קרם הלחות הצהוב של קליניק, מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion מושק לקראת חודש המודעות לסרטן השד בגרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות בצבע ורוד, צבע חודש המודעות.
המוצר ימכר במהלך חודש אוקטובר בחנות האונליין של קליניק (www.clinique.co.il) ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ. 30% מסכום המכירה של כל מוצר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם
תכולה: 200 מ"ל
מחיר לצרכן: 329 שח. 30% יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
ניתן להשיג במהלך חודש אוקטובר ו/או עד גמר המלאי בחנות קליניק בקניון הזהב בראשלצ ובחנות האונליין של קליניק (www.clinique.co.il) בלבד .
קמפיין PLANT A NOTE עם המותג אסתי לאודר , במסגרתו יתקיים שיתוף פעולה עם רשת Zer4u ויימכר מוצר ייחודי:
פקעת פרח האמריליס, הפורח בורוד מידי חודש אוקטובר ויהווה תזכורת שנתית ללכת ולהיבדק.
המוצר יימכר בסכום של 20 ₪ בלבד בכל סניפי רשת zer4u ובאתר האינטרנט של הרשת www.zer4u.co.il
100% מהסכום שייאסף מהמכירה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. בנוסף, תישא רשת zer4u את עלויות המשלוח ללקוחות שיזמינו את הפקעת.
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".
Estee Lauder משיקה את Pink Ribbon -קולקציית מוצרים להעלאת המודעות לסרטן השד – סט של שפתון, צלליות וסומק בתיק איפור ורוד ומהודר וסרום NEW ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות.
המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר. מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.