לקוחות הם הנכס המרכזי בכל עסק. בוודאי אצלי, ששירות ללקוח זורם בעורקיי מזה שנים רבות.
למה אני מספרת לכם את כל זה?
כי בא לי לשתף אתכם בסיפורו של לקוח יחיד ומיוחד שנכנס לי ללב.
אני מכירה אותו כבר זמן רב, כאבא של יעלי מהמושב, אמן בלונים מוכשר וכבד ראייה.
בשנה האחרונה זכיתי להכיר מקרוב את האדם שמעבר לסיפור.

באחת ההרצאות במקום למחשבה, רן הגיע כאורח יחד עם מור, אשתו. בסוף הערב תיאר לי את התרשמותו מההרצאה ומהמקום שלנו, רק אז הבנתי שההקשבה שלו אחרת, שהוא רואה את הדברים בצורה שונה.
רן איבד את מאור עיניו לפני שנתיים וכך אופן תיאור המקום שלנו מנקודת המבט שלו, השאיר אותי נרגשת ומצומררת והלוואי והיה יכול לראות את הלחלוחית בעיני. רן הסביר, שכבר כשנכנס הרגיש שהגיע הביתה, ידע לתאר איך נראה המקום ברגישות ודיוק מרביים. את המרחב המזמין באווירה ביתית, דרך אנרגיה עוצמתית של נתינה ושמחה, את התחושה של תשומת לב גם לפרטים הקטנים.
מאז אותו ערב, אפשר לומר שרן אימץ את מקום למחשבה לבית השני שלו, הוא מכיר כל פרט בבית ומתנהל בו בקלות. אפילו שוברט, הכלב שלו, אוהב להתיישב במרפסת ולהנות מהאווירה של המקום.
רן מקיים במקום את פגישותיו העסקיות, מעביר את ההרצאה שלו "לא רואה ממטר" על סיפור חייו, מתארח בהרצאות, סדנאות ומפגשים ובנוסף, גם חברנו יחד לפרויקטים משותפים.

הוא איש אשכולות ממש.
מעבר להרצאות שהוא מעביר ברחבי בארץ, הוא אמן בלונים מוכשר בקנה מידה עולמי, הוא אמן של אנשים, כי הוא רואה את האנשים עצמם, בפנים, באמת.
רן הוא כבר הרבה מעבר ללקוח ושותף עסקי.
רן הוא בן בית וחבר אמיתי.

צילום: אוסף פרטי
רן אמנם כבר לא רואה, אך נראה שהוא רואה את העולם יותר טוב מכולנו. הוא מהווה עבורי מודל והשראה לכך שהכל אפשרי והבחירה איך לחיות את חיינו היא אך ורק בידינו.
תמיד תשאירו מקום למחשבה
רן ניטקה
דיגיטליות בעסקים -leumi