חשיבות התזונה לאמהות ונפלאות הקינואה

בחורה עם מחשב נייד

אמהות אהובות ויקרות,

להתאים לילדינו מזון שהוא גם בריא וגם טעים להם זאת משימה חשובה ומתסכלת, אך לפעמים אנו גם שוכחות לגבי עצמנו – מה אתנו?

האם אנחנו מקפידות על כל הויטמינים והמינרלים הנחוצים לגוף? האם אנחנו צורכות חלבון, ברזל וסידן בצורה מספקת?

בעיניי, להיות לא בריאה זו החלטה אישית. הרי לאישה יש זכות על גופה. אבל להיות אם לא בריאה, בדומה ללהיות אם יחידנית – זו החלטה אנוכית, מסוכנת, וחסרת כל אחריות.

בסופו של דבר הילדים שלנו מחקים אותנו ואת הרגלינו, הם צופים בנו ורואים מה אנחנו מכניסים לגוף. עלינו לשמש להם דוגמה 24/7.

לכן, אם יש לך דודא או חשק מתפרץ לפיצה, מלבד לעניין הקלורי (הרי פיצה היא מאכל פחמימתי ומשמין) – עליך לעמוד בפיתוי, או לפחות לעשות זאת הרחק מעיניהם של הילדים. פיצה פעם בחודש בלי שאף אחד לא רואה – זה מותר.

חוץ מאמהות, ועל אף שהכל הוא למען הילדים, גם לנו האמהות מותר להנות קצת, לא? להנות מגוף בריא, חזק, רזה ומושך.

כי מה קורה כאשר האמהות משתלטת ואת מתחילה להשמין? ולא, ההריון הוא לא תירוץ. האם את יכולה להגיד שחיי המיטה שלך הם כשהיו פעם?

לכן אספתי כמה טיפים חשובים לשמירה על המשקל-

– נסי לא לאכול אחרי 6 בערב או לפני 10 בבוקר.

– לא יותר מ2 פירות ביום! פירות נראים בריאים ואכן יש בהם סיבים תזונתיים. אך למעשה מעבר לכמות הרצויה – הם מנת פחמימות וסוכר. בנות, לא להפתות!

– לפחות 3 ליטר מים ביום – מעולה גם לעור ונגד קמטים.

– אכלי ירקות בחינם, כמה שתרצי וכמה שיותר.

– הפסיקי את המזון המעובד לחלוטין!

 

הקליקי כאן בשביל מתכון חלבון מעולה של סלט קינואה – מנה עשירה בחלבון, סיבים ברזל, נוגדי חמצון ועוד, אשר חשובה לגוף ומאכל סופר פוד שמעולה פשוט למטבוליזם!

 למידע נוסף באתר הצמחונות על קינואה ושלל מתכונים נוספים הקליקי כאן