חשיבות חיזוק שריר בטן רוחביים – כמו ללבוש מחוך אך טבעי !

בחורה עם מחשב נייד

כמו ללבוש מחוך אך טבעי !
שרירי הבטן בטן רוחבית
שרירי הבטן מורכבים בין היתר גם משרירי משרירי אלכסון בטני חיצוני ופנימי וגם משריר בטן רוחבי , שלושתם מנהגים כמו מחוך . כאשר השרירים הללו חזקים וחטובים ובנוסף אין מעליהם מסת שומן , התוצאה היא תליה צרה ( כאילו מתחו את החוטים של המחוך ) . צרפתי תרגיל ביתי מצוין לשרירים הללו . התנועה שיש לבצע היא הורדת הרגליים פעם לצד ימין ופעם לצד שמאל כמעט עד הריצפה . הוצאת האויור יש לבצע כאשר מחזירים את הרגליים למצב התחלה כפי שבציור . למתחילים יש לבצע 6 -8 חזרות לכל צד כפול 2-3 סטים . לחזקים יותר 10-15 חזרות לכל צד , 4 סטים . אילו שמחפשים אתגרים ניתן לתלות משקולת רגל של עד 2 ק"ג לכל רגל ולבצע !!!