הגברת מתאמנת: סדרה חדשה, פרק אפס

הצילו! הגברת הבלים נפלה ברשת הזדונית של עולם הספורט, ואין לה כח לקום.

מדע בדיוני. סדרה שבה מתואר משטר אימונים כלשהו שעוברת גברת הבלים יכולה להיות רק סדרת מדע בדיוני.

אני לא מתאמנת, זה ידוע. אני שונאת לרוץ. לא שחיתי מאז הפכתי לאמא, ואני צועדת רק אם לא חם מדי. או קר מדי. או אם אני במחזור. או אם אכלתי ארוחת ערב. או בוקר. או אם יש משהו יותר מעניין לעשות, כמו ללכת לישון. כן כן, ספורט זה חשוב, ידה ידה ידה, אשה בגילי מילים מילים נשפכות כמו מים, והצקצוק הביקורתי של האחות בקופת חולים, כשאני משקרת במצח נחושה שאני צועדת פעם-פעמיים בשבוע (מה ששואלים היום כשאת באה לעשות חיסון שפעת, ממש קאגעבע). כל זה לא מזיז לי. נוח לי כשנוח לי. אני לא אוהבת to feel the burn. נעלי ספורט זה נוח מאוד – לקילומטראז' השבועי בסופרמרקט. מכנסי ספורט זה בשביל שאוכל לשבת על כורסת הקריאה שלי בישיבה מזרחית.

אז איך הגעתי לכל זה? איך שמגיעים לכל דבר גדול. צדו אותי. פשוטו כמשמעו. מרוב פוסטי פייסבוק שבהם אני משתלחת בכל האצניות / רוכבות / טריאתלטיתלתילתיללתייות, הפסקתי להיות אנונימית ונלכדתי בקו הירי של ברוריה בובליל, טריאתלטית ומאמנת לכושר, תזונה ונראות, שהחליטה לקחת אותי בשבי ולהמיר את דתי.

מה יהיה פה, בסדרה הזו?  ברוריה תנסה להפוך אותי למכורת ריצה. כזו ששותה אנדורפינים לארוחת חצות, קמה בחמש בבוקר, עם חליפות ריצה של דוגמניות ושעונים שמחשבים את קיצי לאחור. אני, מבחינתי, קודם כל לא רצה. לא רצתי מאז הייתי חיילת והייתי צריכה להספיק אוטובוס, ובטח שלא אתחיל עכשיו. אני הולכת. אני אראה לה שיש כזה דבר עודף ספורט, שזה מזיק לבריאות, ושאני בנאדם הרבה יותר נחמד כשאני שותה קפה במקום אנדורפינים ואוכלת עוגה במקום קייל. וכן, הבטן שלי רכה, ושרירי הירך שלי גם. בכל שבוע, פעמיים בשבוע, אני אצטרף לקבוצה של ברוריה, אלך ואעשה תרגילים לפי ההוראות שלה. פעם בשבוע אכתוב לכן כמה רע זה היה וכמה אני סובלת.

ואיפה אתן נכנסות לעניין? פשוט מאוד. אתן תקראו בכל שבוע על מעללי, ובסוף הפרוייקט תחליטו כ-ו-ל-כ-ן להפסיק עם הריצה הטיפשית הזו שלא מובילה לשום מקום חוץ מלרצועות קרועות ולעוד צרות שלא יפה לכתוב עליהן בבלוג של גיברת.

אל תדאגו, זה לא במקום פוסט על אוכל, או המלצה על ספר. וגם בסדרה הזו אני מקווה למצוא שיר לכל פוסט, למרות שספורט לא עושה לי לשיר בכלל.

בתמונה למטה: חומרים, אשר שימוש בהם מביא לייצור הורמונים שמקילים על סטרס. אחד מהם מביא לייצור אנדורפינים, האחר לייצור סרוטונין. קדימה סרוטונין!!!

choc_shoes1

 

לסיכום, איימי הצדיקה, נשמתה עדן, הייטיבה לתאר את המצב בפואמה הבאה:

[youtube KUmZp8pR1uc nolink]

 

בפוסט הבא בסדרה: שבוע האימונים הראשון, והדילמה הגדולה: להגיע באוטו לאימון ספורט – פדיחה או טדיחה?

זה הכל להפעם. היו שלום, ונשיקות עם רוז’ מגברת הבלים!

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ 

 הי! אהבתן מה שקראתן? אתן מוזמנות לעקוב אחריי באופן קבוע, בכפתור “עקוב אחרי” כאן למעלה או בדף הפייסבוק שלי גברת הבלים