הבנת שקידום בגוגל הוא הדרך השיווקית היעילה ביותר לעסק שלך? מעוניין לברר כמה זה עולה וכיצד נקבעים המחירים של קידום אתרים בגוגל?
החברה שלנו, "פאוור מדיה אתרים", מנוסה מאוד בתחומים השייכים לשיווק באינטרנט. אנחנו יכולים לפרט עבורך על עבודת הקידום בגוגל ועל הפרמטרים הקובעים את המחירים לקידום.
חשוב להבין שיש שתי דרכים לקידום אתר בתוצאות החיפוש של גוגל:
קידום ממומן – משלמים לגוגל כדי שיציג את האתר בתוצאות חיפוש לפי שאילתות ספציפיות של גולשים.
קידום אורגני – כאן לא מדובר במודעות פרסומיות, אלא בהצגת האתר בדף תוצאות החיפוש בתור תוצאות רגילות. מקדמי אתרים מבצעים הרבה פעולות כדי לשפר את האתר ואת הדירוג שמקבל מגוגל.
המחירים שתשלמו על קידום ממומן בגוגל יהיו נמוכים מאלה שתשלמו על הקידום האורגני. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שקידום אורגני היא השקעה לטווח ארוך, ולכן המחיר הכולל שלו ישתלם לכם יותר מאשר הקידום הממומן.
איך קובעים את המחיר של פרסום מודעה ממומנת בגוגל?
אפשר להגדיר שהמחיר של קמפיין בגוגל יחושב לפי המחיר לקליק (CPC). המחיר לקליק נקבע על ידי גוגל בשיטה של מכרז בין מפרסמים שרוצים שהקמפיין שלהם יוצג באותן מילות חיפוש. כמות המתחרים שלכם על אותם ביטויי מפתח תשפיע על המחיר שתשלמו על כל קליק.
מפרסמי המודעות בגוגל קובעים דרך מערכת "גוגל אדוורדס" את הסכום המקסימלי לקליק, שהם לא רוצים שהתשלום יחרוג ממנו. מעבר לכך, קובעים עבור כל קמפיין קידום ממומן את התקציב המקסימלי עבור הקמפיין הכולל. קידום ממומן בגוגל הוא מאפשר לעסקים קטנים לקבל חשיפה מאוד גדולה לקהל יעד ספציפי ולהפוך אותם ללקוחות. כל זה בהוצאה כספית לא גבוהה ובהחלט מתאימה לתקציב של עסק קטן.
קביעת התקציב המקסימלי נותנת למפרסמים ביטחון שלא ישקיעו בפרסום מעבר למה שתכננו להשקיע. כמובן, שיש לעשות את הפרסום הממומן בגוגל דרך חברה מקצועית בתחום, כדי להבטיח שהמודעה תוגדר היטב והתקציב ישיג את התועלת המירבית.
איך יודעים בכמה לתמחר את הקידום האורגני עבור אתר?
את המחיר לקידום האורגני בגוגל קובעים ביחס לשעות העבודה הנחוצות כדי לשפר את מבנה האתר שרוצים לקדם ואת התכנים הקיימים בו. בנוסף לכך, רמת התחרותיות בתחום על אותן מילות החיפוש תשפיע על המחיר לקידום. ככל שיש יותר מתחרים באותו תחום, כך תידרש יותר עבודה על כתיבת מאמרים ובניית הקישורים הנכנסים לאתר. על כן, המחיר לביטויים תחרותיים יהיה גבוה יותר.