פסטיבל קוקטיילים במרינה בהרצליה,
יובי חגגה 18 לפני כחודש ובמסגרת האמריקניזציה ששולטת כאן בעקבות התפתחות המדיה יש מה שנקרא "מסיבת חוקיות" והרעיון שעומד מאחרי זה הוא מסיבת ריקודים והדגש הוא על אלכוהול לא משנה בכלל שהחברה כבר שותים שנים לפני עכשיו מותר להם.
אצלנו החוקיות עברה בדרך של סדנת אלכוהול הגיע ברמן הביתה עם ציוד, אני דאגתי לריפוד הבטן שלהן לפני השתייה לפני שיצאתי נתתי לבחור הוראות,.
כשחזרתי מצאתי בית מסודר וחמש בנות שרועות על הספה ואת יובי שלי עם כאב ראש, הלילה עבר קשה עם הקאות ובבוקר כשהתפכחה אמרה שלעולם לא תיגע יותר באלכוהול.
הפרסום על פסטיבל הקוקטיילים תפס אותנו בול בזמן עם ערב פנוי של הבכור שלי, ברמן מקצועי שמתפעל שני ברים באזור המרכז והשלישית עליה כבר סופר.
יצאנו לבילוי משותף, מה שנקרא חוויה מתקנת בליווי מקצועי.
המקום המרינה בהרצליה, חניה זה גורם חשוב וחניון "ארנה" מספק שפע של חניה, בריזה של הים שמפזרת את הלחות הנוראית באויר ואנחנו בפתח המסיבה, מוסיקת דיפ האוס וקהל צעיר ואיכותי, קהל שלא מסתפק בוודקה ורד בול, קהל יצירתי שהגיע להתרשם במחיר הוגן מהמבחר הענק שמציעות חברות המשקאות.
הכל מאד מרשים השקעה מטורפת של כל היבואניות מאקרמן משקאות ועד שוופס טמפו ו- Ibiss שהיא חברת בת של קוקה קולה.
כל חברה והגימיק שלה, כוסות המשקה נשארות איתך והם השקיעו בכוסות.
טמפו העמידה בר ענק מעוצב להפליא ומרשים,
תורים ארוכים קוקטלים על בסיס, אולמקה וטקילה, הוואנה קלאב ורום, ביפיטר וגין וגם גומקס.
כל קוקטייל קיבל כוס משלו ועיצוב מפתה, הקוקטיילים קיבלו מבר, הברמן הפרטי ציון גבוה גם על ההגשה וגם על הטעם.
שוופס העמידו בר מרשים עם אווירת קאנטרי והלכו על הקטע הכפרי הברמנים הולבשו בסינרים וכובעים בסגנון קאנטרי אמריקאי מושלמים והמשקאות הוגשו בכוסות מתכת יפות.
בבר הוגשו שלושה קוקטיילים שונים על טהרת הצמחים והאלכוהול, הכוסות שלהם כיכבו מה שמעיד על הצלחת המשקה והשיווק, גם הם קיבלו ציון גבוה.
ועם כל האלכוהול צריך הפוגה כדי לרפד את הקיבה והלכנו למתחם המזון שם העמסנו פלטת גבינות עשירה עם מאפים לבחירה והצעירים התפנקו בתפו"א חם עם שמנת ופטריות.
באווירה טובה חלקנו שולחן עם עוד שלושה חברה צעירים שהיו כבר מבושמים היטב ואוסף הכוסות על השולחן ידע לספר איפה הם כבר ביקרו.
היינו חייבים למצוא תיק אז קפצנו לבר של יורו סטנדרט שעשו אגרוסקי סטנדרט וחילקו תיק או כובע למי שהצטלם והעלה לאינסטגרם תמונה, שם הצליחו לתעד את כולנו ויצאנו עם תיק וכובע .
גם איש הפסיפלורה חילק לנו שוט טעים.
והאופנובר המקסים שהעמידה חברת בת של קוקה קולה הפך לעמדת צילום אטרקטיבית והוכיח חשיבה יצירתית.
את הציון הגבוה ביותר קיבלו אקרמן יבואני "פינלנדיה" ו"גרגוס", הם חשבו מה שנקרא מחוץ לקופסה והעמידו בר גלידות בטעמים של "פינלדיה" בטעמים האלכוהול כבר נמצא בתוך הגלידה, ההגשה, הטעמים והתוצר המשובח קיבלו עשר מתוך עשר.
המשימה בוצעה יובי קיבלה נקודת מבט שונה על נושא השתייה ובר שבדרך כלל נמצא מעבר לדלפק ואחראי על הקוקטיילים והמשקאות וחי את העולם הזה סיכם את החוויה כמוצלחת ביותר הוא הערב חוזר לאייש את הבר שלו ב"לאגו" אבל אתם חברים אל תפספסו במחיר של משקה אחד בבר שכונתי אתם מקבלים חוויה מיוחדת.
כרטיס כניסה עם שלושה קוקטיילים עולה 69 ש"ח ברכישה מוקדמת באתר https://grape-man.com/?lang=he.
79 ש"ח ברכישה במקום (תושבי הרצליה 55 ש"ח).
בהחלט אירוע שווה וברמה מבחינתי ממש דוז פואה!