חברות מסחריות מצדיעות למדינת ישראל בחגיגות ה-70 שנה למדינה

חברות מסחריות מצדיעות למדינת ישראל בסדרות מוצרים לימיטד אודישן ממותגות "70 שנה למדינה".

טבע נאות- 70 שנה מהדורת קפסולה לדגם האייקוני של החברה "שחר" הכפכף של המדינה! צילום: יחצ

חברות מסחריות מצדיעות למדינת ישראל בחגיגות ה-70 שנה למדינה בסדרות מוצרים לימיטד אודישן ממותגות "70 שנה למדינה" והשקיעו כספים רבים בייצור סדרות מיוחדות, מוצרים מיוחדים, מוצרים מעוצבים שכל המטרה להצטרף לגיגות ה-70 שנה למדינה.
בין החברות:

עוף טוב – מהדורת 70 שנה – המטס של עוף טוב
צילום: יחצ

עוף טוב – מהדורת 70 שנה – נאגטס עוף בתיבול פלאפל
צילום: יחצ

עוף טוב – מהדורת 70 שנה – נקניקיות עגל
צילום: יחצ

עוף טוב – פסטרמה בתיבול שווארמה- עוף טוב – מהדורת 70 שנה
צילום: יחצ

חברת עוף טוב – השיקה בימים אלה לקראת יום העצמאות ה-70 שנה למדינת ישראל סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת במיתוג ישראלי וחגיגי עם חיבור לחגיגות ה-70 שנה למדינה בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
הסדרה כוללת ארבעה מוצרים שפותחו על בסיס אייקונים הקשורים לקולינריה של מדינת ישראל : הפלאפל – כמאכל הלאומי מס' 1, השווארמה – כמאכל הרחוב הבשרי הישראלי המוביל, המטוסים – החיל המוביל בצבא ההגנה לישראל, הנקניקיות – כמאכל האהוב ביותר על ילדי ישראל.
מוצרי הסידרה:
"המטס של עוף טוב" – שניצל עוף בצורת מטוסים בהשראת המטס החגיגי שנערך מידי שנה ביום העצמאות. השניצל מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, 100% רכיבים טבעיים.
נאגטס בתיבול פלאפל – נשנוש מושלם או כחלק מארוחה בתיבול ישראלי במיוחד. מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ו-100% רכיבים טבעיים.
פסטרמה בתיבול שווארמה – כנשנוש או בכריך, תיבול השווארמה משדרג את הפסטרמה. מבשר הודו איכותי ומשובח, עשוי מנתחים שלמים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל.
נקניקיות עגל – מושלם ל"על האש" וגם בתנור בטעם פיקנטי מעודן ישר ללחמנייה כמיטב המסורת. ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל.
מולטילוק – 70 שנה למדינת ישראל. מהדורה מוגבלת של צילינדר
צילום: יחצ

חברת מולטילוק – שמפעלה ממוקם בשדרות "העצמאות 70" ביבנה מצדיעה למדינת ישראל לרגל יום העצמאות ה-70 בהשקת מהדורה מוגבלת של צילינדר MT5® במיתוג "70 שנה למדינת ישראל" במארז חגיגי הכולל 5 מפתחות צבעוניים .
צילינדר MT5® הינו צילינדר מתקדם עם 3 מערכות נעילה, מיוצר בישראל. מחיר מומלץ לצרכן – 499 לא כולל התקנה.
חברת קליל – סדרת דלתות אלומיניום עם הדפסים מיוחדים לארועי 70 שנה למדינת ישראל.
צילום: יחצ

חברת קליל – משיקה לקראת יום העצמאות ה-70 שנה למדינת ישראל סדרת דלתות אלומיניום בהדפסות זכוכית מחוסמת עם הדפסים מיוחדים לארועי 70 שנה למדינת ישראל.
ניתן גם להזמין דלת בעיצוב אישי הקשור ל-70 שנה למדינת ישראל.
הדלתות עשויות ממסגרת אלומיניום עם חיפוי זכוכית מחוסמת , 100% אטימות למים, חומרים מבודדים אקוסטית.
הזכוכית יכולה להיות מאט, מבריק או חלק. חיפוי הזכוכית ניתן להחלפה.
סדרת הלימיטד אודישן כוללת 25 דלתות מכל עיצוב, וכאמור, ניתן גם להזמין דלת בעיצוב אישי.
הדלתות מיוצרות לפי הזמנה עם התאמה מוחלטת לפתח הדלת.
המחיר – החל מ-3,500 ש"ח.
מזרון לעצמאות של רשת גוד נייט
צלם מורג ביטון

רשת גוד נייט – המונה כ- 14 חנויות ברחבי הארץ מצדיעה למדינת ישראל ולתושבי מדינת ישראל לקראת יום העצמאות ה- 70 למדינה, בסדרת לימיטיד אודישן של "מזרוני עצמאות" .
על "מזרוני עצמאות" מודפס דגל מדינת ישראל , המזרונים הינם תוצרת של חב' ראדיסון המחירים נעים בין 2390 ₪ – 4490 ₪, תלוי בגודל המזרון.
הסדרה הינה סדרה מוגבלת של 20 מזרונים בלבד.
טבע נאות- 70 שנה מהדורת קפסולה לדגם האייקוני של החברה "שחר" הכפכף של המדינה!
צילום: יחצ

חברת טבע נאות – משיקה לקראת יום העצמאות ה – 70 למדינת ישראל ויום ההולדת ה – 70 לחב' טבע נאות מהדורת קפסולה לדגם האייקוני של החברה לדגם "שחר" הכפכף של המדינה!
הכפכף מעוטר באביזר תלת ממדי המורכב מניטים צבעוניים מבריקים כאשר הקופסא הינה בהשראת דגל ישראל וחגיגות ה- 70 למדינה. המהדורה מוגבלת ל – 10 זוגות כפכפים .
הדגם המיתולוגי מבית טבע נאות , מורכב מגפה עשויה עור בעלת שתי רצועות עם אבזמים להתאמה מושלמת לכף הרגל, ומצויד ברפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות. מחיר 399 ₪ .
רשת ריקושט – חולצה ליום העצמאות
צילום: יחצ

רשת ריקושט – שהינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל למוצרי טיולים, שטח, קמפינג, פנאי, חיילים, ספורט ועוד… מצדיעה לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל ומשיקה חולצת טי-שירט לחיילים עם לוגו "70 שנה למדינת ישראל".
את החולצה ניתן להשיג בסניפים נבחרים ברשת "ריקושט".
לרשת "ריקושט" 55 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. מחיר: 39 ₪.
סקר שנערך לקראת יום העצמאות על-ידי חברת "עוף טוב" באמצעות מכון ברנדמן במדגם ארצי של 505 איש קובע:  ש- 70% מאזרחי מדינת ישראל מעדיפים לקנות מוצרים כחול לבן , כאשר 49% מתוכם יעדיפו לקנות מוצר כחול לבן במהדורה מיוחדת המצדיעה למדינת ישראל בחגיגות ה-70.
3% מעדיפים אריזות מוצרים תוצרת חוץ ו-27% ציינו שאין להם העדפה בין מוצר כחול לבן למוצר תוצרת חוץ.
בולטת התופעה שיותר גברים ירכשו מוצר כחול לבן במהדורה מיוחדת ליום העצמאות (53%) לעומת נשים (46%).
בני הגילאים 24-34 ירכשו הכי הרבה מוצר כחול לבן במהדורה מיוחדת (53%) לעומת רק 44% בגילאי 51+.
חג עצמאות שמח לכולם!!!
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