יום של מאיון עליון

כשהתחלתי לכתוב את הבלוג לפני כשנתיים המטרה היתה לשתף איך אפשר להיות אופנתית ומעודכנת גם בלי לשלם אלפי שקלים. תמיד אהבתי להתלבש ומעולם לא היה לי עודף כסף להשקיע בבגדים. ככל שמספר הילדים גדל, כך התקציב הפנוי צנח ונאלצתי למצוא פתרונות יצירתיים בחנויות עודפים, רשתות גדולות, שווקים ובעיקר קניות בסוף עונה. ואכן, הבלוג בתחילת דרכו התבסס על סקירה של חנויות זולות ועצות סטיילינג שמטרתן לעזור לשכמוני למצוא את הדברים היפים בזול.

שנים ארוכות מחיי, למרות אהבתי הרבה לאופנה, התעניינתי רק במה שנגיש לי והתעלמתי מהיתר. בדומה לדרך בה התעלמתי מהצד של בגדי הבנות בחנויות בגדי הילדים, כך גם לא נכנסתי לחנויות שהתקציב שלי לא התאים להן ולא התעניינתי במעצבי על או שבועות האופנה.

עם התפתחות הבלוג והכתיבה החלו לזרום הזמנות לתצוגות והשקות. בתחילה רק לאלו של הרשתות הגדולות ואחריהן גם למותגי יוקרה ומעצבים. החלטתי להפתח לדברים חדשים ובעיקר למדתי שאפשר להנות גם מדברים שאינם בני השגה ולקבל מהם השראה. כך מצאתי עצמי בסופו של דבר גם קוראת ב"ווג" וב"גלאמור", מתעניינת בצועדות על השטיח האדום של כל הטקסים הנחשבים, ומתחילה לזהות טרנדים ומעצבים.

לפני כשבועיים יצא לי להיות במספר ארועים של חברות שאין שום סיכוי שאוכל לרכוש בהן, אבל היה כיף ומעניין ולטובת אלו שמתעניינות בפריטי מעצבים או המעטות שיכולות באמת להרשות אותם לעצמן, אני משתפת אתכן בדברים שראיתי.

פקטורי 54– זו פעם ראשונה שיצא לי להכנס לאחד הסניפים של רשת המותגים הזו. אין לי מושג איך נראים שאר הסניפים, אבל זה שבקניון ארנה בהרצליה השאיר אותי ללא מילים. כ 3000 מ"ר שבהם מסודרים בצורה מופתית בגדים של המעצבים הגדולים בעולם במרחבים אדירים וניקיון מופתי. מבחר סטייליסטים יעמדו לרשות הקונה לכל עזרה ועצה שתזדקק לה. לזה קוראים חווית קניה. בעבור חווית קניה שכזו תאלצו לשלם מאות ואלפי שקלים כמובן.

בפרזנטציה הוצגו הטרנדים של אביב קיץ 2013, לצד פריטים קלאסיים ועל זמניים. בגדי קז'ואל לצד בגדי ערב, לבוש פורמלי לנשים ולגברים וכמובן נעליים ותיקים.

בין המותגים תמצאו את- מיסוני, מייקל קורס, ולנטינו, קוואלי, ארמני, מארק גייקובס, אלכסנדר וואנג, פול סמית, פרד פרי, דיזל, נעליים של רפטו ועוד.

הטרנדים החזקים הם אלו שכבר הוזכרו בבלוג, אבל בגרסת המקור- מטאלי, שנות ה-60 העליזות, הדפסים גרפיים, צבעי קיץ חזקים, פרחים, צבעי פסטל מרעננים והצבע הלבן המככב במגוון טקסטורות.

אז נכון, אין לי את היכולת לקנות בפקטורי 54 אפילו צעיף (וכך גם, אם יורשה לי לשער, ל99% מקהל העיתונאים שהתקבץ בארוע), אבל לראות ולהנות זה בחינם, אז הנה משתפת גם אתכן בכמה יצירות שאהבתי.

