מדוע קידום אתרים אורגני בגוגל חשוב לעסק שלכם?

קידום אתרים חשוב לעסקים מכיוון שהוא מספק לארגונים את הנראות שהם צריכים כדי למשוך לקוחות בתקופה דיגיטלית זו. שמונים ואחת אחוז מהלקוחות ו 94% מרוכשי B2B יבצעו חיפושים ברשת לפני שהם יבצעו רכישה, כך שמותגים שאין להם נוכחות מקוונת חזקה ימצאו את עצמם נופלים מאחורי התחרות.

אסטרטגיית קידום אתרים חזקה תאפשר למותגים למקם את אתר האינטרנט שלהם ואת התוכן שלהם מאוד על ה- SERPs עבור מילות מפתח רלוונטיות, כך שיוכלו למשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים ולהכניס אותם למשפך המכירות שלהם.

מה זה קידום אתרים?

SEO מתאר את האסטרטגיה בה משתמשים מותגים כדי להפוך את התוכן שלהם ליותר מושך למנועי החיפוש. המבקרים שמנווטים לאתרים דרך ערוץ זה מכונים תנועה אורגנית או תנועת SEO. אף על פי שאיש אינו מכיר את האלגוריתם המדויק של גוגל, באמצעות לימודים מדוקדקים, מקצוע קידום אתרים

בנוסף הצליחו לגלות מספר גורמים שונים שנראים כמשפיעים על דירוג האתרים. אנו מתייחסים לגורמים אלה כאל SEO מקוון, כלומר אסטרטגיות שאתה מיישם באתר האינטרנט שלך; וקידום אתרים מחוץ לדף, כלומר טכניקות שאתה מיישם באמצעות נכס האינטרנט הראשי שלך.

אסטרטגיית קידום אתרים מפותחת תשלב גם קידום אתרים בעמוד וגם מחוץ לדף.

עבור קידום אתרים בעמוד זה הוא יכלול הפקת תוכן הקשור למילות מפתח בעלות ערך גבוה ולאחר מכן אופטימיזציה של התוכן כדי להבטיח שעכבישי מנוע החיפוש ידעו למה התוכן קשור. משמעות הדבר היא לשים לב לתגיות הכותרות, תגיות alt, תיאורי מטה, כתובת אתר ומיקום מילות מפתח.

עבור SEO מחוץ לדף, התוכן יקשר גם לתוכן מתאים באתר ומחוצה לו. מותגים צריכים לפתח אסטרטגיות כדי למשוך קישורים נכנסים כדי להניע תנועה ודירוגים. תוכלו להשיג זאת על ידי קידום התוכן בפלטפורמות שונות, כגון דרך פרסומי אורחים, מדיה חברתית או סינדיקציה של תוכן.

מדוע קידום אתרים חשוב לעסקים?

גוגל בוחנת מגוון גורמים שונים בעת קביעת הדירוג של אתרים המופיעים ב- SERP שלהם. הם מעוניינים למצוא תוכן שרלוונטי לשאילתת המשתמש, אך ניתן לסמוך עליהם גם כדי לספק ערך לקורא. כאשר תוכן מדרג גבוה ב- SERP, יש לו סיכוי גדול בהרבה למשוך קליקים ותשומת לב מאשר התוכן המדורג נמוך יותר. כ- 30% מהקליקים יעברו לתוצאות החיפוש במיקום הראשון ב- SERP, וירדו ל -12% לפי מיקום שלוש. בתחתית העמוד אתרים במיקום בתשע ועשרה מקבלים רק כ -2% מהקליקים. (תובנות חכמות 9/2016)

הפער בין האתרים המדורגים למעלה ודרג נמוך מעיד בבירור שמותגים שרוצים תשומת לב מצד לקוחות מקוונים צריכים להגביר את הדירוג שלהם. המערכת האקולוגית הדיגיטלית הופכת במהרה לחלק חיוני ממשפך המכירות כמעט לכל העסקים. בשנת 2016, לראשונה, בוצעו יותר רכישות ברשת מאשר בחנויות (United Parcel Service Inc). כמעט מחצית מהקמעונאים אומרים כי לקוחות אוהבים לחקור באופן מקוון, גם אם הם אכן קונים בחנות. המותגים צריכים לשים לב ל- SEO בכדי להבטיח שלא ייפגע חלקם בקול ונראותם ללקוחות.

קידום אתרים בגוגל הפך למרכיב קריטי להצלחה המקוונת של עסקים. מי שרוצה לוודא שלארגונים שלהם יש נוכחות חזקה והם מוכנים לעסוק בלקוח המודרני צריך להשקיע בלימוד קידום אתרים אורגני ולהפוך למומחי תחום ..