גלית גוטמן ובתה שירה בקמפיין המשותף לרשת מכוני רונית רפאל (צילום: לירז אגם)
גלית גוטמן ובתה שירה הצטלמו לקמפיין משותף לרשת מרכזי "רונית רפאל מדע-היופי" ויככבו לצד הפרזנטורים הנוספים של הרשת: דליה מזור, מוטי רייפ ורובי פורת שובל. שירה גוטמן נבחרה לייצג את הדור הצעיר שמתחבר ליופי וטיפוח והיא מקדמת בקמפיין טיפולים אסתטיים שמתאימים לגילאים צעירים, החל מטיפולי פנים לעור צעיר, כמו עור שמן ובעייתי ועד הסרת שיער בלייזר. שירה התרגשה מאד מקמפיין הוידיאו הראשון שצולם ועברה אותו בהצלחה רבה, כאשר מחוץ לפריים עומדת אמא גלית שהתמוגגה מנחת ומחאה כפיים בהתרגשות!
בשמים חדשים – תמיד סיבה לחגיגה
בשמים חדשים – מלעלה ובכיון השעון (צילומים: יחצ):
- The House of Oud – What about pop – לבוטיק אינדיבידואל! רשת חנויות הבוטיק לבשמי נישה המובילה בישראל' משיקה את הניחוח המסקרן ביותר של התקופה האחרונה.
בימים אלה, מציג בית הבישום THOO ניחוח חדש ממשפחת ניחוחות הגורמה המשלב בין שני חומרי גלם ייחודיים ויוצאי דופן המעוררים עניין וסקרנות: מצד אחד פופקרן מלוח, המופק מגרעינים של קלחי תירס מקסיקני איכותי ומאידך, קרמל עשיר וסמיך היוצרים יחד קליידוסקופ של ניחוחות חלביים נעימים. What About Pop, נוצר בהשראת חומרי גלם נפוצים בעולם הקולינאריה והקונדיטוריה ומשלב בחוכמה והרמוניה תווים פרחוניים רעננים: תווים עליונים: פופקורן מלוח, עוזרר וקרמל; תווי ליבה: לפופית לבנה (Moon Flower), שמנת, זרעי וניל; תווי בסיס: אמבר, הובנה, ווטיבר ובנזואין. לצד הניחוחות העוצמתיים, קסמו של המותג טמון בשפה החזותית שלו הממחישה בצורה מובהקת את הקשר שלו לעולם הערבי העשיר והשופע: בקבוקים מרהיבים ביופיים מעוצבים כביצי פרבז'ה יקרות עשויות שיש ואמייל, המונחות אחר כבוד על כס מתכתי מוזהב מעוטר ריקועים המדמים הדפס ערבסק.
The House of Oud – What about Pop – תכולה: EDP 75 מ"ל מחיר: 799 ₪
להשיג בבוטיק "אינדיבידואל – בשמי נישה" – שבזי נווה צדק, ת"א ביג פאשן אשדוד, ביג פאשן יארכא ובאתר
- ABERCROMBIE TOGETHER – מותג האופנה האמריקאי אברקרומבי אנד פיץ משיק שני בשמים חדשים לגברים ונשים. בהשראת קולקציית הבשמים הנמכרת ביותר FIRST INSTINCT. אברקורמבי ופיץ' יצרו שני בשמים חדשים לגברים ונשים, FIRST INSTINCT TOGETHER. האשה של TOGETHER היא תוססת, רעננה וחושנית. הבושם נפתח עם תווים של דומדמניות ואננס היוצרים פרץ של רעננות. עלי כותרת קטיפתיים של חבצלת העמקים ואדמונית החורש, מוסיפים איכות נשית מודרנית ללב הבושם. הגבר של TOGETHER הוא קריר עם מרקם קליל וחושני. הבושם נפתח עם תווים אנרגטיים של ניחוחות אשכולית ועלי אננס , בשילוב עם הל ותפוח ירוק ורענן. הבקבוקים האיקוניים של הבושם First Instinct מבית אברקרומבי ופיץ' זוכים לתוספת צבע, כחול תוסס לגברים ואלמוג זוהר לנשים. פקק הבושם בצבע כסוף אלגנטי ואילו לוחית שם הבושם כסופה גם היא, בתוספת חריטת שם הבושם. TOGETHER EDT/EDP – תכולה: 50 מ"ל מחיר: 149 ₪; להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.