מייקל קורס-

רד וולנטינו-

אלכסנדר וונג-

מארק בי מארק ג'ייקובס-

אימפוריו ארמאני-

ג'אסט קוואלי-

הבחירות שלי, לו היה לי תקציב-

מכנסי עור– מארק בי מארק ג'ייקובס, 4990 ש"ח, ג'קט פאייטים-מייקל קורס, 1990 ש"ח,  חולצה שחורה– מייקל קורס, 1390 ש"ח, נעליים– אטרו 2490 ש"ח, תיק– אימפוריו ארמני, 4790 ש"ח, שרשרת– אימפוריו ארמני, 1990 ש"ח

פקטורי 54 בפייסבוק

אירוקה- מנישנושי הבוקר והפטיפורים של פקטורי 54 עברתי לנשנושי צהריים בארוע של אירוקה שנערך בסוויטה מרהיבה בקומתו האחרונה של מלון מול הים התל אביבי.

רשת "אירוקה" השיקה לראשונה קולקצית קוטור יוקרתית ומפוארת. מי שלא די לה במותגים הידועים שנמכרו עד היום במאות שקלים, תוכל לעבור לשדה של הגדולים בקולקציית הבוטיק של אירוקה הכוללת דגמי הוט קוטור של GUCCI, PERSOL BVLGARI, PRADA, DOLCE & GABBANA, VERSACE

מה תמצאו שם?

אצל גוצ'י האלמנט המוביל הוא אייקון GUCCI FLORA, שנועד לבטא טבע, פריחה ופרפרים, ולכן תמצאו פרפר קטן על העדשה השמאלית ועדשות בצבעי פרחים.

DOLCE & GABBANA פנו לעיצוב בארוקי הכולל סלסולי פרחים ושיבוצי זהב. האלמנטים מופיעים במסגרת ובזרועות המיוחדות של המשקפיים.

בתמונה- למעלה גוצ'י, למטה דולצ'ה וגבאנה

PRADA מציגים קווים גיאומטריים בהתאם לטרנד שכבש את המסלולים. משקפי השמש שלהם מעוצבים בצורת עין החתול עם חלק עליון מודגש ומנומר, ודגמים אחרים מעוטרים בלוגו של תיקי היד שקשה לפספס. אצל פראדה אפשר למצוא זרועות מסולסלות בסגנון הבארוק, בדגם שכבש את סלבריאטיות הוליווד.

VERSACE הוסיפו לאייקונים המוכרים יוקרה ופאר. אייקון המדוזה עוטר בזהב ואבני סברובסקי, ונוסף אייקון של כוכב ים במסגרת הליין שנקרא "בתולת הים של ורסצ'ה".

בתמונה- למעלה פראדה, למטה ורסאצ'ה.

BVLGARI בחרו את אלמנט הנחש כסמל לכח התחדשות ונצחיות. טקסטורת עור נחש מעטרת את הזרועות בתוספת שיבוץ אמייל צבעוני. ובדגמי אוברסייז משולבת אבן צבעונית ליצירת מראה הוליוודי זוהר.

PERSOL מודלים לגבר, הכוללים סמל חץ וצבעוניות מיוחדת, כיאה למשקפי גברים חובבי גאדג'טים ופטנטים המשקפיים נהנים מרמה טכנולוגית גבוהה המאפשרת גמישות ואופצית קיפול, והתאמה מלאה למבנה הפנים.

בתמונה- למעלה בולגרי, למטה פרסול


את הקולקציה הייחודית תוכלו למצוא ב 12 סניפים נבחרים של אירוקה החל מהיום:

קניון עזריאלי תל אביב, קניון רמת אביב תל אביב, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון איילון רמת גן, קניון הזהב ראשל"צ, מתחם ממילא ירושלים, קניון מלחה ירושלים, רויאל ביץ' אילת, מלון הילטון אילת, פארק הקרח, הקריון קרית ביאליק, מרכז BIG נצרת.

טווח מחירים: 989 ₪ – 2364 ₪

לפרטים נוספים: www.erroca.co.il ובדף הפייסבוק של אירוקה

מיד אחרי הפרזנטציה של אירוקה חזרתי לקרקע המציאות בדרכי לאסוף את ילדיי מביה"ס והגן, חמושה במשקפיים שנקנו לפני חודשים ב- 200 ש"ח בחנות העודפים של אירוקה. כי אין כמו להיות חלק מהמעמד הבינוני.

בואו לבקר בעמוד של הקונה נחמה בפייסבוק