כתיבה שיווקית

בחורה עם מחשב נייד

כתיבה שיווקית  – שינוי תפיסה אצל הלקוחות

 

שבעלי עסקים מפרסמים את המוצר שלהם הם מחלטים להשקיע המון כסף בעיצוב , בהפצה , בלוגו ובניסיון למכור אך בד"כ הם שוכחים את הדבר העיקרי והקריטי ביותר למכירת המוצר ולשיווק נכון וחזק והוא כתיבה שיווקית.

היום אנחנו נדבר עד כמה משפיעה הכתיבה השיווקית על הצרכן ועל התנהגותו ואיך היא מושכת את עיני הלקוחות רק באמצעות המילים וצורת הכתיבה שאנו כותבים על שלטי החוצות או בפרסומות, אז הכנו לכם כמה פרמטרים שבהם משפיעה כתיבה שיווקית נכונה וטובה על הלקוחות שלכם.

 

משכיחת תשומת לב:

 נתון מאוד ברור שהלקוח רואה כתיבה שיווקית מעניינת ולפעמים מתחכמת גורמת למשיכת עינו ותשומת הלב של הלקוח אל השלט / הפרסומת המוצגת לפניו ולפעמים משדרת לו אמינות על החברה וגורמת לו לבצע את הקנייה שאנו בעלי העסקים מצפים לה.

 

חיבור רגשי:

הלקוחות המטיילים ברשתי הקניון או גולשים ברשתות החברתיות יכולים גם להיתקל במוצר שלא מעניין אותם אבל כתיבה שיווקית טובה יכולה גם להתחבר לרגש הלקוח ובכך לגרום לו להסתכל על המוצר ועד לביצוע קנייה.

 

 

לסיכום:

 

כתיבה שיווקית היא הפרמטר חזק ובין החשובים ביותר אז חשוב מאוד לדעת שעושים אותו נכון.

 

בהצלחה!