איך מומלץ לקדם ולחשוף מוצרים חדשים?
אין ספק, שהדרך היעילה והמומלצת לקידום והגדלת חשיפה של מוצרים חדשים הינה באמצעות סרט תדמית למוצר, אותו מעלים לדף המוצר באתר החברה, ומקדמים באמצעי המדיה השונים, החל מרשתות חברתיות, רשתות עסקיות (לינקדאין), בלוגים מקצועיים, דפי נחיתה וכן הלאה. לקוחות פוטנציאלים כיום שמחפשים פתרונות לבעיות קיימות, מחפשים סרט תדמית קצר שיציג להם את הפתרון. אנשים כבר לא קוראים כמעט. ישנם הרבה מחקרים שמראים שזמני השהייה באתרי אינטרנט גדלים משמעותית- אם באתר קיימים סרטי תדמית למוצרים. אחרת- זמני השהייה הם ממש נמוכים.
סרט תדמית למוצר טכנולוגי- הכי יעיל שיווקית!
תראו לדוגמא את סרט התדמית למערכת ניהול חדשנית זו:
[youtube ujSFRnM4O-M]
מדובר על סרט תדמית של כדקה וחצי, אשר מציג פתרון חדשני, המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, בצורה מאוד פשוטה וברורה, כך שקהל היעד יכול להבין את היתרונות של הפתרון עבורו כמעט במיידי. אין צורך להתעמק בניירת מורכבת ומפורטת. דקה וחצי- והלקוח הפוטנציאלי ככול הנראה יתניע תהליך של רכישה, אחריי יצירת קשר עם החברה.
איך מומלץ להפיק סרט תדמית למוצר חדש?
בהפקה של סרט תדמית למוצר חדש, אנחנו ממליצים להקפיד על הנושאים הבאים:
1. יש להגדיר בצורה הכי ברורה, על איזה בעיה אמיתית המוצר עונה?
2. יש להסביר, כיצד המוצר החדש בעצם פותר את הבעיה. חשוב שההסבר יהיה פשוט וברור, בלי להיכנס להצגת טכנולוגיות מורכבות, שמעניינות רק מהנדסים.
3. מומלץ לצלם את הסרט בוידאו, כך שלקוחות יוכלו לראות איך המוצר נראה, איך משתמשים בו, איך הוא מותקן אצל לקוחות אחרים, או כל מידע נוסף שיחזק את הבטחון שלו בקיימות של הפתרון
4. לעודד לפעולה
למידע נוסף על הפקת סרטי תדמית לעסקים ולמוצרים, עם מגוון גדול של סגנונות הפקה שונים, ממליץ להביט בקישור: