לקראת כנס FoodVision: הורסקי בראיון למגזין Packaging Digest

לקראת כנס FoodVision, שמתקיים בלונדון התראיין גיל הורסקי, מנהל השיווק והחדשנות של חברת מונדליז העולמית למגזין האמריקאי Packaging Digest והסביר על ארבע מגמות הקשורות לטרנד אכילת החטיפים, שתופס תאוצה בשנים האחרונות.

לטענתו, עיצוב אריזות באופן ייחודי יכול להקפיץ את המכירות של מוצר מסוים ביותר מ- 5% בממוצע ולבנות ערך למותג.
את הטרנדים החדשים, שסוחפים את עולם החטיפים העולמי, יציג גיל הורסקי בכנס FoodVision העולמי.

לאתר של הורסקי, לחצו כאן

תמונה1