יוצאים מגבולות העסק

בחורה עם מחשב נייד

אין דבר שבית עסק רוצה יותר מאשר שלקוחות יכירו ויהיו חשופים לכלל המוצרים שלו בצורה הכי תדירה שניתן. למה? כי דבר זה חודר אל ההכרה של האדם שמרגיש הרבה יותר בטוח לצאת ולבצע עסקאות בתוך בתי עסק שהוא רואה בצורה תכופה ומכיר מאשר כל אלה הלא מוכרים. למעשה, רוב הסיכויים הם כי לקוח יעדיף להיכנס אל תוך חנות עם לוגו שהוא ראה כבר המוני פעמים על גבי שקיות של קניות אצל אנשים אחרים ואפילו אצלו, מאשר להיכנס לבצע רכישה בחנות שוממת שאף אחד לא נכנס אליה ואת הלוגו שלה אי אפשר אפילו לנסות ולזהות בתור משהו מוכר.

החנות היא יותר מסך חלקיה, היא ממשיכה להתקיים גם לאחר שהדלתות שלה כבר סגורות, אם על ידי הפרסומת ששומעים ברדיו, האתר שממשיך להיות פעיל באינטרנט או השקית הזאת שמטיילת לה אצל אנשים שמבצעים בה פעם אחר פעם שימוש חוזר, כי היא יפה ובעלת לוגו אהוב ומוכר. בפעם הבאה שאתם מבצעים הזמנה של שקיות לעסק, תחשבו היטב על המשמעות של העיצוב של אלה.