מה אוכלים כשכל היום בחוץ?

מה אוכלים כשכל היום בחוץ? ג'ני משתפת את יומן האכילה שלה מיום שבילתה כל היום בחוץ: מהפקת אופנה מדליקה לאדידס ומנטה בחוף הים, פגישות בתל אביב, אימון פריימל מוב, וארוחה משפחתית בערב. היה מגוון, בלתי שגרתי וטעים. ומחטב, ברור. קבלו גם טיפים נוספים של הגולשים לסוגי מזון כ"חבל הצלה" שתמיד רצוי שיהיה בתיק

10247422_808626145837498_6056137111569050215_n
פתחתי אתמול את הבוקר הכי כיף בעולם – בהפקת צילומים מדליקה של אדידס למגזין מנטה שתעלה
יחד עם ראיון ספורטיבי מיוחד איתי מיד אחרי פסח. אנרגיות בשמיים, כיף לעבוד עם אנשים כל כל
מיוחדים ומוכשרים שהכרתי במהלך הצילומים.
רוצה בהזדמנות להודות לחברת אדידס על היום הקסום! הייתה לי חוויה מדהימה – מההפקה המושקעת,
מהבגדים יפיפים, נוחים ואיכותיים שאני מאוד אוהבת, והאנשים מקסימים. גאה ושמחה לקחת חלק
מהנבחרת של הספורטאים השגרירים של "אדידס".
10007477_10152454109121833_3637929686951897041_n

אבל מה אוכלים כשכל היום בחוץ?

בדרך כלל יש לי שגרה מסוימת שמאפשרת לי ארוחות יחסית מסודרות, היום – זה יום בלתי שגרתי
(ואני אוהבת את זה כל כך!), אבל מבחינתי זה גם מחייב התארגנות מסוימת מראש.
אספר לכם איך התנהל היום שלי עד כה.
בבוקר שתיתי כמובן את במים עם לימון הקבועים שלי (לימון סחוט עם 2 כוסות מים פושרים – השתייה
הראשונה על הבוקר – מנקה את הגוף ומרענן), קפה שחור בלי סוכר.
בגלל שקמתי מאוד מוקדם והגוף לא רגיל לאכול ב6 בבוקר והאמת שגם לא היה כל כך זמן, ארזתי את
ארוחת הבוקר איתי – חתכתי קופסה עם גמבה, שומר וכמה מלפפונים, הכנתי חביתה וארזתי אותה כמו
לאפה עם נייר פרגמנט.
ב 7:00 אכלתי חלק מהירקות, את החביתה ובננה לפני האיפור והיציאה למקום הצילום בחוף הים בבת ים
לפרוייקט המדהים של אדידס למגזין מנטה. לאחר מכן המשכתי לפגישה מצוינת בערוץ החיים הטובים שאת
כל הפרטים אספר לכם ממש בקרוב.
לפני הפגישה בשעה 11:30- סיימתי את כל הירקות שהיו לי וחצי סנדוויץ סלמון ושמנת של ארומה שהביאו
ההפקה. לאחר מפגישה המשכתי לאימון.
14:00 לפני האימון של פריימל מוב אכלתי בננה שנתנה לי הרבה כוח ונטרלה את הרעב.
הסרטון עם משחקי כושר של פריימל מוב שאני ונדב צילמנו בשבילכם במיוחד לתקופה של חופשת פסח עם
הילדים או בן/ בת הזוג.  גם כושר, גם חיבור, גם הרבה צחוק וזמן איכות שונה ותורם לבריאות, יחסים
ומצב רוח.
10245288_808703472496432_7862757019536700319_n

מזון כחבל ההצלה שתמיד רצוי שיהיה בתיק כדי למקסם הצלחה

והחבל ההצלה שלי – תמיד בתיק יש לי 3 שקיות עם שקדים, אגוזי מלך וקשיו, ושקית עם תמרים אורגניים.
ועכשיו אחרי האימון (15:00) אני אוכלת חופן שקדים ותמר שיעניקו לי חלבונים ופחמימות ידידותיות
שהגוף זקוק אחרי האימון, לפני שאגיע לאכול ארוחת ערב משפחתית שאני מקפידה לאכול עם משפחתי בכל
יום שלישי – מסורת שיצרתי ועליה לא מוותרת גם בשבועות העמוסים ביותר. לארוחה המשפחתית אמא שלי
הכינה סלט ירקות (פרחי כרובית טריים, גמבה אדומה, מלפפון, עגבניות, שום ושמן זית), גולש בקר עם ירקות
וקציצות עוף ובקר ברוטב עגבניות מתקתק ופיקנטי.

הטיפים שלכם

תודה לחברים ועוקבים בדף על מגוון הטיפים שרשמתם בתגובות בדף הפייסבוק
לינה: גם לי יש שקדים בקופסה בעבודה.
נלי: קופסת טונה במים וביצה קשה תמיד אצלי בתיק
אוריה: תפוח עץ גרנד סמית
יעל: חטיף חלבון מאוזן ותפוחונים שזה חטיף תפוח אפוי 80 קלוריות לשקית

 ומה המזון המועדף עליכם כ״חבל ההצלה״ שתמיד ניתן למצוא אצלכם בתיק? שתפו!

 .

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

תיהנו!

5 טיפים לבחור נכון במסעדה לגוף חטוב 

לשמור על הגזרה במסעדה – דגים 206

יום כיף במלון מצודת דוד

ערב בלודוויג – אוכל טוב לגוף ולנשמה 

הבחירות הכי טובות במסעדה כדי לשמור על הגזרה 

***כתבות מהתקשורת:
מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT – מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

קטלבלס על הבוקר וזכייה באליפות ישראל הראשונה – ראיון בכתבה בערוץ 9 ישראל פלוס

יומן האוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, ליהנות מהאוכל, ולא להתעסק בזה כל היום

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מתחילים כאן!

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

מה לובשים להצלחה באימונים ומרתון ריצה 

שלכם, באהבה,

ג’ני

*****

ג’ני קפלן

*מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE,

BODYWEIGHT TRAINING ,HIIT, FMS – functional movement screen
אימון פונקציונלי, קטלבלס, TRX, HUMAN TRAINER
זוכה במקום ראשון באליפות ישראל בסנאץ קבוצתי בספורט הנפת קטלבלס בקטגוריית נשים

מרצה ומלמדת בקורסים, סמינרים, כנסים וסדנאות למאמני כושר ומתאמנים

*יועצת תזונה ואורח חיים בריא מטעם “קמפוס שיאים” אוניברסיטת תל אביב – יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני הכללי.

מאמנת אורח חיים בריא

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY
לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר במייל wowyourbody@gmail.com

לרישומים על ביקורים במסעדות מובחרות בארץ, טיפים והמלצות