חברת ניקיון – שניקיון הופך לאמצעי שיווקי

בחורה עם מחשב נייד

חברת ניקיון – שניקיון הופך לאמצעי שיווקי

חישבו רגע על הלקוח שלכם, הוא מגיע למוסך שלכם והכל מלוכלך, 2 מחשבות יעלו לו באותו רגע, האחת מחשבה על כך שהמוסך עובד נון סטופ ואין אפילו זמן לנקות והמחשבה השנייה היא שסדר וניקיון זה לא הצד החזק של המקום ומכאן שבטח גם רמת התיקון לא תהיה גבוהה – לא בדיוק משהו שיחזיר את הלקוח למוסך הזה אי פעם, ואם תהיתם למה המוסכים הגדולים מצליחים כל כך נסו להיכנס למוסך גדול ותגלו שמוסך לא חייב להיות מלוכלך ושחדר המתנה ללקוחות הוא לא מילה גסה להיפך, זה מראה על יחס, שירות ורצון לתת ללקוח תחושה נוחה ככל הניתן, אותו מוסך נקי ודאי שוכר את שירותיה של חברת ניקיון שמגיעה כל בוקר, צהריים וערב ודואגת לכך שהמקום, גם אם הוא "רק" מוסך יהיה נקי, מסודר, ריח טוב יהיה באוויר והפחים ואיזור פינת הקפה יבריקו ויזמינו כל לקוח לשתות קפה בזמן ההמתנה – זה ישפר גם הסבלנות, באופן טבעי ימנע ויכוחים כספיים ובקלות יהפוך כל לקוח לשגריר שממליץ על המוסך ומי שקצת מבין בשיווק כבר יודע שאדם אחד שמסר וממליץ ל10 מקרוביו זו הפרסומת הכי טובה שיש.

למה רק חברת ניקיון יכולה להבטיח ניקיון תמידי

ישנם אנשים שניקיון אובססיבי הוא חלק מהם, הם קמים בבוקר ולא יכולים לראות גרגר של אבק, הם מחילים מצעים כל יומיים ולא נותנים לכוס בכיור לחכות יותר מדקה לפני שהיא נשטפת, זהו רק אחוז אחד קיצוני מאוד באוכלוסייה, רוב העולם בנוי מתכונות ניקיון בסיסיות מאוד, חברת ניקיון שעובדת בחברה או בעסק קטן מסירה מבעל העסק את "כאב הראש" של לנקות את המשרד, לרדות בעובדים שינקו אחריהם ולמעשה בדרך זו יכולים בעלי העסק להתעסק במה שבאמת חשוב כמו שיווק, מכירות הפצה וטיול בלקוחות קיימים או פוטנציאליים, עצם הזמן שמשתחרר לבעלי העסק כבר מבטיח בצורה עקיפה אך בטוחה את שיפור ההכנסות לעסק ואת גידול ההכנסות הכללי לבעל העסק – וזה חשוב , חשוב מאוד.