למה החיטוב נעלם אחרי הפסקה באימונים, מדוע יש חשיבות לוותק ואיך להאיץ תוצאות לקיץ

ג'ני עונה למכתב ממתאמן WOW: למה החיטוב נעלם אחרי הפסקה באימונים, מדוע יש חשיבות לוותק ואיך להאיץ תוצאות לקיץ, טיפים להתמודדות מול ג'אנק פוד ושינוי מחשבתי תומך בתוצאות רצויות

שבוע טוב חברים!
מקווה שנהניתם בסופשבוע שחזרתם עם מילוא כוחות ומכוונים מתמיד להצלחה.
ומה אם מוטיבציה מעט יורדת, מזניחים מעט את האימונים והצלחות קודמות מתחילות להיעלם?
מה עושים? משתפת שאלה של מתאמן WOW ותשובה שלי, אתם מוזמנים להוסיף ולהגיב:
"ג'ני מה נשמע? אני מה זה לא יודע מה לעשות. אני קצת הפסקתי עם התרגילים של המותניים,
כי לא היה לי כוח לעשות כל יום והם חזרו. מה אפשר לעשות כדי להוריד אותם לגמרי?
אולי זה גנטי ? יש לי טיפה בטן ממש בקטנה, אבל רואים צדדים מעצבנים ועוד מעט קיץ אני
יתבייש לצאת עם חולצה קצרה וללכת לים אני רוצה החודש חודשיים לפני הקיץ לעשות
שינוי אדיר ולרדת במשקל. זה אפשרי?
יש לך אולי שיטה לשינוי חשיבה מידית של לא לאכול ג'אנג פוד?
ימי חמישי וסופי שבוע גורמים לי נזק אדיר.
.
תשובה שלי:
ממה שסיפרת לי בעדכונים הקודמים הייתה לך התקדמות מצוינת.
מה שאני מבינה מדבריך עכשיו שהזנחת מעט את האימונים וזו הסיבה שהם התחילו לחזור.
מה לעשות?
לחזור למה שעשית קודם וכל יתחיל להסתדר חזרה ויתרה מזו – להיכנס למגמת שיפור נוסף.
לוותק באימונים ותזונה "נקייה" יש השפעה ליכולת שימור תוצאות, וזה מתפתח במהלך הזמן
ואפילו שנים. אם אתה מתאמן שנה – תפסיק – אחרי שבוע תראה נסיגה. שנתיים – כשבועיים.
יותר מ 3 שנים – חודש – ואחריו תהיה נסיגה .
אני מדברת על נסיגה במובן של מראה ומסת שריר וגם כמות שומן.
הכי קל להגיד גנטי אבל זה לא (כמובן שהרבה דברים מושפעים ממטען הגנטי ויחד עם זאת –
גם נתון שינוי. בטוח.
ועד שתגיע לתוצאה רצויה – חייב להיות יותר זהיר עם האוכל (העיקר עם ג'אנק ופחמימות
באיכות מפוקפקת). כשתגיע לתוצאה הזו – צריך לפחות שנה וחצי כדי שהמשקל יהפוך להיות
"שלך". בתקופה הזו חריגות עדיין יוציאו אותך מהמאזן .
כשתשמור על המשקל שהשגת במשך שנתיים ויותר – גם כשתחרוג מעט מדי פעם – הגוף שלך
לא ייראה מייד אחרת (נפוח יותר). אז כמו שאמרתי – חייבים לצבור וותק.
שינוי צריך להיות מתמיד ולא רק לקראת הקיץ, אם אתה רוצה טרנספמציה רציניתזה רק
להתמיד, גם באוכל וגם באימונים. זה לכל החיים.
אנשים רזים מטבעם שמספרים שהם אוכלים כמויות ולא "מזיז" להם – בודדים בעולם, אך זה לא
אומר שזה בריא (לאכול ממתקים בלי הבחנה למרות שהם לא משמינים). אבל הרוב לא כאלה.
לסיכום, תחזור למסלול: הרבה ירקות, חלבון איכותי בכל ארוחה (ביצים, דגים, בשר, עוף, טונה,
סרדינים, גבינות, יוגורט), שומנים טובים (אבוקדו, שמן זית, קוקוס, חמאה, אגוזים) – תאכל לשובע ,
פחמימות – בכמות מדודה. עדיף לצרוך את הפחמימות מירקות (רוב הזמן) פירות (2 ביום),
והשאר – קצת בטטה או אורז, קינואה או כוסמת – בהתאם לרמת הפעילות ונסה לרכז אחרי האימון.
תקפיד על תזונה נקייה מג'אנק פוד ותראה איך הגוף שלך יתייצב.

[youtube http://youtu.be/pZldUYoOz7E]

מאוד מאוד חזק למטרות שלך. תזכור שהכל תלוי רק בך, ברצון והתמדה .
• טיפ להתמודדות מול ג'אנק –
במקום להפנות את המאמצים בעיסוק של "להוריד", בהיקף המותניים וכו' – תן דגש על שיפור
ביצועים. תתעסק יותר בלשפר את הכושר שלך, לשפר את הביצועים, טכניקה, להעלות במשקלים
שאתה מרים בסקווט וכו'.
וכשמטרתך תהיה שיפור ביצועים – יחסך לאוכל ישתנה ויהיה לך יותר קל לעמוד מול ג'אנק.
כי מתחת לחולצה יהיו לך שרירים וקוביות שידרשו אוכל קצת אחר והרבה יותר איכותי. מניסיון.
תבין שאתה מרצדס אז מה תשים בתור דלק? שמן מכונות במנוע? כנ"ל הג'אנק זה שמן מכונות
והזרקת סוכר – לא ראוי להימצא בתוך המנוע של המרצדס (בתוך הגוף שלך).
בהצלחה!
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך בנושא:

איך לבנות בטן תחתונה יפה, שרירית וחזקה?

בולמוסי סופשבוע – לומדים לאכול בריא גם בסופשבוע

שבועיים של שבירה – יוצאים ממעגל הקסמים

מי הזיז את השוקולד שלי?

נבחרת אימוני אינטרוולים עצימים ו TABATA – לממהרים שרוצים תוצאות!

כל הטיפים כיצד להפוך פעילות אירובית ליותר אפקטיבית

טיפים מנצחים לגייס מוטיבציה לאימונים

עזרו למכריכם וחבריכם לגלות גם הם את הדרך המדהימה שלנו, ספרו להם על האימונים שאנחנו עושים יחד,

דרבנו אותם להתחיל, צרפו עוד חברים למאמץ המשותף – וכך תגלו שיחד זה עוד יותר כיף, מחזק ומדרבן


ומעורר מוטיבציה להמשיך ולהתקדם למטרות – תעשו LIKE & SHARE!

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.


. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו איך לבנות שרירי הבטן במהירות ותכנית אימונים יעילה ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם!

בהרבה אהבה, ג’ני