- CHLOE' NOMADE ABSOLU – בית האופנה הצרפתי 'Chloe, כותב פרק חדש בתולדותיו. האישה של nomade יוצאת למסע הרפתקאות חדש כשהעצמאות והאלגנטיות שלה הן מטענה היחידה. ההרפתקה שבלב המדבר – בנוף עם צבעים שהעניקו השראה ליצירתיות של גבי אגיון (מייסדת בית הבשמים קלואה) – הבושם nomade absolu de perfume נוצר ע"י אמן הבשמים קוונטין ביש מג'יבודן, ומציע בריחה מחיי היומיום דרך בושם מתוחכם ויוקרתי במיוחד. הניחוח: עם מחווה נועזת לעולם הבשמים לגברים, ניחוח קפריסין העצי הוא גרסה חזקה ומשכרת יותר של הנוסחה המקורית. אזוב עץ האלון נותר הלב התוסס של הבושם nomade, אך כאן מתגלה שכלול בלתי צפוי עם מרקם של שזיף מיראבל המוסיף מימד עסיסי לבושם. חושניות זו מועצמת על ידי הניחוח הארומאטי של שמן לענה קטיפתי. הבושם מצטיין גם ברוח חמימה עם תווי הקרם העצי של עץ אלגום רך. זהו בושם ייחודי, זוהר וחושני. הבקבוק: ניגודים אלגנטיים בין הקווים הגראפיים של צוואר הבקבוק, עיטורי הזהב והעור בגוון אגוז לוז, כולם מזכירים את עיצוב האביזרים של בית האופנה. Chloe Nomade Absolu De Parfum EDP – תכולה: 50 מ"ל מחיר: 489 ₪ 75 מ"ל מחיר: 589 ₪.
CK EVERYONE –CK EVERYONE מבשר על פרק חדש ונועז בסיפור של סדרת 1CK. אנרגטי, אניגמטי, נועז ומצטט מעולם ההלבשה האייקוני של קלווין קליין. הבושם CK EVERYONE פורץ גבולות, בניחוח שופע רעננות. בושם בעל תווית ירוקה ואריזה אקולוגית ומתכלה. תווים עליונים: תפוז אורגני. תווי הלב: אקורד תה כחול. ניחוח לאחר התייבשות: עץ ארז. בקבוק ואריזה: הבושם CK EVERYONE הוא מחווה פס ההלבשה התחתונה האייקוני של קלווין קליין, עם ציטוט של רצועת הגומי האופיינית החובקת את הבקבוק. הבקבוק והאריזה נוצרו מחומרים ממוחזרים להדגשת הטוהר והפשטות שלו. הבקבוק עשוי זכוכית שקופה המכילה 10% חומרי גלם ממוחזרים, וניתן למיחזור עם הסרת המשאבה והגומי. אריזת הקרטון המתקפל מכילה 30% חומרים ממוחזרים והכתוביות על הבקבוק והאריזה הודפסו בדיו מבוססת סויה. CK EVERYONE EDT תכולה: 100מ"ל מחיר: 199 ₪; להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.
- COACH DREAMS – מותג היוקרה הניו -יורקי Coach משיק ניחוח חדש בהשראת רוח החופש וההרפתקנות של המסע ברחבי אמריקה. הניחוח: הבושם הפירותי והפרחוני נפתח עם תווי פירות טריים של תפוז עוקצני ואגס מעודן. תווי הלב מגלים זר עוצמתי של פרחי גרדניה ופרחי צמח הקקטוס. תווי הבסיס מותירים על העור עם ניחוח עדין של תווים עציים הנותרים לאורך זמן ויוצר מסע מתחילתו ועד סופו המעורר ציפיות, מזכיר דרכים פתוחות ומעלה זיכרונות ישנים. עיצוב הבקבוק: בקבוק הזכוכית מזכיר בקבוקי תרופות ישנים. לבקבוק פקק תרסיס מכסף בצורת שושנת התה, אחד מסמלי בית Coach. טבעת העור המעודנת בבסיס הפקק מהווה מחווה להיסטוריה העשירה של Coach של אומנות עיבוד העור.90 מ"ל מחיר 249 ₪; להשיג ברשתות הפארם.
