כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

בחורה עם מחשב נייד

אז שתדעו, בטורקיה יש מעל 1000 מכונים שעושים השתלות שיער. זה מתחיל במחיר של החל מ1000 דולר עד 20.000 ש"ח. אני באופן אישי עשיתי את ההשתלה דרך סוכנות בארץ שמייצגת מרפאה בטורקיה, שילמתי 13 וחצי אלף ש"ח בעבור החבילה המשודרגת יותר הכוללת את מלון הילטון – אחד המלונות הכי שווים שהייתי בחיים שלי. אני יודע שהחבילה במלון הזול יותר עולה 200 יורו פחות. בכל מקרה אני ממליץ בחום שהכסף לא יהווה שיקול היכן לעשות אלא רק האם לעשות. זאת אומרת שאם אתם כבר מחליטים לעשות – תעשו במקום שנראה לכם הכי טוב. ושכל אחד יחליט בעצמו איזו מרפאה הכי טובה לדעתו. אני כאן בבלוג אתייחס כל הזמן להשתלת שיער בטורקיה. זה לא אומר שאני ממליץ / לא ממליץ על המרפאה שבה עשיתי את ההשתלה. האם אני ממליץ עליה אני אדע רק בעוד כשנה כאשר תהליך גדילת השיער החדש יסתיים.

 

 

כמה עולה ההשתלת שיער?
מה אתה מעדיף – שהראש שלך יראה כמו ראש כרוב או להיפרד מכמה אלפי שקלים?
לדעתי שווה מאוד לשדרג את המלון בטורקיה, גם ככה החוויה לא הכי נעימה בעולם, אז איפה שאפשר לשפר את המצב רוח – למה לא?! מקבלים גם ארוחת בוקר שווה וזה ממש סבבה סה"כ. כשאני שהיתי במלון בא איתי חבר מלווה (שימו לב: ניתן להביא איתכם מלווה שגם יישן איתכם במלון ללא תוספת תשלום) והוא איבד את הארנק שלו. פנינו לקבלה ותוך 5 דקות הארנק חזר לידיים שלנו. מסתבר שאחת המנקות מצאה אותו ושמה אותו באבידות מציאות של המלון.

והכי חשוב – אל תהיו מעפנים, תצאו ותבלו! תזמינו Uber רגע, נסיעה פנימית זה איזה 15 שקלים, אפשר להגיע לכל המקומות המעניינים (כיכר הטאקסים זה מרכז העניינים) ואיזורי הקניות והאוכל.

מתלבט? צריך עזרה? צור קשר השתלת שיער בטורקיה