האם איות זה יכול להיות סוף לאופנה מהירה

בחורה עם מחשב נייד

כולנו מכירים את סיפורו של קודאק – תאוות בצע ויהירות ארגונית המונעים מהם לאמץ את העידן הדיגיטלי, ובסופו של דבר מובילים לפרק אחד עשרה. לא עוד 'רגעי קודאק'. אתם עשויים לזכור שבנובמבר 2018 אמר ג'ף בזוס לקהל העובדים ההמם של אמזון כי "בסופו של דבר אמזון תיכשל, אמזון תפשט את הרגל". האם ידעת גם ש- Blockbuster דחה הצעות מרובות לרכישת Netflix? או שאותו Excite (זוכר את זה?) יכול היה לקנות את גוגל במיליון דולר? ההיסטוריה אומרת לנו כי קוצר ראייה של תאגידים הוא אנדמי ושום דבר לא נצח – אגב, איך מסתדר חשבון Myspace שלך? וכי רוב הכישלונות זורקים (כמו בדוגמאות לעיל) על ידי גורמים חיצוניים שלא צפויים להם ולא הובחנו כראוי. האופי לטווח הקצר של הקמעונאות פשוט לא מאפשר חשיבה קוגניטיבית כזו. כשאנחנו מתחילים את העשור החדש, מעולם לא הייתה תקופה משבשת ותנודתית יותר עבור הקמעונאות, ובמגזר אחד ממנה במיוחד. והאיום נובע – אולי ניחשתם נכון – שבדיה.

Long Evening Dresses