אדם לוין הסולן הסקסי של להקת Maroon5 הוא אחד הפרזנטורים הבינלאומיים של סידרת הטיפוח החדשה לגבר של לוריאל
לראשונה בישראל מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, משיק מותג טיפוח גברי –L'ORÉAL MEN EXPERT. המותג מיועד לגבר המודרני אשר לא מותר על הטיפוח שלו וסידרת מוצרי הטיפוח החדשה פותחה בהתאמה לצרכים הגבריים הספציפיים על פי מחקרים מתקדמים ופורמולות ייחודיות. הסדרה מציע 6 סדרות טיפוח שונות ל עור לפנים המותאמות במיוחד לגבר הישראלי, עם מגוון רחב של מוצרים: כולל קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי לפנים וכן דאודורנטים יעודים ומוצרי גילוח. כמו כן, המותג כולל סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי.
הסדרה כוללת את סדרת הדגל של המותג HYDRA ENERGETIC–מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר,הנלחמים בסימני העייפות, ה"אויב" מספר 1 של הגבר. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור. המוצרים מועשרים בויטמיןC ובתמצית גוארנה אשר מעניקה אספקה טבעית של אנרגיה מתמשכת ומכילה פי 4 קפאין מקפה שחור. מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף,מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית. בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות 5 פעולות ב-1 (מסייע להילחם ב: גוון עור עמום, מראה עיגולים שחורים, איבוד גמישות העור, תווי פנים עייפים ועור מחוספס), ג'ל לחות וג'ל ניקוי לפנים.
סדרה בולטת נוספת היא ה- VITA LIFT מוצרי טיפוח ולחות אנטי אייג'ינג לגבר אשר פותחו להילחם בסיוע נגד סימני ההזדקנות. סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 40+ בעלי עור בוגר. המוצרים מועשרים בתמצית גפן צרפתי הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, ומסייעת לעור להילחם בהשפעות חיצוניות אשר אחראיות על סימני הזדקנות. מוצרי הסדרה מסייעים להילחם בסימני הגיל: מסייעים בהפחתת מראה הקמטים, מעניקים לחות ומראה עור קורן, מעניקים תחושת מיצוק לעור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות. בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות אנטי אייג' 5 פעולות ב- 1 (מסייע להילחם בסימני הזדקנות- מפחית את מראה הקמטים, מעניק לחות לעור, מעניק מראה עור קורן, מעניק תחושת מיצוק לעור ומגן מפני השפעות חיצוניות מזיקות), ג'ל טורבו בוסט אנטי אייג' וקרם עיניים.
סדרת טיפוח הזקן BARBER CLUB– מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45 בעלי זקן ארוך או קצר. המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע ביכולות הזנה והרגעת תחושת גירויים. מוצרי הסדרה פותחו בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן (קצר\ארוך) והזנת העור. המוצרים מסייעים בהרגעת תחושות הגירוי, לזקן רך ונעים יותר. בסדרה ארבעה מוצרים: תרחיץ 3 פעולות ב-1 (ניקוי לפנים, שיער וזקן), שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר וקרם לעיצוב הזקן.
עוד בסדרת מוצרי הטיפוח לגבר של לוריאל DEO – סדרת דאודורנטים הכוללת 5 מוצרים בעלי ריחות גבריים שונים, המסייעים בהגנה כוללת נגד הזעה ומעניקים תחושת רעננות לאורך זמן. ו -SHAVE –מוצרי ג'ל גילוח ותחליבי אפטר שייב להרגעת תחושת העור לאחר הגילוח. מסייעים בהפחתת תחושות הגירוי תוך הזנת העור. הסדרה כוללת 2 ג'ל גילוח: עור רגיש ונגד גירויים. וכן 2 תחליבי אפטר שייב: עור רגיש ונגד גירויים.
טווח מחירי המוצרים: 21.9 ₪ – 54.9 ₪. ניתן להשיג: את מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובחנויות מובחרות.
LeoMan Cosmetics
עוד סדרת טיפוח ייעודית לגברים, היא LeoMan מבית ליאונרדו קוסמטיק. המותג הישראלי ניכס לעצמו את סמל האריה מלך החיות, כמזוהה עם סידרת המוצרים לגבר, בלי להתנצל על כך שהם מכוונים לגבר חזק, אשר איננו מפחד להצהיר שגם טיפוח העור והגוף חשובים עבורו.
