ברושורים ופליירים

בחורה עם מחשב נייד

בשלב מסוים, מבינים בעלי עסקים רבים שהגיע הזמן להוסיף עוד אמצעי שיווק לרפרטואר של החברה שלהם. זאת, למרות שיתכן והם עושים שימוש באמצעי פרסום רבים אחרים, בורשורים ופליירים יכולים להיות חלק מהרשימה.

מומחים רבים לשיווק ולפרסום תומכים נלהבים בפליירים ובבורשורים, שנחשבים לאמצעי שיווק מיושן, אך טוב ויעיל. מסתבר שהם עומדים במבחן ככלי שיווקי, ויש מספר סיבות טובות לכך.

בורשורים ופליירים יכולים להכיל כמות גדולה של מידע וכמות מצומצמת של חומר הדרוש על מנת להפיץ אותו. הם ידועים במידות שניתנות להתאמה ובאופן כללי נחשבים לקומפקטיים במיוחד.

רוב הבורשורים והפליירים יכולים להציג את החברה, לספק מידע על מוצרים ועל שירותים, כמו גם לשתף בהטבות ובפרטים ליצירת קשר. מהותם היא, למעשה, גרסה מצומצמת של התוכן שניתן למצוא באתר אינטרנט.