גזרת חלומותיכם

קילו פה קילו שם, אבל לכם כבר נמאס ורוצים לרדת במשקל.
אספתי עבורכם איך להוריד את הקילוגרמים המיותרים ואת החסה תשאירו לחמתכם.

ענבל דיאטנית קלינית אוספת עבורכם 10 טיפים איך יורדים במשקל אבל בסטייל.

מכירים את האנשים האלו שלא משנה מה הם אוכלים הם פשוט רזים, אז כנראה זה לא הם קוראים את זה, אבל עם גנטיקה לא מתווכחים אבל לפחות אפשר לדמיין איך להפוך את החיים ל קצת יותר בריאים מעניינים טעימים עם קילו שניים פחות בחיים. אז דמינו לעצמכם שעוד חצי שנה מהיום אתם בדיוק בגזרה שבו חלמתם כל חייכם. כ זה מזה אפשרי. וזה אפילו הרבה יותר קל ממה שאתם מדמיינים לעצמכם בכלל, ובלי להיות רעבים ולא דקה אחת

  1. 100 קלוריות בהליכה

מה זה כבר 100 קלוריות ביום אבל אם תקפידו אפילו רק על כמות המינימלית הזו, בום עפה לה חצי שנה עם 3 קילו פחות, וזה אפילו בלי שכמעט הזזתם את עצמכם. הדבר שווה ערך להליכה של 20 דק בקטנה או להעביר ניגוב בבית במשך חצי שעה. תראו מה זה,  מי אמר שני ציפורים במכה ולא קיבל?

  1. ישנים יותר מרזים יותר

החיים הקשים בדרך לחזרה לשגרה, שעת שינה אחת נוספת לכל לילה יכולה לעזור ב 3 קילו פחות במשקל, בלי שום טיפת מאמץ. ישנתם פחות כנראה ראיתם טלוויזיה פחות מה שמשליך על נשנוש שמול הטלוויזיה בוודאות. נראה שכבר דיברנו על שני ציפורים במכה אחת.

  1. סלט בסטייל.

תגוונו קצת מהסלט הערבי המוכר, וצאו מהשגרה. קישואים יקפיצו לכם את הערכים התזונתיים, והקולרבי גם יעשה פלאים לעור הפנים. אז יאללה תקצצו זריז זריז.

  1. דגן מלא לחיים מלאים

אם אתם כבר בסופר ושולפים מהמדף את הפסטה, אורז והפיתה מהמאפייה. עשו טובה תקפידו שזה יהיה מדגנים מלאים. גם תרגישו תחושת שובע מופלאה וגם תעזרו לכולסטרול שלכם להיות תקין לאורך זמן.

  1. קח אותו לאט את הזמן ..

כמו המשך מילות השיר, העולם עוד יחכה בחוץ. זמן ארוחה זה דבר קדוש ואל תתנו לאף אחד לזלזל בו. תקפידו ללעוס לאט, תתענגו על כל ביס שאפשר. תחושת השבוע תפקוד אתכם תוך 20 דק בדיוק. תאכלו מהר כנראה שתאכלו יותר, לא חבל?.

אתם מרגישים כבר מופצצים אל תתנגדו פשוט את המזלג שחררו. זה סתם יכביד עליכם ממש, מה גם קלוריות מיותרת ולא באמת כאלו נחוצות.

  1. מים זה טעם החיים

סוכר נוזלי עוקף את מנגנוני הבקרה בגוף בקלות רבה וגורם רק ליותר שתייה מרובה, את הקולה שימו בצד עברו למים שיקלילו את תחושת גופכם, וירדו משמעותית את הקלוריות בחייכם. ואם כבר בקולה עסקינן ואתם ממש חייבים והיום הזה לא יעבור בלי כוס אחת לפחות הקפידו לשתות אתה מכוס צרה וכך אתם בלי שתרגישו תמלאו אתה פחות וגם תשתו הרבה פחות, מדבור על חיסכון ענק של 30% פחות סוכר.

  1. אלכוהול? רק בחתונה של אחותך!

באלכוהול קיים אחוז קלוריות גבוהה פר גרם פי כמה וכמה מאשר בפחמימות וחלבונים ולא מספיק הוא גם מטשטש את קצת את הראש והבוטנים על הבר הופכים לחטיף השנה. לא יכולים בלי? גם את זה אני יכולה להבין, לפחות תנסו אחרי המשקה הראשון להזמין משקה קל יעשה לכם את העבודה.

  1. תנו לפרות לחיות עברו לירקות

ארוחה צמחונית זה דבר מדהים, קטניות יש תפקיד חשוב למערכת העיכול, ירקות מלאים סיבים שתורמים ישירות לגוף. לא אומרת לעבור לטבעונות אבל קצת יותר מנות צמחוניות בתפריט השבועי יהפכו אתם לאנשים הרבה יותר בריאים וגם מוסריים.

  1. צלחת קטנטנה

מקפידים איזה צלחת לערוך את השולחן לשבת או ביום יום, מחקרים מוכיחים שברגע שאוכלים בצלחת יותר קטנה אוכלים הרבה פחות בלי לשים לב לאף הרגל. רק מהפטנט הזה אפשר לרדת בין 5 עד 9 קילו בשנה!

  1. מהאדום האדום הזה

כבר יצאתם למסעדה, כבר העיניים התבייתו על הפסטה, תעשו טובה תישארו ותשמרו על הגזרה ותחברו אם כבר רק רוטב אדום ולא בטעות את הרוטב הפרדו או חלילה  מהרוזה אם כמה שזה קשה.

הכתבה נכתבה על ידי ענבל – דיאטנית קלינית.

ענבל – 052-5641334, יהודה הנשיא 4 רמת גן

ענבל – דיאטנית קלינית

–       נכתב עבור עבודת סיום ואין להתייחס לפרטים האישים בכתבה והינם מפוברקים