סדרת המוצרים לגבר של LeoMan, כוללת ארבעה מוצרים, להלן: 1.Freshes – תרחיץ לניקוי עמוק של עור הפנים. מתאים לכל סוגי העור וייחודו בכך שמעבר ליקוי הוא מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות. המוצר נטול SLS, אותם דטרגנטים המשמשים לייצור בכ-95% מתעשיית הסבונים והשמפו המשווקים בעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור.
2. Facelook – ג'ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן. מדובר בג'ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי-אוקסידנט. מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. ג'ל הלחות הוא השלב השני בשגרת הטיפוח, ויש למרוח אותו בוקר וערב, אחרי ניקוי הפנים.
3.Greenergy- קרם אנטי-אייג'ינג ייחודי לעור העיניים עם פורמולה עשירה בנחושת, שמעניקה לקרם את צבעו הירוק והמיוחד. בנוסף, הפורמולה מועשרת בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו-Eyeliss שמסייעים בטשטוש קמטים ובהעלמת שקיות מתחת לעיניים. הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות. 4.Flexbow קרם לריכוך ולשיקום עור המרפקים -הקרם מכיל פורמולה מהפכנית שמטפלת בעור גס ויבש, מזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5. מומלץ למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב ולעסות עד לספיגה מלאה.
טווח מחירים: 115 ₪ – ₪ 152; ניתן להשיג את מוצרי LeoMan באתר החברה – כאן ואצל הקוסמטיקאיות המובילות.
המתנה מושלמת לגבר שלך לכבוד יום הגבר וגם סתם כך: מימין, מתוך סדרת הטיפוח ClarinsMen המציעה מגוון מוצרי טיפוח מיוחדים לגברים, סדרת לחויות חדשה לגבר בתחליב, ג'ל או קרם, לחויות במרקם קליל, להגנה מקסימלית ושמירה על הלחות הטבעית של העור גם בתנאי קיצון, כגון טמפרטורות גבוהות או נמוכות, מתחת למים, בשעת הזעה מוגברת וכדומה. המוצרים החדשים מכילים את צמח ה- Houseleek אשר תכונתו הייחודית הנה יכולתו לשמור על מאגרי הלחות בעור ובמקביל לחזק את שכבת ההגנה של העור ובכך למנוע בריחה של לחות החוצה. במוצרי הלחות בסדרה מכילים גם תמצית ניצנית {עץ החיים} התורמת לעידוד ההידרציה בעור ותמצית עשב ביז'ון התורמת להמרצה וחידוש העור. מחיר 185 ₪. ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.
משמאל: בושם חדש בסדרת הבשמים האלמותית ABSOLUTE BOSS BOTTLED. מהדורה מוגבלת לקראת הסתיו. ניחוח עז של תפוח עם הברגמוט, המועשרים בתווים עסיסיים של שזיף, בנוסף לתווים הקלאסים של בשמי הסדרה זית, ארז ואלגום ובתוספת יערות קשמיר ועצים יבשים – ניחוח גברי ומשכר. הבקבוק בגוון אפור פחם אטוםומכסה כסוף אלגנטי. BOSS BOTTLED ABSOLUTE – מחיר 279 ₪, להשיג ברשתות הפארם.
נדב נייטס מוביל את קמפיין החורף של H&M בישראל
נדב נייטס ל- H&M (צילום דור ערבה)
רשת H&M בחרה בשחקן האטרקטיבי נדב נייטס, להובלת את קמפיין החורף של המותג בישראל, תחת הכותרת "האדמה רועדת" כשם סדרת הדרמה שנייטס הוא אחד הכוכבים הראשיים שלה. הצילומים בהתאם נערכו בתיאטרון הקאמרי, ביתו השני של נייטס וזו הפעם הראשונה שהוא מוביל קמפיין אופנה, בתקווה שלא האחרונה, כי לא מעט בזכותו, מתחשק לרכוש את כל הסריגים, המעילים והג'קטים שהוא מדגמן בקולקציה עבור הגבר שבבית.
נדב נייטס ל- H&M (צילום דור ערבה)
תכשיטים
קולקציית תכשיטי גברים – חורף 2020 של רשת אימפרס (צילום יחצ חול)
לרגל השקת קולקציית תכשיטי גברים חדשה של רשת אימפרס, אותה עיצבה לראשונה הסטייליסטית ואושיית האופנה סנדרה רינגלר בשיתוף עם מותג תכשיטי הגברים הקנדי ITALGEM! ולכבוד יום הגבר הבינלאומי ערכה רשת תכשיטי אימפרס סקר שבדק את העדפות הגבר הישראלי, ממנו עולה כי: גל גדות האישה היפה ביותר בארץ, שטיפת רצפה היא מטלת הבית השנואה עליהם, מפגש רומנטי עם בת זוג מועדף על פני ערב גברים בבר! והתכשיט המועדף עליהם – שרשרת. יופי בנים. יצאתם גבר.
