טיפול ביתי לכאבי ראש ועורף בימי הקורונה

הקורונה שינתה לנו את אורח החיים. אנו יושבים הרבה בבית בזויות לא נוחות לגוף. הכנתי לכם תרגילים קלים בכדי להקל על כאבי ראש, עורף וחגורת כתפיים בימים לא פשוטים אלו. מוזמנים לנסות את זה בבית 🙂

בחורה עם מחשב נייד

חברות  יקרות,
עוברים עלינו ימים קשים. לרובנו השתנתה השיגרה לחלוטין. כאבי גב

הפעילות הגופנית שלנו צומצמה מאוד, אנו נדרשות לשבת שעות בבית, לבשל, לשחק עם הילדים ולהתרגל למציאות חדשה.
עם שינוי הרגלים, צצים כאבים חדשים.

לכאבים בפלג גוף העליון מספר סיבות:

1. יציבה לא נכונה של הגוף בחלק נכבד משעות היום.

2. תזונה לא מאוזנת או חוסר בנוזלים. (אלו גורמים לכאבי ראש בעיקר באזור המצח).

3. מתח ולחצים בחיים העולים כלפי מעלה לאזור הגב העליון והעורף ובהמשך גם גורמים לכאבי ראש.

4. שנת לילה לא טובה או לא נוחה לגוף.

5. ליחה בגוף לאחר מחלה או בעקבות אכילה מרובה של מזונות מיצרי ליחה כמו בננות, מוצרי חלב, אגוזים ותפוזים.

הגוף שלנו לא אוהב שינויים ומושפע ומגיב להם מאוד מהר. חלק גדול של היום עובר בישיבה ולא תמיד ישיבה נכונה ונוחה לגוף.
המתח וחוסר הודאות מוסיפים חוסר שקט ודאגה ושעשוע הילדים כל היום משפיע גם הוא על הגוף והנפש.
אנרגיות שליליות אלו נוטות לעלות כלפי מעלה ולהצטבר באזור הכתפיים, העורף והראש.
בסרטון המצורף, הכנתי לכן מספר תרגילים פשוטים לתרגול בכדי להקל על כאבים אלו.  סירטון כיצד לטפל בכאבים. 

כאבי צוואר וראש

אני ממליצה לתרגל 1-2 פעמים ביום. אם יש לכן שאלות, מוזמנות לכתוב לי או ליצור קשר טלפוני 052-2237103,

אשמח לסייע.

קרן