BOSS ALIVE EDP – תכולה 50 מ"ל מחיר 279 ₪; תכולה 80 מ"ל מחיר 379 ₪; להשיג ברשתות הפארם
- BOSS ALIVE – מותג HUGO BOSS נכנס לראשונה לעולם הנשים עם בושם חדש: BOSS ALIVE –ניחוח רענן ופירותי, נועז ומלא שמחת חיים. הבושם BOSS ALIVE מנציח את הרגע ומהווה תזכורת שיש לחיות את החיים עד תומם מידי יום ביומו. הניחוח: הבושם נפתח עם תווים חושניים של תפוח, שזיף, ענבי שועל חריפים וקינמון חם. וניל מדגסקר מהווה את סימן ההיכר של הבושם המתחבר לשמחת החיים האופיינית לאישה של BOSS ALIVE. תווי הלב הפרחוניים נוצרו מפרח יסמין סמבק הודי, כובש החושים ומשתלב בניחוח התימין, המשקף את יכולת האישה לאזן בין מודעות עצמית לבין הנאות החושים. עיצוב הבקבוק: את הבקבוק עיצבה התכשיטנית הגרמנייה אמילי רייך. פס מתכת בגוון זהוב ונשי, עוטף את בקבוק הזכוכית המבריק וממחיש את האושר החבוי בכל רגע בחיים, ומעצים את ערכי הניחוח של BOSS ALIVE.
Roberto Cavalli- Florence Blossom – תכולה: לאישה 75 EDP מ"ל 329 ₪; להשיג ברשתות הפארם
- Roberto Cavalli- Florence Blossom – בית האופנה Roberto Cavalli מציג את Florence Blossom, הלוכד את חושניות הפרחים בשיא הלבלוב. הריח מביא איתו זוהר חדש לקו Florence האייקוני. הבושם נפתח בתווים עליונים תוססים של ענבי שועל, תמצית מנדרינה ותמצית ברגמוט, המובילים אל לב שופע פרחים ורודים ולבנים: תמצית יסמין, חליטת ורדים ופרחי תפוז. את האור של הזר הפרחוני-פירותי מעצימה חליטת ורדים ייחודית ועזה, המתקבלת בתהליך התססה מחושב בהשראת הבשמים המסורתיים, עד לקבלת פטינה טבעית, עוצמתית ויחידה במינה. תווי בסיס מתוחכמים של תמצית פצ'ולי, אלגום ואיריס, בשילוב עם אמברוקס ממכר משלימים זה את זה לכדי החושניות הפרחונית הטבעית והקסם האותנטי של הבושם. הבקבוק עשוי זכוכית ומעוטר בדפוס פרחוני ייחודי ומודרני המזכיר את נצנוצו של טל הלילה באור הבוקר הרענן. מוטיב הפרחים המלווה אותו, מזכיר עבודות זכוכית איטלקיות מסורתיות. האריזה מובלטת בפרחי אירוס, המסמלים את גני פירנצה בצבע ורוד עז, ולגימור מושלם מוטבע הלוגו של Roberto Cavalli והמונוגרמה המוכרתו בזהב מהודר.
