העין השלישית -את קמפיין החורף מובילה יערה בנבנישתי, מאת: שרית יוכפז

בחורה עם מחשב נייד

 

Boho-Art Dreams – קולקציית החורף החדשה ולחגים 2016

של רשת 'העין השלישית' מומלץ.

מאת: שרית יוכפז

 

Boho-Art Dreams – קולקציית החורף  ולחגים- החדשה של רשת 'העין השלישית' 
עושה חשק לחזור לשנות ה-70. השמלה מתאימה לחגים. 
שנות ה-70  העליזות מצויידות במכחול.אין סוף של שיק ובד קנבס גדול.

הצילומים לקולקציית החורף נערכו במבנה עתיק וייחודי ביפו, על סט שעוצב בהשראת הבוהו-ארט וכל כולו הוקדש לאמנות, לצבעים ולרוח הבוהמיינית. כל אילו ממשיכים להתכתב בצורה מופלאה עם השפה הברורה של המותג, ויחדיו יוצרים קולקציית חורף נוספת המובילה את טרנד הבוהו-שיק הישראלי ומספקת פתרון נהדר למי שרוצה להתחבר למראה הבוהמייני בצורה מושלמת. ישנו חיבור עמוק בין הקולקציה והמסרים השזורים בה לבין ערכי הבוהו , באהבה, בזרימה, בחופש היצירה ובצבעוניות. הם כולם מורגשים בקולקציית החורף החדשה דרך בדים נעימים, גזרות מחמיאות, צבעוניות חמה, פריטים ייחודיים  שעושים כיף לחדש את המלתחה בפריטים החדשים של הרשת וכך להשיג מראה אפנתי, כיפי ולא מתאמץ.
 הטרנד הבוהמייני ברשת 'העין השלישית'ממשיך לתת את הטון, והקולקציה החדשה מציעה ליין רחב וצבעוני של בדים בהדפסים אתניים ושילובי צבעים בגוונים חמים 
 
העין השלישית  חוזרת לשנות השבעים העליזות מצוידים במכחול, אין סוף שיק ובד קנבס גדול.רשת 'העין השלישית' מובילה כבר מספר עונות את סגנון הבוהו-שיק בישראל, אך העונה היא ללא ספק עולה מדרגה ומפתיעה את קהל לקוחותיה בקולקציית בוהו-שיק ייחודית, אפנתית ולא מתפשרת. 
ניתן לראות בכל אחד מהפריטים נגיעת בוהו-ארט קסומה וצבעונית המתאימה בדיוק לעונה הקרה
. כך נוצרה ההשראה המלווה את הקולקציה, שכל כולה מלאה באלמנטים אוריינטליים. אם דרך ההדפסים השבטיים, הצבעוניות העמוקה, הפרנזים, הגזרות הנשפכות או אפילו עליוניות הסוודר העבות ששולחות אותנו למסע קטן בארצות הבלקן הרחוקות ומזכירות לנו כמה ייחודיות הן עבודות היד שנותנות לכל פריט אופי אישי ומיוחד משלו.
מלבד לדגש על טרנד הבוהו-שיק, גם העונה, ניתן להבחין בהיצע רחב במיוחד של גזרות ופריטים המספקים מגוון אמיתי ועשיר עבור קהל הלקוחות של הרשת בעוד הקולקציה מתחלקת למספר קבוצות מרכזיות:
ליין השמלות מתרחב בצורה משמעותית . הגזרות השונות מגיעות במגוון רחב של צבעים ואורכים. בנוסף, ניתן דגש על קו עיצוב נקי ואלגנטי הבא לידי ביטוי בשמלות בעלות אופי מהודק יותר וגזרה צמודה יחסית משאר השמלות בקולקציה – זאת על מנת להביא לידי ביטוי בליין השמלות גם נגיעה עדינה של שמלות ערב המתאימות למראה יותר רשמי.
לכבוד החורף סריגים רבים :-עליוניות חמות וכיפיות המהוות פיתרון מושלם למזג האוויר ההפכפך, אם בסוודרים עבים ונעימים שיתאימו בצורה נפלאה עם כל זוג מכנסיים מתוך המלתחה, ואם בשמלות הסריג ובשכמיות המתוחכמות שמצליחות לשדרג כל לוק חורפי בצורה נפלאה.
 הקולקציה  מציעה פריטי בייסיק כמו חולצות, קרדיגנים, מכנסיים וחצאיות בגוונים הנכונים לעונת החורף הנוכחית, אך תוך דגש על נצחיות הפרטים שכן הם יכולים להמשיך ולשמש אותנו גם בעונות הבאות.
את קמפיין החורף ממשיכה להוביל הדוגמנית הבינלאומית, יערה בנבנישתי, שנמצאה כבחירה הטבעית והנכונה שכן היא מייצגת את האישה הישראלית המחוברת לטבע ומסמלת חופש ופריחה לצד עוצמה ונשיות –
ואילו הם הערכים אליהם מכוונת הרשת.
 טווח המחירים – 39-279 ש'ח.
המידות – 36-4
 ניתן להשיג ברשת חנויות העין השלישית ברחבי הארץ:
תל אביב- מרגוזה 11, שוק הפשפשים, תל אביב- שנקין 7, ראשל"צ – טוליפמן 7,
הרצליה – קניון שבעת הכוכבים (קומה 2), אום אל פאחם- רחוב ראשי, באר שבע – מתחם ONE PLAZA, יצחק נפחא 26, גן שמואל – מתחם פאוור סנטר, כפר סבא – מתחם G,
נהריה – קניון נהריה, סכנין – קניון סכנין, צמח – מתחם מול כנרת,
רעננה – אחוזה 124, חיפה – קניון עופר גרנד קניון, רחובות – הרצל 198.
מומלץ בחום מחירים נוחים
 
צילום :איתן טל .יח"צ.
כתבה: שרית יוכפז עורכת " חדשות עולם היופי והאופנה  קוסמטיקה העיצוב "