורף של המותגים השונים במימוזה מתגבשות לטוטאל לוק אלגנטי ומתוחכם. דגש רב ניתן על מגוון גדול של גזרות ומידות, המאפשר לנשים בטווח רחב במיוחד של מידות וגילאיים למצוא את הפריטים המתאימים עבורן.
בין הטרנדים המובילים את הקולקציות העונה: חליפות מחויטות בגזרות מוקפדות, המראה המשובץ, מעילי פוך בגזרות over size, מעילי שרלינג (גם דו צדדיים), הדפסי פרחים על רקע כהה, בגדי עור ודמוי עור בצבעוניות לא שגרתית וצבעוניות כללית של עלי שלכת: מירוק כהה, אפור ועד חומים, כתומים וצהובים בהירים.
טווחי מחירי ביגוד ואקססוריז: החל מ-450 ₪ עד 28000 ₪
ניתן להשיג :בבוטיק מימוזה – קניון רמת אביב, קומה ב' . אינסטגרם – כאן
לואיזה צרנו לבוטיק מימוזה חורף 2020 – סריג 930 ₪; ג'קט 2640 ₪; מכנסיים 1665 ₪ (צילום יחצ)
לואיזה צרנו לבוטיק מימוזה חורף 2020 סוודר 2640 ₪ (צילום יחצ)
*