כמו שאתם בטח יודעים, חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד.
"בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד!"
זו הסיסמה שנבחרה לקמפיין המודעות הבינלאומי
למלחמה בסרטן השד בשנת 2014.
השנה קבוצת החברות "אסתי לאודר" לקחה את החסות על הקמפיין.
השנה, פרוייקט "חולצה בוורוד", הוא בקונספט שונה.
השנה, החולצה תהייה שחורה עם כיתוב
This is a pink shirt
הכיתוב יהיה במבחר צבעים, כגון: לבן, ורוד, כסף וזהב.
החולצה מוצעת במחיר של 49.90 ₪.
100% ממכירות החולצה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
החולצות ימכרו בכל סניפי מאק, כמו כן בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ וגם באתר האינטרנט:
ובאתר טיים אאוט בכתובת – https://shop.timeout.co.il/pink/
השנה, מובילי דעה, הצטלמו עם החולצות והתמונות ילוו את הקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד.
מי בתמונות ?
אורנה פיטוסי, שירלי בוגנים, מיכל אנסקי, שירז טל, השפים אהרוני, אביב משה ומאיר אדני, קארין אופיר, דפנה דה גרוט, סנדרה רינגלר, מימי לוזון וגליה תורן חן מנחות תכנית הטלוויזיה "מילון היופי" ועוד.
את הקמפיין הקימה לפני 22 שנה אוולין ה. לאודר ז"ל, היא הייתה שותפה ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד (BCRF).
הקמפיין פועל היום ביותר מ – 70 מדינות.
הקמפיין גייס עד היום למעלה מ- 50 מיליון דולר לתמיכה במחקר.
במהלך חודש אוקטובר, אתרים בישראל יוארו בוורוד, כגון:
יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדל עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה ועוד.
השנה החולצה עוצבה כפריט אופנתי ויש בה אמירה חזקה.
החולצה עוצבה כ – Unisex, כך שתתאים גם לגברים וגם לנשים.
החולצה מתאימה לכל ימות השנה וכך נזכור מטרה חשובה זו, כל השנה ולא רק באוקטובר.
מידע נוסף, ניתן לראות באתר:
וכמובן שאתם מוזמנים לדף הפייסבוק:
ואתר האגודה למלחמה בסרטן:
ויש גם דף פייסבוק של האגודה:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003980285787&fref=ts
התמונות הן תמונות יח"צ – של הצלם אלי בוחבוט.
חתימה טובה,
שלכם
איבי