חדש מבית MOROCCANOIL – מסכת הזנה עם פגמנט צבע זמני
כוכבת "היו זמנים בהוליווד", מרגו רובי, מדגימה זוהר הוליוודי בטקס פרסי האוסקר לפני כשבועיים, עם תסרוקת מעוצבת להפליא שיצר עבורה מעצב שיער הידוע , ברייס סקרלט עבור MOROCCANOIL. ההשראה לעיצוב השיער : "כדי להחמיא לטוטאל לוק עם שמלת ה"שאנל" שלבשה מרגו, יצרתי מראה שיער מפוסל עם גלים מהודקים היוצרים את המראה הזוהר בנוסח הוליווד של פעם." (צילום: Amy Sussman, מתוך האינסטגרם)
חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil משיקה לראשונה סדרת מסכות הזנה לשיער עם פיגמנט צבע זמני – Color Depositing Mask ב-7 גוונים שונים: החל מבלונד בהיר ועד לחום כהה. לסדרת המסכות יתרון כפול המשלב בו זמנית, טיפוח השיער והחדרת פיגמנטים טהורים של צבע. סדרה זו יעילה להעשרת הגוון בשיער/ריענון צבע קיים או לצורך התנסות בגוונים טרנדיים ואופנתיים תוך שמירה על טיפוח ובריאות השיער. יתרונות: טיפוח: משפר מיידית את רכות השיער; משקם את מבנה השיערה; מעניק ברק. צבע: מדגיש גוונים; מרענן צבע שיער קיים; מאפשר התאמה אישית של צבע שיער; מעניק תוצאות זמניות- לא מחייב.
סדרת מוצרי Color Depositing Mask מבית Moroccanoil (צילום: יחצ חו"ל)
טווח הגוונים והתוצאה המתקבלת:
בשיער בגוון בלונד בהיר עד בינוני: שמפניה: בלונדיני חם וזהוב; פלטיניום: בלונדיני קר ואפור; היביסקוס: גוונים שונים של ורוד; אקוואמרין: גוונים קרים של כחול; רוז גולד: גוונים של ורוד רך וזהוב. שיער בגוון חום בהיר עד חום כהה: בורדו: חום שני עמוק; קקאו: חום בינוני עשיר.
אופן השימוש:
מרחו כמות נדיבה על שיער נקי ולח. חלקו את השיער לקבוצות ומרחו את המסכה באופן שווה עם מסרק רחב שיניים. השאירו למשך 5-7 דקות ושטפו היטב. הערה: מסכות הצבע, מעניקות לשיער צבע זמני הדוהה בהדרגה במשך הזמן, עם החפיפות. ככל שהשיער בהיר, הגוון שיתקבל יהיה דומיננטי יותר וישאר לאורך זמן. למרקם ההתחלתי של השיער יש השפעה ישירה על תוצאות הצבע ומשך הזמן שהצבע נשאר על השיער. היביסקוס ואקוואמרין הם צבעים דומיננטיים ועלולים להישאר לאורך זמן רב יותר בהשוואה לשאר הגוונים. מומלץ להשתמש בכפפות.
רכיבים מרכזיים:
- ArganID : קפסולות זעירות של שמן ארגן בעלות מטען חיובי, נצמדות לחלקיקים בעלי המטען השלילי של סיב השערה, מחדירים את שמן הארגן עמוק לתוך שכבת הקורטקס ובו זמנית משקמות אותה.
- תערובת חומצות אמינו: מעניקה יתרונות של שיקום והגנה על הצבע אשר מחזקים את מבנה השערה ומשפרים את פעולת שימור הצבע והברק בעת הסירוק.
- שמן גרעיני משמש: ריכוז גבוה של חומצה אולאית, חומצה לינואית וויטמין E התורמים לריכוך ושיפור רמת הלחות של השיער והקרקפת.
- חלבון סויה נוזלי: מופק מחלבון הסויה, מזין את השיער, מעניק לו לחות ומגן עליו.
- פנטנול: צורה של ויטמין B5 הנותנת לחות ויוצרת מראה בוהק.
- פוליקוואט-70 : מרכיב טיפוח שיער העוזר ליצור מראה שיער בריא, במקביל לשליטה בשערות סוררות, שמירה על ברק, ויתרונות של ריכוך והתרת קשרים.
מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪ ל- 200 מ"ל, 24 ₪ ל- 30 מ"ל
את סדרת מוצרי MOROCCANOIL ניתן להשיג במספרות נבחרות; טלפון לבירורים: 03-9511086 ובאתר
המדריך לצביעת שיער ביתית מבית לוריאל פריז
עשי זאת בעצמך: המדריך לצביעת שיער ביתית
כיסוי שורשים? שערות לבנות? שינוי גוון השיער? לפניך טיפים לצביעה ביתית נכונה – בזמן שנוח לך, במקום שמתאים לך. וגם: ההבדלים בין סוגי צביעה שונים
מראה שיער מטופח ומוקפד הוא המסגרת ההכרחית לכל לוק. שיער מרושל, דהוי, עייף ועם שורשים דהויים (נוסח עדין-לא-קפצתי למספרה..) יכול באחת להחריב לנו את המראה ואת היום באופן בכללי (לא בכדי נטבע לשון המשפט "bad hair day"). שמירה על שיער בריא, נקי ומטופח היא משימה יומיומית הטומנת בחובה תחזוקה שוטפת, כמו חפיפה נכונה ופעולות שימור. שוק צבעי השיער הצומח והעשיר בחידושים ידידותיים למשתמשת, הפך את "הצביעה הביתית" למשימה קלה ונוחה הרבה יותר מאשר בעבר.
צביעת שיער כבר מזמן איננה נחלתן הבלעדית של המספרות. בזמן שנוח לך, במקום שמתאים לך. וכן, זה גם הרבה יותר זול.
כך תוכלי לצבוע את שיערך במו ידייך
- בראש ובראשונה, זכרי! – כל גוון שיער, טבעי או צבוע, יכול בקלות להפוך לגוון כהה. הבעייתיות מתעוררת כשרוצים לחזור לגוון בהיר לאחר הצביעה (קחי בחשבון, מדובר בתהליך ארוך וקשה).
- אם את מתלבטת בין שני גוונים, העדיפי את הגוון הבהיר יותר.
- בבחירת הצבע, חשוב להתייחס למפת הגוונים הנמצאת בגב אריזת צבע השיער,בתקשור על מדפי צבעי השיער, או בקטלוגים של מותגי צבעי השיער השונים בחנות. מפה זו מתייחסת לתוצאה בהתאם לגוון השיער הטבעי/הנוכחי. במידה וגוון שיערך הטבעי אינו נמצא בין הגוונים במפת הגוונים המומלצים, הצבע שיתקבל אינו תואם את הצבע שעל גבי האריזה. במקרה זה רצוי לבחור בגוון צבע אחר, אשר יתאים יותר לגוון שיערך הנוכחי.
- אם ברצונך לבצע שינוי צבע קיצוני מכהה לבהיר, יש צורך לבצע הבהרה. יחד עם זאת, אם צבעת את שיערך לבלונד, תוכלי לשמר את התוצאה על-ידי צביעה ביתית.
- מריחה נכונה: בתהליך מריחת הצבע, חשוב למרוח בשבילים, מהחלק הקדמי של הראש אחורה, מהמצח לכיוון הקדקוד והעורף. מומלץ להקפיד על שבילים ישרים בכדי שיהיה סדר במריחת הצבע.
- ערבוב הצבע: ראשית יש לרוקן בקערה את קרם הצבע, לאחר מכן להוסיף את החמצן ולערבב היטב עד קבלת מרקם אחיד.
- יש להישאר עם הצבע לפני השטיפה כ- 30-45 דקות, תלוי באחוז החמצן; בשימוש עם חמצן 6% – מומלץ להישאר עם הצבע 35 דקות, ובמידה ומשתמשים בחמצן 9% רצוי להישאר עם הצבע 45 דקות.
- כמו-כן, לא מומלץ לצבוע בבית עם חמצן יותר מ- 9%. שימוש באחוז חמצן גבוה דורש צביעה במספרה.
- יש לבצע בדיקת אלרגיה 48 שעות לפני השימוש.
סוגי צביעה שונים
רגע לפני צביעת השיער, חשוב לאבחן מהי מטרת הצביעה? כיסוי שיער לבן, כיסוי שורשים, חידוש צבע קיים או שינוי צבע?
