.
מותג אמריקאי חדש של חליפות עסקים לנשים. לנשים בלבד
איכות ניכרת לעין, גזרות נשיות ומחמיאות, ומראה אדג'י ומאוד נשי
גם אם החליפות נראות כמו גרסה נשית לחליפות עסקים גבריות.
לשמחתנו, באופנת נשים יש הרבה יותר אפשרויות, מאשר
בחליפות הדי סטנדרטיות שמיוצרות לאנשי עסקים ממין זכר
החליפות נאות מאוד
אילו הייתי אישה מהסוג המחוייט, בהחלט הייתי מסמנת לעצמי Wish List בקולקציה שלהן
.
.
מותג חדש ומוצלח, שעד הבוקר לא ידעתי על קיומו
התוודעתי אליו בפוסט של עורכת האופנה של סלונה,
שהעלתה שאלות חשובות על מקומו של הקמפיין החדש (הראשון) של החברה
במנעד הפמיניזם<->חיפצון
מהמעט שהצלחתי לדלות ברשת, זהו מותג צעיר וחצוף, שעושה הכול נכון מבחינה שיווקית קרה.
יש לו חנויות בניו-יורק, אמסטרדם ושנחאי, שעיצובן מאוד "גירלי"
ושונה בתכלית מאווירת הכוחנות המסוימת שעולה מהחליפות המחוייטות, ובעיקר מהקמפיין
.
.
הוא עושה שימוש נכון ומדוייק במובילות-דעת-קהל, בלוגריות אופנה בין-לאומיות חשובות
למשל לינדה טול ההולנדית, רייצ'ל מרטינו ו"התפסנית בשדה הסגנון" (Catcher in the Style).
יש להן מאיירת מעולה (אולי היא גם המעצבת)
ויש להן אג'נדה מנומקת, בערך
.
.
לקמפיין כזה מתריס יש הרבה יתרונות, אולי גם חסרון אחד או שניים.
דף הפייסבוק של המותג פעיל, אבל ההיסטוריה שלו לא הולכת רחוק יותר מאשר ה-18 במאי 2017.
גם חשבון האינסטגרם צעיר, אם כי כבר יש לו קרוב ל-10,000 עוקבים. זה ממש לא רע
אבל אתר הבית שומם, בבנייה
.
*
.
הקמפיין מונע בסיסמה We Don't Dress Men
לכן הן מרשות לעצמן לצלם אותם עירומים.
לא מלבישות אותם, אז הם נשארים עירומים. הגיון צרוף שכזה…
כן, סוג של התחכמות, שמושכת הרבה תשומת לב ברשת
אז… הגברים החתיכים האלה?
כן, הם נראים מצוין, ו… כן, בעזרתם המותג יצר את הרעש המתאים להיכנס לתודעה
האם זה קמפיין פמיניסטי? מותג פמיניסטי?
אם פמיניזם פירושו הבחירה לעשות כל מה שעולה על רוחך, אז כן, סוג של
אם פירושו הבחירה לעשות כל מה שעולה על רוחך, מבלי להתחשב בקבוצות אחרות בחברה
אולי קצת פחות
זה בעיקר קמפיין מתריס
קראתי גם דעה, שאם באוקיינוס של עירום נשי בפירסום, עם או בלי קשר למוצר הנמכר
יש כמה טיפות של עירום גברי
זה בסדר גמור, ותורם לאיזון.
פמיניזם = שוויון
חברתי אינגה, לעומתה, כתבה לי:
"פרובוקציה כבר אמרנו. ובעייתית מאוד, לטעמי.
פמיניזם (או משהו שרק מתקרא כך) הדוגל באימוץ דרכי התנהגות גבריות, יורה לעצמו ברגל.
כי, מבחינתי, זה כמו להצהיר "אנו לא מספיק טובות כפי שאנו ולכן נאמץ דרכים גבריות".
שנית, המבנה הפסיכולוגי של נשים וגברים שונה כמעט לחלוטין.
רוב הגברים ישמחו עד השמיים אם יוחפצו, במיוחד בכל הקשור למין.
שלישית, ולצער כולנו, ההתיחסות לקמפיין הינה כדאחקה.
אף אחד לא יקח אותה ברצינות. בזמן שהחפצה נשית היא שיא הבנאליה".
והוסיפה:
"הדרך שבה ימשיכו תקבע את איכות המתג,
אם זו אג'נדה פמיניסטית אמיתית או גימיק שיווקי מתחלף השווה כקליפת השום.
.
.
התצלומים בקמפיין הם מאיכות גבוהה במיוחד, סופר מקצועיים
ומצטיינים בסטיילינג ובעיצוב סט מדוייקים מאוד. הכול מחושב
העירום הגברי הנצפה בתמונות הוא בעיקר אסטטי מאוד
'אמנותי' יותר מאשר 'מיני' או 'פורנוגרפי'.
יותר מהכול, שקופה הכוונה לייצר רעש תקשורתי
וכך להגיע לתודעה של כמה שיותר א.נשים, ולקוחות פוטנציאליות
העירום כשלעצמו לא מפריע לי יותר מאשר תמונת עירום של גבר או אישה שתלויה במוזיאון
(ואלו לא מפריעות לי בכלל)
לכן, הבחור שעובר בחדר מאחורי האישה, כאילו הוא בדרך למקלחת או משהו כזה
ממש לא מפריע לי
וגם לא גבו הנאה של הבחור שצופה מהחלון
(אותו דוגמן, כך נראה)
.
.
מפריעה לי יותר הכוחנות שניבטת מהתמונות האחרות
זו שבה האישה מביטה במצלמה במבט שאומר I mean business
יותר ממנה זו שבה האישה מניחה בבעלות את היד על ישבנו הנאה של הבחור, ששרוע לצדה
ויותר משתיהן זו שבה עקבי הסטילטו של נעליה המחודדות של הגברת
זו שפניה לעסקים
דורכים על מבושיו (המוסתרים אמנם) של הבחור הנאה ששוכב על הספה לרגליה
ונראה… לא ממש נהנה
.
.
.
*
.
עוד נקודה שגולשות בדף הפייסבוק של המותג מעלות, היא מנעד צר למדי של מידות,
שלא מגיע למידה 12 האמריקאית (44 במונחים ישראליים, אם כי החוקים בנושא נשברו כבר מזמן)
אבל החליפות, זהב!
והקמפיין בהחלט עושה את העבודה שלו. מדברים על המותג. עבודה טובה
מעניין מה הן יעשו בקמפיין הבא
.
*
.
בואו לבקר באתר החדש שלי
* כל התמונות בפוסט הן צילומי מסך מחשבון האינסטגרם של המותג