מבנה העמודים באתר

בחורה עם מחשב נייד

כדאי לזכור שכל עמוד באתר מחולק לשלושה חלקים :

1. הדר – Header.

2. קנבס – Canvas [או בודי – גוף – Body]

3. פוטר – Footer.

ההדר – Header הוא החלק העליון ביותר, – הכותרת של העמוד, כל האלמנטים שנמקם בו יופיעו בכל עמודי האתר. ובו נהוג למקם את הלוגו, הסלוגן העסקי, שם האתר והתפריט הראשי. – [החלק מעל הקו האדום העליון – שמסומן בצילום בסיפרה 1]

מבנה העמוד

הקנבאס – Canvas או הגוף – Body – הוא כל החלק בעמוד שבין ההדר לפוטר – כאן נמקם את התכנים החשובים לנו ביותר – טקסטים, תמונות, סרטונים, כפתורי הנעה, איורים, וכו'. [החלק שנמצא בין הקו האדום העליון לקו האדום התחתון – מסומן בצילום בסיפרה 2]

הפוטר – Footer השוליים התחתונים ביותר של העמוד, גם הוא יופיע באופן זהה בכל עמודי האתר, ובו נמקם על פי רב את הקישורים לרשתות החברתיות, פרטי יצירת קשר איתנו [מייל, כתובת, טלפון], לעיתים גם עמודים פנימיים כמו – תנאי השירות, כללי האתר, טופס ניוזלטר וכד'. [הסטריפ הכהה מתחת לקו האדום התחתון – שמסומן בצילום בסיפרה 3].

פריסת העמודים היא בעלת חשיבות מכרעת על חוויית המשתמש, כמו גם על חוויית העיצוב והיכולת שלנו להגיש לגולשים שלנו פתרונות פונקציונליים.
היא זו שבסופו של דבר תשפיע בהכרח על הרווח [הכלכלי, חברתי, תקשורתי ושיווקי] ובמילה אחת – על ההמרות, שנשיג באמצעותם, כבעלי האתר. פריסת העמודים משקפת את האסטרטגיה השיווקית שלנו.

התפריט וכפתורי הפעולה

אנו מייחסים לכפתורי הפעולה [ובכלל זה התפריט] חשיבות רבה, כיוון שהם אלה שמניעים את הלקוחות שלנו לבצע את הפעולה, שאנו רוצים לג

להמשך קריאה