כיסוי שיער לבן מלא או חלקי:100% כיסוי מיועד למי שכבר כל השורשים שלה לבנים. במקרה כזה יש צורך בצבע עם מרקם עשיר למתן כיסוי מלא, כמו אקסלנס וקולורנטורלס. אפשרות נוספת היא להשתמש באוליה, המצטיינת בטכנולוגיה מבוססת שמנים וללא אמוניה.
כיסוי חלקי לכמות קטנה של שערות לבנות: אם רק תרצי לתחזק את הצבע הקיים ויש לך מעט שערות לבנות שזורות בשיער, אין צורך באחוז כיסוי גבוה, וניתן להסתפק גם ב-70% כיסוי. התוצאה המתקבלת היא טבעית וחיונית יותר. כך למשל, צבעי השיער של קסטינג, ללא אמוניה ובטכנולוגיה מיוחדת של גוון על גוון למתן גלוס לשיער.
קיט מול מיני קיט: ההבדל העיקרי בין ערכות צבעי השיער הוא בתכולת המוצרים המשלימים (מסכה, סרום או שמפו). התוצאה המתקבלת היא אותה התוצאה.
S.O.S: לא הספקת לצבוע ורואים את השורש? הכירי את מג'יק ריטאצ', פתרון מושלם, מיידי וזמני לכיסוי השורשים… עד אשר יהיה לך זמן לצבוע את השיער. יורד בחפיפה, מגיע במספר גוונים, גם לכיסוי שורשים כהים (לבעלות שיער כהה שצובעות לבלונד) וגם לכיסוי שורשים לבנים.
מגיק ריטאץ, לצבועות שיער בלונדיני לוריאל פריז (צילום יחצ חול )
1,2,3…. וואו!
אחד מציונים הדרך החשובים שנרשמו בתחום צביעת השיער ושמירה על מראהו הוא – המוצר מג'יק ריטאצ', שנועד לכסות את שורשי השיער הלבנים בתוך שניות. פתרון זמני (נשטף בחפיפה) לכיסוי מידי. עד הצבע הבא!
בלונדיניות מהשורש!
ובימים אלה, סדרת מג'יק ריטאצ' התרחבה, וידיד חדש הצטרף לשורותיה: מג'יק ריטאצ' DARK ROOTS, המכסה באופן מידי את השורשים הכהים של צבועות השיער הבלונדיני. פתרון זמני המאריך את משך הזמן עד לצביעת השיער הבאה
לפני השימוש במג'יק ריטאץ, לכיסוי שורשי השיער, מבית לוריאל פריז (צילום יחצ חול)
אחרי השימוש במג'יק ריטאץ, לכיסוי שורשי השיער, מבית לוריאל פריז (צילום יחצ חול )
המדריך המהיר לצביעה ביתית, שלב אחרי שלב השימוש
- הסירי את תכשיטייך לפני תחילת הצביעה.
- שמרי על ניקיון העור, מומלץ למרוח קרם לחות סביב הפנים ומסביב לאוזניים למניעת הכתמה.
- זכרי לכסות את כתפייך במגבת, לשמירה על ניקיון הבגדים.
- היעזרי בשעון כדי שתוכלי לעקוב במדויק אחר הזמנים.
- בהתאם להוראות השימוש, לפני הצביעה בקסטינג קרם גלוס למשל, הרטיבי את שיערך ללא חפיפה וסחטי היטב לפני השימוש. כך תשפרי את ספיגת הצבע בשיער ואת אחידות תוצאת הצביעה.
- יש לשים את הכפפות להגנה המצורפות לערכה.
- לאחר מכן ניתן להתחיל בתהליך הצביעה.
- לפני תחילת השימוש במוצר: יש להסיר את כל העצמים העשויים מתכת מהשיער לפני הצביעה ולהרחיקם בזמן הצביעה. אסור להשתמש באביזרי עיצוב שיער ממתכת.
מגיק ריטאץ, לכיסוי שורשי השיער, מבית לוריאל פריז (צילום יחצ חול )
*