כבר אמרנו שכיום סרט תדמית לעסק הוא הכלי השיווקי היעיל ביותר, במיוחד אם מעוניינים לקדם את העסק באינטרנט. ואם מדברים על הפקה של סרט תדמית לעסק, יד כמה כללים חשובים שאנחנו ממליצים להקפיד עליהם, על מנת שסרט התדמית יהיה יעיל, ויעביר את המסרים שמעוניינים להעביר לצופה הפוטנציאלי.
ראו תחילה סרט תדמית לחברה יצרנית:
[youtube end5TTOFB2U]
מדובר על סרט תדמית קצר יחסית, באורך של כדקה וחצי, אשר מציג את העסק היצרני כאילו מדובר על חברת הייטק: מוצגות כל הפונקציות המקצועיות בעסק, החל מהתכנון ההנדסי של המכלולים, ועד לאבטחת איכות לפני האספקה.
אלה הם ההמלצות העיקריות להפקת סרט תדמית לעסק, שיהיה יעיל שיווקית:
1. ביצוע תחקיר מעמיק, על מנת להבין מה הבידול של העסק ביחס לתחרות
2. כתיבת תסריט שיווקי שיציג בצורה ברורה את היתרונות השיווקיים של העסק
3. להפיק את הסרט בצילומי וידאו, כך שלקוחות פוטנציאלים יוכלו להתחבר רגשית לעסק ולמוצריו
4. לדאוג שסרט התדמית יהיה באורך של כדקה, עד מקסימום דקה וחצי. ללקוחות אין סבלנות לסרטים ארוכים
ראו כאן, מגוון גדול של סרטי תדמית לעסקים, כולל דוגמה מכל סגנון: