מה כולל תפריט לדיאטה בחורף

בחורה עם מחשב נייד

רוצים לרדת במשקל במהלך החורף? קודם כל כדאי להבין שזה אכן אפשרי, אם רק פועלים לפי הכללים הבאים.

כל תפריט לירידה במשקל חייב להיות בהתאמה אישית, וכדאי להבין מה הגוף צריך בצורה שונה.

  • שותים כמה שיותר מרקים, רצוי מרקים המבוססים על ירקות, ללא נשנושים נוספים. ניתן להוסיף גריסים שיוצרים תחושת שובע נהדרת.
  • שותים כמה שיותר מים. אם רוצים לשתות משקה חם, עוברים אל חליטות נהדרות מכל מה שאוהבים. אי אפשר לחלוט שוקולד.
  • משתדלים כמה שיותר לזוז. להיות בעשייה. זו ההזדמנות שלא לדחות כל דבר שרוצים לעשות, בתנועה.
  • יוצרים תבנית קבועה של אימונים. זה יכול להיות פילאטיס, זה יכול להיות קטע אימונים ביוטיוב, זה יכול להיות יציאה לריצה או הליכה. העיקר להכניס את זה לשגרה. זה בריא לנפש וגם מסייע לרדת במשקל.
  • כדאי להוריד כמה שיותר לחם, מלח וסוכר. מתחילים בקטן ומתקדמים הלאה. הרצון לסוכר יפחת.
  • לא לוותר על פינוקים. יש כאלה שיצרו להם יום מיוחד או שעה מיוחדת, יש כאלה שמעדיפים את השבת. כל אחד בוחר לעצמו את היום שבו הוא יכול לאכול משהו שלא כלול בתפריט הזה בתור יוצא מן הכלל טעים ונהדר.