הערבה לובשת יוגה לספשבוע אחד-לעצור לנשום להיות

השנה השביעית בה הערבה לובשת יוגה לסופשבוע אחד
1 (561)1 (554)

האירוע הוא יוזמה משותפת של מועצת חבל איילות ומועצת הערבה התיכונה
האירוע מופק על ידי שרדהה ועוטסב מהאשראם במדבר,יאיר לדרמן מצוקים ורוני פרידמן מפיקת התוכן-מורה ליוגה  ומלאת נעם
1 (559)
45 סדנאות עומק שמתרחשות במקביל לאורך כל הערבה,בתוך היישובים ובבתי הארחה בערבה
הסדנאות מתחילות בחמישי אחה"צ-עד שבת בצהריים
המורים נבחרו בקפידה והם מורים מובילים בארץ ובעולם
בסיור המקדים שעוד רגע אספר עליו,טעמנו שיעורים נפלאים
המורים-סוואמי ג'וטרמאיה-מורה וותיק מהודו{פגשתי ועשיתי איתו יוגה בהודו לפני שנים והטעם עודנו בי}יעביר את "תכנית השמחה" בחצבה
דיוויה רולה מהודו יחד עם יותם אגם שלנו יעבירו סדנת מסע בין צלילים ותנועה בתוך הקסם של פארק תמנע
סטפנו בנדנדי מאיטליה מלמד איינגר יוגה בלוטן-ישוב אקולוגי ובו אכלנו ארוחת צהריים מושלמת
1 (471)
נגה וייס הריינטו מאינדוניזיה מלמדת "יין יוגה" סגנון מיוחד ונדיר.ישראלית שנשואה לאינדונזי וחיה שם עם בעלה וילדיה
היא באה לארץ במיוחד ליוגה ערבה.ביין יוגה-נושמים,לומדים להרפות ונשארים זמן רב בתוך כל תנוחה…תרגול מומלץ לכולנו,לא?נגה תלמד באשראם במדבר בו התארחנו באהבה רבה
1 (485)1 (494)

המשתתפים בוחרים סדנה אחת ונשארים בה לאורך הסופ"ש
למי שמתקשה בבחירה קיימת מערכת שעוזרת לבחור סדנה מתאימה וכן מענה אנושי-0523-665935
yogaarava@gmail.com
יוגה ערבה מתאימה לכולם.מתחילים.וותיקים.שלל סדנאות .רק לבחור…האוכל,הנוף,האנשים באמצע הדרך
1 (425)1 (422)
באירוע יש בחירה :
תרגול 108 ברכות שמש מסורתיות בהנחיית דיוויה רולה מהודו ובליווי המוסיקה החלומית של יותם אגם לבין מדיטציה שתועבר על ידי סוואמי מהודו בליווי מוסיקה חיה של שיר סופר מלווה בקערות טיבטיות ואובר-טונים
כל הענג הזה יתקיים בתמנע-אל נוף עמודי שלמה הקדומים
1 (384)1 (381)

בשישי בערב כולם {כל המשתתפים מ45 סדנאות שונות ,כ1000 איש} מתכנסים לאירוע המרכזי,לבושי לבן למול האגם הקסום בתמנע,מקבלים את השבת ביחד עם ארוחת ערב טבעונית ומשובחת
קבלת שבת מיוחדת
מוסיקה שמימית עם"מעגל אורות"מלווים בצוות נגנים מירדן שמגיעים במיוחד לאירוע מירדן בתמיכת המשרד לשיתוף פעולה אזורי
לקינוח מסיבת ריקודים עם יוגב חרובי
הוד המדבר,צלילים ונשימות-יוגה=אחדות-כולנו א ח ד
השמש לוטפת את הפנים, אני עוצמת עיניים וחושבת על דרכים חדשות,צמיחה והתפתחות.זמן מדבר.אהבה
שנה חדשה
"אני לדודי ודודי לי"
1 (505)1 (388)

