הדוגמנית רוסלנה רודינה חתמה על עונה חמישית עם רשת נעלי SCOOP

הקמפיין החדש יעלה בתחילת חודש מרץ 2018, לרגל השקת הקולקציה החדשה של נעלי סקופ.

רוסלנה רודינה פרזנטורית נעלי סקופ קמפיין חורף 2018 צילום עידו לביא

הדוגמנית/ שחקנית רוסלנה רודינה, חתמה אמש על חוזה עם רשת נעלי SCOOP, במסגרתו נבחרה זו העונה החמישית לשמש כפרזנטורית המותג.   במסגרת החוזה רודינה תקבל – 100,000 ₪ עבור קמפיין אביב קיץ 2018.
הקמפיין החדש יעלה בתחילת חודש מרץ, לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.

מימין רוני אינסאנז עם רוסלנה ופרדי אינסאנז מבעלי רשת סקופ
צילום אסף לב

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "אני שמח מאד שרוסלנה ממשיכה אתנו לעונה חמישית . זה אומר הרבה על אישיותה ועל החיבור שלה למותג. כבר בתחילת הדרך האמנו שעוד הרבה עונות לפנינו. רוסלנה מתכתבת עם ערכי המותג: אופנתי, צעיר, בועט, חדש ורענן ואנו רואים זאת מידי יום בסניפי הרשת שהלקוחות מצביעות ברגליים ומבקשות לרכוש את הנעלים שרוסלנה מצולמת איתן".
עוד מסר אינסאנז שבימים אלה בוחנת הרשת פרזנטור חדש שיככב לצידה של רוסלנה, במסגרת קמפיין קיץ 2018. השחקן וכוכב התוכנית הישרדות שגיא ברייטנר, שימש במשך השנה האחרונה כפרזנטור המותג.
רוסלנה רודינה פרזנטורית נעלי סקופ קמפיין חורף 2018
צילום עידו לביא

רוסלנה רודינה פרזנטורית נעלי סקופ קמפיין חורף 2018
צילום עידו לביא

רוסלנה רודינה פרזנטורית נעלי סקופ קמפיין חורף 2018
צילום עידו לביא

רשת SCOOP מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום, הרשת מונה 70 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה כ-700 עובדים.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