טוב שמן משם טוב

לפני מספר שבועות קיבלתי הזמנה מסלונה להשתתף עם 3 בלוגריות נוספות בארוע של חברת הדרמו-קוסמטיקה NUXE. עוקבות הבלוג כבר זכו להתוודע להתמכרות החדשה שלי למוצרים קוסמטיים שהפכה את השתתפותי בארוע שכזה למובנת מאליה.

לקראת המפגש נתבקשתי להגיד מה סוג העור שלי ע"מ שיותאמו לי מוצרים באופן אישי. התשובה האוטומטית שלי היתה "זקן", כי זה נשמע לי פחות רציני מ"בוגר" שזו התשובה הנכונה.  הימים בהם העור שלי היה שמנוני חלפו בערך כשמלאו לי 30. מאז אני צופה בו הולך ומאבד את החיות והברק שהיו בו ועוקבת בדריכות אחר הקמטוטים החדשים שמופיעים. ולא, לא הרווחתי אותם ביושר, הם הגיעו בלי שעשיתי כלום.

למזלי גיליתי את העולם הקוסמטי רגע לפני שנהיה מאוחר מדי ואני מרגישה שההשקעה שלי נושאת פרי. אני אמנם לא נראית בת 20 ואפילו לא בת 30, אבל העור שלי במצב טוב יחסית לעצמו ויחסית לאיך שנראה טרום ימי ההתמכרות.

תכשירים דרמו-קוסמטיים משלבים בתוכם גם תכונות קוסמטיות וגם תכונות של ריפוי. ברשתות הפארם הם ממוקמים בד"כ בין בית המרקחת לאזור הקוסמטיקה, ובשנים האחרונות הם זוכים להצלחה גם משום ההכרה שלנו בצורך בתכונות משקמות ומבריאות בתכשירים שלנו וגם לאור העובדה שלרוב הם יהיו זולים יותר מהמוצרים של חברות הקוסמטיקה הגדולות, משום שבדרמו קוסמטיקה ההשקעה היא נטו בתכונות של התכשיר, בעוד במוצרים של השמות הגדולים אתן משלמות גם על השם, האריזה, העיצוב והריחות היחודיים.

NUXE הוא מותג דרמו קוסמטי שמקורו בצרפת (על אף שנוסד ע"י ישראלית לשעבר), התכשירים שלו מבוססים על תמציות פרחים וצמחים ומחולקים ל-9 סדרות להתאמה מיטבית לגיל ולסוג העור.

אחרי שנחשפנו בפרזנטציה לפילוסופיית היופי של NUXE המתבססת על חמישה עקרונות- טבע, חדשנות, יעילות, ערך מוסף ונשיות, התפננו כ"א אחת לביתה עם מוצרים מותאמים אישית, ע"מ לבדוק אם המוצרים מקיימים את ההבטחות.

אני צויידתי בשלושה תכשירים-

סרום מרוויאנס – סרום לטשטוש קמטים ראשוניים וקמטי הבעה Visible Expression Lines Serum לכל סוגי העור, לגילאי 40+

קרם מרווינאס – קרם במרקם קליל לטשטוש קמטים ראשוניים וקמטי הבעה Visible Expression Lines Fluid לעור רגיל עד מעורב, לגילאי 40+

וויל פרודיג'יוז – שמן רב שימושי לפנים, לגוף ולשיער Multi Purpose Dry Oil

ההתרשמות שלי עד היום-

אחרי שהתאוששתי מהרעיון שאני צריכה להשתמש בקרמים יעודיים לגילאי 40+, וכי קמטי ההבעה שלי כבר לחלוטין נראים לעין, התנסתי במוצרים. על הגילוי המרעיש שלי אודות האפקט ששימוש בסרום נותן כבר כתבתי בעבר. הסרום של NUXE, לעומת סרומים אחרים שהשתמשתי בהם  מותאם ייעודית לגיל (לכל עשור הם מייעדים את הסרום שלו). הוא מאוד נעים למגע, נמרח ונספג בקלות, ובעל ריח עדין. אני בהחלט הרגשתי רעננה לאחר המריחה. שבוע הוא זמן קצר ע"מ לבחון את האפקט שלו על טשטוש קמטי העור, אבל ההתחלה בהחלט תגרום לי להמשיך ולהשתמש בו.

גם קרם הפנים שהותאם לגילי מבטיח טשטוש קמטים. גם במקרה הזה התוצאות עדיין לא נראות לעין אחרי שימוש קצר של שבוע, אבל הקרם עצמו נעים ולא מכביד, ואחד מיתרונותיו הגדולים הוא, שלאחר המריחה מתקבל מראה מט ולא מבריק לעור. זה גם יותר יפה וגם מאפשר מריחת איפור נוחה עם סיום מריחת הקרם. והריח? רענן, כמו הריח של הידיים שלכן אחרי שקילפתן תפוז. כבת של פרדסן, בשבילי זה אומר הרבה.

גולת הכותרת היא ללא ספק השמן. כנראה זו לא רק גולת הכותרת שלי, כי נאמר לנו שהשמן הרב שימושי של NUXE, נמכר בעולם בכל 6 שניות. לאחר שהתנסתי אני יכולה להבין למה. כבר בפרזנטציה כולנו התחלנו להתמרח בשמן ולא יכולנו להפסיק. הוא כ"כ נעים, ובאופן פרדוקסלי לא שמנוני (ומכאן שמו שמן יבש). הוא משאיר את העור חלק כמו משי ואת השיער מבריק ובריא. השמן מתאים לכל הגילאים ולכל סוגי העור, הוא מורכב ממיצוי שישה שמנים מצמחים שונים וויטמין E, ללא חומרים משמרים.

אני מקבלת לא מעט מוצרים להתנסות. חלקם לא טובים דיים להכנס לבלוג, חלקם טובים, נותנים תמורה הולמת למחירם  ואני שמחה לכתוב ולדווח עליהם וחלקם כ"כ הרשימו אותי שברור לי שאני אלך לרכוש אותם אחרי שהדוגמא שקיבלתי תסתיים. השמן של NUXE נכנס לקטגוריה השלישית. אין לי ספק שמצפה לנו מערכת יחסים ארוכה. (ובמבט לאחור, שמתי לב כי רוב המוצרים ששייכתי לקטגוריה השלישית הם דרמו-קוסמטים, ולא של השמות הגדולים מתחום הקוסמטיקה, מה שהופך אותם לרוב ליותר זולים)

מה עוד חשוב לדעת? המוצרים של NUXE לא נוסו על בעלי חיים, מכילים רכיבים ממקור צמחי ללא חומרים משמרים, פראבנים וחומרי צבע סינטטים. כמו כן, ניתן דגש גדול על אריזות ידידותיות לסביבה וניתנות למחזור (למשל, לא תמצאו עלונים צמודים לכל מוצר, רשימת הרכיבים וכל הפרטים שחשוב לדעת מודפסים על הקופסה עצמה בחלקה הפנימי)

מחירים: סרום מרוויאנס 30 מ"ל- 282 ש"ח, קרם מרוויאנס 50 מ"ל- 252 ש"ח, שמן רב שימושי- 100 מ"ל-212 ש"ח, 50 מ"ל- 126 ש"ח

ניתן להשיג את המוצרים ברשת סופר-פארם, בבית מרקחת שור טבצ'ניק ובבתי מרקחת נבחרים., כל מגוון מוצרי המותג יהיו בהנחה של 40% עד ה- 27.11

הקונה נחמה בפייסבוק