כשאין זמן! אימון 4 דקות לשרירי הבטן מהסרטים – Tabata

ג'ני מציגה שבועי חדש שמוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן באימון ממוקד ואינטנסיבי בשיטת tabata ב- 4 דקות, שמאפשר לחזק את הגוף ושרירי הבטן בפרט בזמן הקצר ביותר, להקפיץ את הדופק, להעלות משמעותית את החילוף החומרים, ולהינות מאימון אפקטיבי וכיפי ובטן חזקה, מוצקה ויפה.

היי לכולם!

האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן באימון ממוקד ואינטנסיבי

של 4 דקות בשיטת ה- TABATA, שמאפשרת לחזק את הגוף בזמן הקצר ביותר,

להקפיץ את הדופק במהלך כל האימוןלהעלות משמעותית את החילוף החומרים,

ולהינות מאימון אפקטיבי וכיפי ובטן חזקה, מוצקה ויפה.

ביצוע האימון:

4 תרגילים שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

את התרגילים נבצע באינטרוולים של 20 שניות עבודה ו- 10 שניות מנוחה למשך 4 דקות.

אין מספר חזרות באימון, נסו לבצע את המקסימום חזרות שאתם יכולים, תוך הקפדה על ביצוע תקין

ובטוח של כל תרגיל. תתאמצו ותנו את המקסימום שלכם!


[youtube URn4xI8SUV0]

.

תרגיל 1 – קפיצות בפלאנק מצד לצד מעל "מחסום"


תרגיל 2  – בישיבה בהטיית גב, העברת רגליים מצד לצד מעל "מחסום"

תרגיל 3  – "אולר" עם רגל אחת לחזה  – מעבר משכיבה לישיבה עם חיבוק של ברך בזמן ה sit up


תרגיל 4 – V-SIT סטטי  – בלי תזוזה

תכזרו שהמפתח לעבודה נכונהיעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר?  בצעו עוד סיבוב של כל התרגילים ברצף או

נסו את התרגילים לחיזוק הגב, זוקפי גו ויציבה נכונה ומלכותית

בצעו את מקסימום חזרות שאתם יכולים ותעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק !

לגוף חדש ומדהים!

תיהנו מהאימון!

..

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו "איך להתחיל להתאמן ב WOW your body" ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם ושיהיה לכם שבוע מקסים!

.

בהרבה אהבה, ג’ני