התחילו לספר -ספרה של אסנת גואז

רוצים לקדם אג'נדה? לקדם מטרה? להפריח עסק? ספרו סיפור..לספר סיפור זה טוב ככלי לקידום עסקי. לקידום אג'נדה, לקידום מטרות. לכל אחד מאיתנו יש סיפור מעניין ואם לא נספר אותו, אפילו אנחנו לא נדע זאת. אז התחילו לספר..

book

..

אני פותחת את הספר ומיד מתיישבת מולי אסנת גואז ומתחילה לספר..

אני קוראת וקוראת ומקשיבה לה, לסיפוריה, ואז מחליטה להכין לי קפה כדי לקרוא בנחת ובהקשבה מלאה.

במילים פשוטות ובשפה בהירה וקולחת היא מספרת את המניע לכתיבת ספר שיגרום לכם, יעזור לכם גם כן לרצות לכתוב ספר..

ולמה שתרצו?

כי "החיים שלנו מלאי בסיפורים. סיפורים המגדירים אותנו, סיפורים המגדירים את חיינו..כולנו חווינו אכזבות, כולנו חווינו הצלחות, לכולנו שאיפות, חלומות חששות.." (קטע מפרולוג, אסנת גואז) כמה שזה נכון…

אסנת מציעה את הספר ככלי עזר לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים – בחיים, בעבודה ובעסקים.

כי "סיפור הוא אחד ממקדמי המכירות הטובים ביותר שקיימים…סיפור שמספרים לנו על מוצר כלשהו, יכול להגדיל את הערך שלו בעינינו עשרת מונים" (התחילו לספר, ע' 73)

כשקוראים בספר מבינים בדיוק למה כוונתה.

כך בדיוק נוהגת אסנת עצמה בספרה.

היא משתפת אותנו בסיפורים אישיים.

היא מתחברת אלינו, יוצרת אמינות ועניין ועכשיו רק יש להקשיב/לקרוא וללמוד.

ויש הרבה מה ללמוד.

איך מתחילים לספר ואיך עושים את זה?

את זה מלמדת אסנת גואז בספרה המשלב, בין הטיפים והרעיונות, גם סיפורים קצרים, מעשירים ומעניינים. סיפורים אישיים ואחרים.

ולמה זה טוב לעסקים?

כי ברגע שאנו מספרים סיפור, לא רק הקהל זוכר טוב יותר מה אמרנו, אנו עצמנו נזכור זאת טוב יותר!

וגם – סיפור יכול לגעת..

ומה בספר:

סיפורים אישיים של הכותבת

קישורים לסרטונים ולאתרים רלוונטיים ומעניינים לנושא.

בחירת נושאים חשובים

הדרכה מפורטת וכלים לכתיבת סיפור

טיפים לכתיבת סיפור טוב שיקדם אתכם.

ואני מציעה זאת גם כדי לכתוב, פשוט לכתוב ספר.

סיפור.

את הסיפור שלכם.

ולמי אין סיפור ראוי?

מה שאתם צריכים זה רק ללמוד איך לספר אותו.

אז התחילו לספר..

אסנת גואז היא מספרת סיפורים עסקיים ((Business Storyteller  המסייעת לחברות, לארגונים ולעסקים למצוא את הסיפור שלהם. היא מרצה ומעבירה הכשרות וסדנאות

מומחית בבניית פרזנטציות עם סיפור בלתי נשכח.

מוסמכת (M.A.) ׂ בתקשורת ובעיתונות ובעלת יותר מ-15 שנות ניסיון מעשי בתקשורת שיווקית.