סקי וטיולי שטח חורפיים
לקראת החורף (שעוד יגיע) משיקים מותגי היוקרה קולקציות מזוודות, תיקים ונעלי שטח ייעודיות , עם דגש על טכנולוגיה מתקדמת המתאימה לסקי ולטיולי שטח, בעיצוב סופר קולי, שרק בשבילו שווה לצאת לחופשת סקי או לפחות לטיול אתגרי אך עם ציוד מעוצב, למען תמונות האינסטוש ועבור הפרלמנט הגברי שנשאר לקנא, אי שם בבית הקפה השכונתי.
חברת סמסונייט גולשת לעונת הסקי עם סדרת PARADIVER-LIGHT זוכת פרס ה- RED DOT היוקרתי לעיצוב, בזכות המראה הספורטיבי המרהיב של פריטי הסדרה ובשל האיכות הבלתי מתפשרת. המוצרים בסדרה זו מיוצרים כאמור בטכנולוגיה מתקדמת עם דגש על נוחות, פונקציונליות לצד אסתטיקה צבעונית ועדכנית. הסדרה עשויה חומרים העמידים בתנאי-מזג האוויר הנדרשים – עשויה פוליאוריתן עם ציפוי פוליאסטר דנייר/סיכוך סיבים 600X600. עיצוב פריטי הסדרה קיבל השראה מענפי ספורט אקסטרים שונים ולפריטים מגוון רחב של אפשרויות נשיאה : ידני, כתף, גב – ארגונו-מטריים וכן תיקי-דאפל עם מנגנון גרירה ב- 4 גדלים שונים.
סמסונייט – סדרת PARADIVER-LIGHT המיועדת לעונת הסקי והסנובורד
מחירים: החל מ- 270 ₪ לתיק קרוס-אובר – 1370 ₪ למזוודות טרולי גדולה 4 גלגלים.
ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט: בקניון רמת-אביב ת"א, קניון עזריאלי ת"א, קניון שבעת-הכוכבים הרצליה ובגרנד-קניון בחיפה.
x Diesel Samsonite – דיזל ומותג הנסיעות המוביל סמסונייט לראשונה בשת"פ
x Diesel Samsonite -מזוודה גדולה 1,800 ₪, מזוודה קטנה 1,500 ₪ (צילום קמילה סימון)
במקביל משיקה סמסונייט לראשונה שיתוף פעולה עם דיזל וביחד הם משיקים קולקציית מזוודות אקסקלוסיבית הפונה לדור החדש של מטיילים מודרניים ובעלי עסקים. בקולקציה שלושה סוגי מזוודות והעיצוב ניבנה על ניגוד ויזואלי- המזוודות בחלקן התחתון בצבע שחור מוחלט וחלקו העליון בצבע צהוב ושקוף בהדרגה. בתוך המזוודה ישנה רשת צהובה,המוסיפה למראה הייחודי של המזוודה, היא מאפשרת רמת בהירות מדורגת. בנוסף לעיצוב הייחודי הקולקציה מציעה מגוון של פתרונות למטיילים הכוללים תרמיל נשלף וחיבור חיצוני ל- USB לטעינת המכשירים תוך כדי תנועה.
x Diesel Samsonite – מזוודת טרול 1,400₪ (צילום קמילה סימון)
טווח מחירים: ₪ 1800 – ₪ 950
ניתן להשיג ברשת חנויות דיזל בקניון רמת-אביב ת"א, קניון עזריאלי ת"א, בקניונים עופר ועזריאלי בחיפה ועוד.
גם מותג המזוודות והתיקים היוקרתי TUMI גולש לעונת הסקי עם שלוש סדרות ייחודיות המשדרגות את חוויית הנסיעות לעונה. סדרת TUMI TAHOE: סדרת פריטים אשר נוצרה בהשראת חיי הרחוב, עם לוק מודרני. הדגמים החדשים כוללים רוכסנים מותאמים אישית, מחזיק מפתחות בנוי, כיסים מחולקים לתאים שונים וכיסוי מגן גשם. המגוון בסדרה: תיקי גב ו- SLING מיוחדים, בשחור ואפור עם טקסטורה המעניקה מראה תלת מימדי. סדרת TUMI MERGE: מזוודות בעיצוב צעיר והדפסים משתנים בהתאם לטרנדים של העונה, תןך שמירה על פונקציונליות ותחכום המזוהים עם המותג. הסדרה כוללת מגוון מזוודות, תיקי גב על גלגלים (Wheeled backpack) טרולי, מזוודות גדולות עם ידיות נסיעה (Duffel) ועוד. וסדרת ALPHA BARVO: סדרת מוצרי הגברים הנמכרת והפופולרית ביותר של המותג, בהשראה צבאית. פריטי הסדרה עשויים מניילון בליסטי ששומר על איכות ועמידות בלתי מתפשרים לאורך זמן. לרגל עונת הסתיו-חורף 2019, בוצע רענון של הדגמים הוותיקים ונוספו דגמים חדשים תוך שמירה על הקו העיצובי המזוהה והאהוב, בגווני הסוואה כחול/אפור/שחור.
טווח מחירים: ₪ 2520 – ₪ 1130; ניתן להשיג בחנויות הדגל של TUMI – בקניון רמת אביב – תל אביב ובגרנד קניון חיפה
למעלה מימין ובכיוון השעון: טימברלנד 649 ₪; משקפי שמש מארק ג'ייקובס 799 ₪ אירוקה; טימברלנד 599 ₪; מעיל TUMI בהדפס הסוואה – 1130 ₪; שעון ORIS -דגם AVIATION ₪ 39,00 – ברשת אימפרס; מגפי טימברלנד 699 ₪ וסט מזוודות x Diesel Samsonite
למעלה מימין ובהמשך בכיוון השעון: כובע של ליוויס (250 ₪), טישירט לבנה עם הדפס (170 ₪) וסווצ'ר לבן עם קפוצ'ון (400 ₪) הכל מתוך קולקציית STAR WARS™ x LEVI’S –קולקציית קפסולה בהשראת סרטי מלחמת הכוכבים – לרגל יציאת הסרט האחרון בסדרת סרטי מלחמת הכוכבים: "עלייתו של הסקיי ווקר" (ניתן להשיג בחנויות מותג ליוויס ובאתר Factory54); תרמילים ומזוודות טרולי מתוך קולקציית הנסיעות של TUMI; נעלי קאטרפילר (משמאל למטה) – 499.90 ₪ ונעלי טימברלנד אפורות (למעלה מימין) -599 ₪.
זקן ועוד על איך לטפח אותו
מה המשותף לכל הפרזנטורים החתיכים שבתמונה? נכון מאוד. בלי זקן אתה כבר לא יכול להיות דוגמן. מין סלוגן שכזה.. אופנת שיער הפנים אצל גברים רק הולכת ומתחזקת ולראיה מבחר הולך וגדל של מוצרים יעודים שמציעים מותגי הקוסמטיקה לגברים בעלי זקן. בהתאם מותג הטיפוח המוביל רמינגטון מציג מכונת גילוח חדשה (בתמונה לעיל) היוצרת סטנדרט חדש בשגרת הגילוח לגברים עם טכנולוגית HyperFlex המתקדמת –בדגם דגם XR1570 בעל ראשי גילוח ייחודיים מסתובבים לגילוח רגיש יותר וחיתוך קרוב של השיער לאורך הפנים והצוואר בפעולת גילוח אחת. המכונה בעלת ציפוי אנטי בקטריאלי– למניעת העברת מחלות וזיהומים והפחתת גירוי ואדמומיות העור. בנוסף * 100% עמידות בפני מים לשימוש נוח באמבטיה וגילוח יבש או רטוב/ * Turbo boost לפעולת גילוח מהירה – בלחיצה נוספת על כפתור ההפעלה. *ראש נוסף שהופך את המכשיר למכונות תספורת לזקן וגם טרימר – קוצץ נשלף. *סוללת ליתיום , מעמד טעינה, צג דיגיטלי. שנתיים אחריות; מחיר 599 ₪; ניתן להשיג ברשת המשביר, הום סנטר ברשתות וחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.
ומותג הטיפוח קיל'ס משיק שמן הזנה לזקן ולעור הפנים במחיר 129 ₪, להשיג בחנות המותג בקניון רמ"א ת"א. ובתמונה לעיל: למעלה מימין ולמטה משמאל : רשת לי קופר ג'ינס – חולצת ג'ינס 169.90 ₪, מכנסי ג'ינס החל מ-149 ₪; למטה משמאל מעיל ספורטיבי של לי קופר 249.90 ₪ להשיג ברשת חנויות לי קופר. מותג אופנת הגברים, Patron משיק קולקציית חליפות מחויטות ועשויות בקפידה איכותית לחורף 2019-2020. העונה בחרו במותג לעשות שימוש בולט בצבעוניות טרנדית בגווני צהוב, תכלת, ורוד ירוק ועוד, לצד פרינטים בפסים, נקודות והדפס משובץ. כמובן שלצד החליפות במראה המודרני מתוחכם, ניתן למצוא מבחר חליפות איכותיות בגזרות ובצבעוניות קלאסית יותר בגווני האפור, הכחול והשחור. במהלך החודש צפויה להיפתח חנות דגל ראשונה ומעוצבת באזור התעשייה פולג, נתניה. מחירים: חליפות החל מ-699 ₪. ניתן להשיג: Patron –הגביש 4, בית טיטניום אזוה"ת פולג, נתניה, טלפון: 09-9634343 אתר – כאן; בתמונה למעלה משמאל: קולקציית תכשיטי גברים – חורף 2020 של רשת אימפרס .
מעצב בגדי הגברים אור יאיר ביטון מציג את קולקציית Winter 2019 HOMECOMING
אור יאיר ביטון למותג HighLight Studio -קולקציית חורף 2019 (צילומים: הילה חן)
עד גיל 22, אור יאיר ביטון עסק בתחום זוהר לא פחות מאופנה אך שונה ממנו אלף שנות אור, הוא היה כדורגלן מקצועי. התשוקה לאופנה קיננה בו במשך שנים על המגרש, וכשפרש מהתחום החל לקחת קורסי חוץ מקצועיים בשנקר, ובבית ספר Central Saint Martins שם למד קורס Tailoring וגם Art Direction ועבד כאסיסטנט בסטודיו של המעצב מעוז דהאן מהמותג נובוריש דוג. לפני כשנה, בגיל 26, החליט שהוא יוצא לאוויר העולם בשוק האופנה המקומי בגזרת הגברים והשיק את מותג בגדי הגברים Highlight Studio המציע חייטות מודרנית: "הרעיון מאחורי המותג הוא לאתגר את הגבר הישראלי והבינלאומי ולנסות לייצר דימוי חדש, לחשוף אותו לגזרות חדשות ובנוסף להפגיש אותו עם דרך חשיבה יותר יצירתית בכל מה שקשור באופנה".
קולקציית חורף 2019 HOMECOMING נולדה בהשראת חיים מרוז, צייר, אמן ומורה דרך ישראלי, שפועל כ- 60 שנה בתחום האמנות בארץ ובקיבוץ ילדותו משמר השרון שם גדל. כחלק מהמחקר שעשה ביטון, הצליח לספוג ממרוז את ההשראות על החיים של התקופה, האידיאולוגיה של הקיבוץ,הריחות,המרחבים הפתוחים,עבודות החקלאות והדייג שהיוו את הבסיס הקיומי של הקיבוץ באותם זמנים. בקולקציה גזרות רחבות ונוחות, בדים דו עונתיים כמו: צמר דק ו-100% כותנה. פלטת הצבעים מתבססת על צבעוניות נייטרלית של שחור ולבן, בטקסטורות שונות, לצד צבעי אדמה בגוונים שונים.
טווחי מחירים: טי שירט: 169 ₪ -599 ₪; חולצות מכופתרות: 399 ₪ – 799 ₪; מכנסיים : 499 ₪ -1299 ₪; ₪ בלייזרים : 1999 ₪ -2699
אור יאיר ביטון למותג Highlight Studio ניתן להשיג באתר: כאן
*
אירוע הגברים השנתי של COS
COS – אירוע גברים 20 אחוז הנחה על כל קולקציית חורף 2019 יום ד' 20.11 (צילום יחצ)
לסיום כמדי חודש נובמבר וכמיטב המסורת, יקיים המותג COS את אירוע הגברים השנתי והשנה בתזמון מדויק ליום הגבר הבינלאומי. המותג יעניק 20% הנחה לערב אחד בלבד על כל פריטי הגברים בחנות כולל הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2019-2020 DJ נדב יהלומי על הפלייליסט. בר קוקטיילים ונשנושים קלים למצב רוח. יום ד'20.11 בין השעות 22:00 – 18:00 ב COS – TLV MALL