דואר נכנס: רותי ברודו

להלביש חריף, להלביש מתובל, להלביש עסיסי, להלביש טעים

עוד רגע מתחיל סרוויס. איטליה. צילום: גלי שנירר

שלום רותי

קוראים לי גלי שנירר, אני סטייליסטית. משתתפת בימים אלו בקורס "דיגיטליות בעסקים" –בית ספר ליזמיות ונשות עסקים קטנים; שיתוף פעולה של סלונה ובנק לאומי.

קיבלנו משימה – לכתוב מכתב ללקוח החלומות

מכירה אותך שנים. מאז פתיחת הקופי, כשרחלי עוד מילצרה ואני בכלל הייתי בהייטק.

ג'רי היה מוכן להרוג בשביל  לקבל כבד על פירה ואני בהיתי בכלי הכסף הקטנים, של החלב והסוכר, במפות המעומלנות ובזר הפרחים שכל כך אפיין את המקום והיה אז ראשון מסוגו האוואנגרדי בארץ.

קופי בר. צילום: וואלה אוכל
קופי בר. צילום: וואלה אוכל

מעבר למטבח הטעים הבאת לראשונה את אסטתיקת הארוח הנקיה, המגרה, המאוד עירונית ולימים תל אביבית. קלאסית באופן מרגיע ומעודכנת באופן מרגיע לא פחות. אמצע שנות ה- 90, מדינת ישראל נחשפת אט-אט לעולם האסתטי. מתנסה בסידור  יפה של הבית, מתחילה להקפיד להתלבש יפה לרחוב ואת – בום! מביאה את ניו-יורק ופריז ומגישה אותן בשמפנייר צונן. פאסטפורווארד ציוני מזווית אחרת.

דליקטסן. צילום: Shanie Zak אתר רשמי
דליקטסן. צילום: Shanie Zak אתר רשמי

יש חלומות כאלה שהם מוטיב חוזר. שבשינויים קלים אתה חולם אותם שוב ושוב. לא בהכרח ברורים מאוד, לא מובהקים, לעיתים גם נשכחו שנחלמו ואז הם חוזרים. זאת מערכת יחסים עדינה עם פענוח והנה הטריגר של הקורס מפשט את זה מתוח, לבן ויפה: משהו צריך לקרות אצלי בהשראתך, אתך, לצידך. אני רוצה להכנס למקום שמדייק את הניראות של R2M. ממנהל ועד מלצר – כולם. לבושים נכון, מריחים טוב, האיפור קליל, כפות הידיים עשויות, ההליכה מרחפת, הסינר מגוהץ והנעליים מתאימות. כמו שיש למותג שפה גרפית, כך שתהיה לו שפת ניראות אחידה, משרה ביטחון, מודל אסתטי כולל

הרקע, הדרך, האנשים שהולכים אתך כל-כך הרבה שנים, החזון שמאפשר להתארח אצלך גם בלי לחכות לארוע. הנאמנות לתל-אביב ולישראל. הישירות והרגישות, הכנות. בזכות אלו.

אני טובה בדיטיילס וטובה עם אנשים. לא מעליבה, משפיעה ברוגע. גורמת לסביבה להראות חינני יותר. בדרך כלל מלבישה אנשי עסקים – נשים וגברים. אנשים עם עשייה. אנשים שעובדים קשה, נהנים ממה שהם עושים, תורמים ממרצם לעולם וגם רוצים להרגיש טוב עם עצמם.

אני מדריכה סיורי תוכן בתחום האופנה במילאנו ופריז ויש לי הויז'ן לגבי איך זה צריך להראות ולכן כעת אני מבקשת לקחת את זה למקום של הארוח. למקום המכבד הזה, שאתה מרגיש שכל הכוונות מופנות כלפיך, הלקוח. כשאתה נכנס לקפה, לארוחת צהריים, ללילה או שניים או לקחת אוכל הביתה. שיצדיק את הבחירה מכל אספקט שהוא. וגם לרענן, לראות שגם אחרי 25 שנים מאז פתיחת הקופי-בר האימפריה התרבותית החשובה הזאת עושה את זה הכי טוב שאפשר.  תודה

הוטל מונטיפיורי. יעקב זיגדון אתר רשמי
הוטל מונטיפיורי. יעקב זיגדון אתר רשמי