טיפ מס. 2
מחוות קטנות משמעות עצומה! תזהו סיטואציה שבהם את יכולים לעשות מחווה אישית ולתת משהו לעובדים שלא ציפו מכם.
בימים שכל אחד בביתו עם משפחתו או אולי לבדו כל מחווה מועצמת. קיימות סיטואציות רבות שניתן להעניק תשומת לב אישית אשר יוצרת תחושה ש״רואים אותי״, ו״אני חשוב/ה להם״, ומעוררת תחושת שייכות וגאווה במקום העבודה.
עובדים לעולם לא שוחכים מחוות כאלה שבאות בזמן הנכון ובמקום הנכון. זוהי השקעה במערכת יחסים שבונה שייכות, אכפתיות, ומסירות למנהיג-מנהל באופן אישי ולארגון ככלל.
העובד חולה, שלחו לו משלוח עם אוכל או מוצרים הביתה.
שמעתם על יום הולדת לעובד/מנהל, לאשתו או לאחד הילדים, שלחו זר פרחים.
עובד עצוב, ציין בפניכם כי לא יכול לבקר את אמו בשל ההסגר, שלחו לאמו משלוח לשבת.
עשו דברים שמאפשרים לעובדים לראות שהם חשובים ומחוות שמעולם לא עשיתם בשגרת העבודה השוטפת.
תתקשרו באופן אישי לאחל מזל טוב, או לשאול לשלומם, להציע עזרה… שיחה אישית ובלתי צפויה מעוררת תחושה של הודיה והמון הערכה.
————–
התקופה ה״קורוניאלית״ מביאה עמה אתגרים לצד הזדמנויות חדשות. בימים בהם סדרי עולם משתנים ועמם גם סדרי העדיפויות ניתנת לנו הזדמנות לבחון מחדש את סט הערכים שלנו ומה הם הדברים החשובים לנו באמת. מנצלת הזדמנות מיוחדת זו להקנות טיפ יומי למנהלים במטרה להעצים את מנהיגותם בימים אלו ולהביא עוד נקודת מבט להעשרת עולמם העסקי והניהולי. דרך צלחה…
זיוי קלעי
פסיכולוגית עסקית וניהולית
Web. www.zivikalay.com
Email. Zivikalay4@gmail.com
Tel. 058-6622404