ביום הקודם לסיור כבר הרגשתי את המדבר.חם.צהוב.מתגעגע
שמעתי אותו קורא לי וציירתי מדמיוני הקודח
20160918_15275720160913_084644
השחר התרומם ברכות.כחול עמוק,הרוח נשפה.כתום שבור של שמש.קפה שחור ודמעת התרגשות נוצצת סוד
האור נברא.רעד החול.הפנים שלי למול המדבר
הרגע שהוא מתגלה.האדמה החשופה ואני מודה על השקט שיביא.קול דממה דקה.הנשימות.הגוף שיודע
לדעת שמותר לעצור.לקחת רגע
1 (397)1 (489)

התרגשות.ככה באמצע שום מקום-התחלנו בפארק תמנע בו מתקיים כאמור האירוע המרכזי של יוגה ערבה
1 (382)1 (389)
אכלנו ארוחת בוקר של הביוקר…המשכנו לביקור במלון הבוטיק של חוות הערנדל בניצוחו של דני כהן המקסים
1 (418)
"יוגה לגב שמח"עשינו עם רייצ'ל קרנצמן שתלמד באליפז
זללנו תמרים חלומיים,הקשבנו לדני על חזונו
מומלץ מכל הלב והגב,ממש נהנתי
1 (441)1 (436)1 (444)
המשכנו ללוטן-חקלאות וחיים אקולוגים אמנם אך אפילו פינת עישון הייתה וארוחה נפלאה,טבעית
1 (470)1 (464)
משם המשכנו לקיבוץ נאות סמדר ולבית האמנות שבו-פריה הרט תלמד שם יוגה{מורה וותיקה,מעולה ומבוקשת}
1 (472)1 (481)
משם המשכנו לאשראם במדבר =תרגלנו עם רוני פרידמן מלאת החן ויותם אגם yoga live -יותם מוסיקאי בחסד,מלווה שיעורי יוגה בכל רחבי העולם וחי בארץ ובדרום הודו שנים
1 (442)1 (500)
הלילה ירד על המדבר והלב פעה באושר
בבוקר תרגלנו שוב עם ריצ'ל והמשכנו לפארן
בסטודיו המקסים של של רתם רטנר-תושבת המקום ומורה מלאת לב ורגש.מלמדת יחד עם הדר הוד שגם גרה בערבה=חווינו תרגול משולב בכמה סגנונות יוגה ויצאתי מאוהבת.
1 (517)1 (512)
המשכנו לחוות האנטילופות-סיירנו בין זברות,ראמים ומה לא ונשמנו ש ק ט של מדבר
ענת צחור תלמד שם יוגה ומדיטציה
1 (531)1 (528)
התנסינו בתרגול ייחודי של יוגה אווירית בהדרכת רותם מורדוך-שנה ראשונה של יוגה אווירית ביוגה ערבה והאמת היה מדהים ומרגש להתערסל ולהתכרבל למול יפעת המדבר
1 (544)1 (543)
מרחפים המשכנו ל"שמיים" שבעין יהב-בבריכה צפנו ביוגה במים בהדרכת אחת הנשים היותר מיוחדות שזכיתי לפגוש-דוריה נווה מלוטן-תרגול מיוחד בין הנשימה,השחרור ועבודת שרירי הליבה של הגוף בתוך המים
1 (580)IMG-20160914-WA0018
יצאנו רעננות ורעבות והתענגנו על קייטרינג מהמשובחים שאכלתי בחיי של משפחת רותם מעין יהב-אמא ובת בעלות ידיים מבורכות,אור והכנסת אורחים
1 (583)1 (578)1 (569)
במהלך יוגה בערבה יהנו רוב המשתתפים מארוחת מעשה ידיהן-רק בשביל זה שוה…חההה,פשטידת הבטטה לא יוצאת לי מהבטן-היה מדהים וטעים בטירוף
1 (456)

היו יומיים ממלאים ומעשירים.הלב רקד באושר ואני כבר יודעת שגם אם קשה לפעמים לבחור,רק צריך להקשיב
1 (504)
למדבר

ציור וצילומים-נעמי ניר הוברמן

נעמי ניר הוברמן
גדלתי בהרצליה,שדות ירוקים,שעות בים.ציירת.בוגרת המדרשה לאמנות ברמת השרון.מצלמת,כותבת,רוקדת,משחקת,אוהבת בוכה וצוחקת.נשואה ואמא לשלושה בנים וכלב. מטפלת בהילינג ושיאצו,מטיילת בעולם כמה שרק אפשר